Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerkshop7kamp.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
    de BIG 19 voor 149,95 vindt ik nogal prijzig voor een freakactie
    aangepast !
    Laten we het vooral gezellig houden !

    Comment


      #17
      OP dit moment hebben wij de meeste artikelen op de site gezet, welke we ook echt op voorraad hebben staan.

      Met vr.gr.

      Edwin
      Laten we het vooral gezellig houden !

      Comment


        #18
        Net nog even nagekeken. Nog maar 4 x Titanium Thunder uit 2014 op voorraad !

        vr.gr.

        Edwin
        Laten we het vooral gezellig houden !

        Comment


          #19
          losse cakes toegevoegd.



          vr.gr.

          Edwin
          Laten we het vooral gezellig houden !

          Comment


            #20
            Wederom weer een mooie aanvulling en scherp geprijsd. Moet zeggen dat de Six Best Possible en Intoxicated ook wel erg fijn in prijs zijn nu. Zijn erg goede boxen, maar met deze prijzen is de prijs kwaliteit verhouding meer dan prima!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              lekker assortimentje weer!

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                Wederom weer een mooie aanvulling en scherp geprijsd. Moet zeggen dat de Six Best Possible en Intoxicated ook wel erg fijn in prijs zijn nu. Zijn erg goede boxen, maar met deze prijzen is de prijs kwaliteit verhouding meer dan prima!
                Ja klopt ben zo blij dat ik de laaste Six Best Possible heb dit jaar !!!!
                hop dat er nog meer leuke spul bij komt

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkshop7kamp Bekijk bericht
                  OP dit moment hebben wij de meeste artikelen op de site gezet, welke we ook echt op voorraad hebben staan.

                  Met vr.gr.

                  Edwin
                  Wat zijn de parameters van de Berkel Box?
                  Kruitgewicht, tubes?

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door getiem Bekijk bericht
                    Wat zijn de parameters van de Berkel Box?
                    Kruitgewicht, tubes?
                    Kruit gewicht weet ik zo niet maar tubes zijn 25mm, is iig een topbox heb hem vorig jaar gehad. Zahna replica is een replica van de Zena cakebox (de langzamere versie)

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                      Kruit gewicht weet ik zo niet maar tubes zijn 25mm, is iig een topbox heb hem vorig jaar gehad. Zahna replica is een replica van de Zena cakebox (de langzamere versie)
                      Dat is niet helemaal waar! Zahna replica ligt er een beetje aan welk jaar je hebt ben ik inmiddels ook alweer achter maar als je de 2015 versie heb dan heb je inderdaad een trage box maar daar zit halver wegen een flinke versnelling in die hem echt goed maakt. De nieuwere versies is dit eruit gehaald.
                      365 days a year pyromaniac

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
                        Dat is niet helemaal waar! Zahna replica ligt er een beetje aan welk jaar je hebt ben ik inmiddels ook alweer achter maar als je de 2015 versie heb dan heb je inderdaad een trage box maar daar zit halver wegen een flinke versnelling in die hem echt goed maakt. De nieuwere versies is dit eruit gehaald.
                        Ik had de 2016/2017 versie en dat was de trage variant van de zena cakebox(oude)/hff cakebox, zeg niet dat hij slecht was, vond het juist wat hebben Persoonlijk niet op de hoogte van een snellere versie, maar thanks voor de opheldering

                        Comment


                          #27
                          Over 1 week zal de bijna complete collectie van Evolution op de freak site te zien zijn tegen aktieprijzen.



                          vr.gr.

                          Edwin
                          Laten we het vooral gezellig houden !

                          Comment


                            #28
                            Nou ben heel erg benueiwd hoor hoplijke komen veel losse cake,s van evo

                            Comment


                              #29
                              Volgens mij staat de hele evo lijn hier wel
                              Bedabkt Ed fijne prijzen!

                              Comment


                                #30
                                Mooie prijzen hoor edwin.
                                Maar Komen er nog losse cake.s van evo of rubro bij??

                                Comment

                                Working...
                                X