Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VWC in 2018; tips of suggesties?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Bij het stemmen op de cakes van het jaar en importeur van het jaar zijn nu alle reacties onzichtbaar. Maar wat als je nou niet meer weet op wat je al wel of niet gestemd hebt?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Misschien al genoemd maar ik ik vind tapatalk echt onwijs fijne app voor een forum
      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

      Comment


        #48
        Het is al genoemd maar vind het wel echt van meerwaarde.

        Vroegah... toen je op nieuwe berichten klikte, toen zag je alleen de nieuwe berichten voor jou sinds je laatste bezoek. Niet zoals nu nog steeds de topics met nieuwe berichten die er bij je vorige bezoek ook waren. Ik vond het altijd wel fijn om echt alleen de nieuwe berichten te zien en niet de berichten die er de vorige keer ook al waren. Ik bekijk niet alle topics maar nu blijven de topics open staan die ik bijvoorbeeld gisteren niet heb bekeken...

        Comment


          #49
          Ik vind het juist ideaal zo, want zo zie je ook nieuwe berichten die je even hebt overgeslagen en later toch nog wilt bekijken. Je hebt er verder geen last van toch? Je ziet ook de datum er achter dus je weet dat het een 'nieuw bericht' is van wat eerder waar je nog niet naar gekeken hebt.

          Comment


            #50
            Voor mij zo het ideaal zijn om ook achter de langere namen op het oranje pijltje te kunnen klikken. Zoals te zien op deze printscreen. Klik er altijd op als het kan, alleen bij langere namen gaat dit dus niet. Misschien kunnen de oranje zijbalken een stuk smaller gemaakt worden?

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	nieuwe berichten.jpg
Vertoningen:1
Grootte:205,9 KB
ID:	1565752

            https://www.youtube.com/user/Originallover

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
              Misschien al genoemd maar ik ik vind tapatalk echt onwijs fijne app voor een forum
              Helemaal mee eens. Ik denk alleen niet dat Tapatalk ook de chatfunctie ondersteunt.

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Ik vind het juist ideaal zo, want zo zie je ook nieuwe berichten die je even hebt overgeslagen en later toch nog wilt bekijken. Je hebt er verder geen last van toch? Je ziet ook de datum er achter dus je weet dat het een 'nieuw bericht' is van wat eerder waar je nog niet naar gekeken hebt.
                Het is een beetje van beide. Voor en nadelen. Ik heb nu nog berichten van 16 januari gemarkeerd staan als nieuw. Dat is misschien wat te veel van het goede.
                [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                Comment


                  #53
                  Wat ik persoonlijk leuk zou vinden is dat er ook meer gefilmd wordt vanuit VWC. 3/4 jaar geleden hadden we bijvoorbeeld ook de aftel filmpjes die nu ook een beetje verdwenen zijn. Veel vuurwerkfanaten zijn tegenwoordig vooral te vinden op bijvoorbeeld youtube en dergelijke. Door ook de focus hier meer te leggen zou je ook een grotere naam kunnen bemachtigen. AVP deed dit toendertijd ook erg uitgebreid, en dit soort informatieve filmpjes mis ik ook wel. Is toch wat anders dan weer de zoveelste standaard vw youtube vlogger die een bunker bezoekt waarvan die de meeste producten uberhaupt niet kent. Jullie bezoeken bijvoorbeeld erg vaak importeurs en dergelijke, lijkt mij dan ook leuk om hiervan ook het 1 en ander te filmen!

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
                    Het is een beetje van beide. Voor en nadelen. Ik heb nu nog berichten van 16 januari gemarkeerd staan als nieuw. Dat is misschien wat te veel van het goede.
                    Wellicht een optie om een knop markeer alles gelezen (of per deel van het forum) toe te voegen zoals sommige fora hebben?

                    Comment


                      #55
                      - Misschien iets van een persoonlijke "Mijn Favorieten" mogelijkheid voor de topics die je wilt volgen.
                      - Mogelijkheid om te switchen van producttitels naar een overzicht met productfoto's en de naam er bij om lekker doorheen te scrollen.
                      Ik heb een kort lontje.......

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
                        - Misschien iets van een persoonlijke "Mijn Favorieten" mogelijkheid voor de topics die je wilt volgen.
                        Dit please. Een knopje op elk thread om m in favorieten te zetten, dan kun je hem meteen terugvinden.
                        Evt ook nog een melding iets toevoegen hieraan, dat het tabje favs rood wordt als er een nieuwe post is oid.
                        Keep it legal!

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Timitraat Bekijk bericht
                          Wat ik persoonlijk leuk zou vinden is dat er ook meer gefilmd wordt vanuit VWC. 3/4 jaar geleden hadden we bijvoorbeeld ook de aftel filmpjes die nu ook een beetje verdwenen zijn. Veel vuurwerkfanaten zijn tegenwoordig vooral te vinden op bijvoorbeeld youtube en dergelijke. Door ook de focus hier meer te leggen zou je ook een grotere naam kunnen bemachtigen. AVP deed dit toendertijd ook erg uitgebreid, en dit soort informatieve filmpjes mis ik ook wel. Is toch wat anders dan weer de zoveelste standaard vw youtube vlogger die een bunker bezoekt waarvan die de meeste producten uberhaupt niet kent. Jullie bezoeken bijvoorbeeld erg vaak importeurs en dergelijke, lijkt mij dan ook leuk om hiervan ook het 1 en ander te filmen!
                          Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier ook wel voorstander van ben. Het brengt altijd enorm veel sfeer met zich mee.Heerlijk die AVP reports vroeger. Maarja, oudere generatie op VWC hé, die zijn nog niet van de vlog-generatie!

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door piper_oo-kiw Bekijk bericht
                            Wellicht een optie om een knop markeer alles gelezen (of per deel van het forum) toe te voegen zoals sommige fora hebben?
                            Is er toch al? Helemaal onderaan het forumoverzicht

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door zlotka Bekijk bericht
                              Is er toch al? Helemaal onderaan het forumoverzicht
                              Ahh verhip mooi dat het er al is, heb me wezenloos gezocht haha, thanks!

                              Comment


                                #60
                                Kunnen zoeken op soorten effecten, soorten kaliber ect ect.
                                Een van de bestelsites in nl had dat ooit eens. Je kon er zelf nog kleuren van effecten aanvinken.
                                Werkte super handig!!

                                Zoeken op aantal sh/gram/kaliber vind ik wel een must have
                                我也喜欢年纪较大的烟花

                                Comment

                                Working...
                                X