Banner Lesli Vuurwerk - RedWireVuurwerk.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 62 van 62
    VWC-Lid Rooie's schermafbeelding
    Thanks
    31
    Ik lees altijd met veel plezier de verslagen van de importeurs bezoeken. Het lijkt mij leuk als er ook zo iets met betrekking tot de vuurwerkwinkels komt. Wie zijn de personen achter de vuurwerkwinkel, wat doen ze in het dagelijks leven, hoe kijken ze terug op de vuurwerk verkoopdagen, foto’s (van de bunkers, winkels ect.), toekomstplannen en zo kan ik nog wel even door gaan Misschien helpt het ook om het gedurende het laagseizoen meer leden actief te houden.

2. The Following 5 Users Say Thank You to Rooie For This Useful Post:

Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Thanks
    1.240
    Thanked 1.287 Times in 583 Posts
    Afbeeldingen
    225
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooie Bekijk bericht
    Ik lees altijd met veel plezier de verslagen van de importeurs bezoeken. Het lijkt mij leuk als er ook zo iets met betrekking tot de vuurwerkwinkels komt. Wie zijn de personen achter de vuurwerkwinkel, wat doen ze in het dagelijks leven, hoe kijken ze terug op de vuurwerk verkoopdagen, foto’s (van de bunkers, winkels ect.), toekomstplannen en zo kan ik nog wel even door gaan Misschien helpt het ook om het gedurende het laagseizoen meer leden actief te houden.
    Bedankt voor de reactie en goed om te horen dat de verslagen worden gewaardeerd. Vorig jaar zijn er al een paar verslagen verschenen van winkelbezoeken. Ik meen dat het er ongeveer 6 waren in totaal. De reacties daarop waren erg positief en het is erg goed bevallen. Als de mogelijkheden zich dit jaar weer voordoen dan zal dit zeker een vervolg krijgen. In het laagseizoen is het niet bij elke winkel mogelijk, want bij veel winkels zijn de bunkers nu relatief leeg, op een aantal grote freakwinkels na.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

4. The Following 3 Users Say Thank You to pyrofan#1 For This Useful Post:

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten