Banner Lesli Vuurwerk - ZenaVuurwerk.nl
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 104
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.099
    Thanks
    12.962
    19.579 waarderingen in 4.246 posts

    VWC in 2018; tips of suggesties?

    Het jaar 2017 was super, het aantal bezoekers en paginaweergaven was flink gestegen, qua posts op het forum is het mega hard gegaan en we horen veelal dat de sfeer beter is dan ooit!
    Ook in 2018 gaan we volgas door en naast de ideetjes die wij al hebben en welke deels al uitgewerkt worden, staan wij altijd open voor tips en suggesties, want jullie leden maken het forum tot wat het is!

    Heb jij bruikbare ideetjes voor het forum, dit kunnen kleine punten zijn of grotere dingen, laat het ons dan in dit topic weten! Wil je het niet posten, stuur het dan even via pm!

    Alles is welkom en wij zullen bekijken wat er mogelijk en haalbaar is om mee te nemen in de plannen van 2018. Eind januari zitten wij met de gehele crew bij elkaar om alles grondig door te nemen!

    Alvast bedankt voor jullie input!

    Vuurwerkcrew.nl
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 11 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid Palm Tree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    5.936
    Thanks
    1.142
    2.871 waarderingen in 1.212 posts
    Allereerst wil ik jullie, het VWC team, bedanken, want ik denk dat iedereen het niet ontgaan is dat het drukker was, meer berichten en er record aantal mensen online waren.
    Ook ik deel die mening!

    Wat betreft het forum, en met name de functie ''nieuwe berichten''
    vind ik het soms wat onoverzichtelijk dat alle oude niet veranderde berichten ook in het overzicht staan.

    Voor de rest zou ik zo even niet meer ideeën hebben...
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

  4. Deze 4 gebruikers waarderen Palm Tree voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Allereerst thx enzo, zeer gezellig en nuttig forum
    Ik heb twee ideeën:
    * Minder snel automatisch uitloggen, is af en toe irritant als je in de chat zit
    * Voer een safe mode in, als deze modus aan staat worden alle freakacties en kortingen verborgen. Op die manier is het makkelijker om je in te houden, zodat je niet rood komt te staan/moet leven van aardappelen met ui :')
    Keep it legal!

  6. Deze 5 gebruikers waarderen broodjekaas voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid RemcoS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Platteland
    Berichten
    709
    Thanks
    439
    688 waarderingen in 261 posts
    Ik weet uiteraard niett of het een haalbare zaak is, maar jullie gaan natuurlijk “regelmatig” bij verschillende importeurs op bezoek, misschien dat het mogelijk is om de crew bij elk bezoek zich laten bijstaan door een forum lid.

    Wat ik al aangeef ik weet niet of dit te realiseren is, maar ik denk dat je hier meerdere mensen mee blij zou maken.
    Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

  8. Deze 3 gebruikers waarderen RemcoS voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.686
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Ik vind de gang van zaken eigenlijk prima zo. Jullie doen ook erg je best met de sfeeracties en acties via importeurs! Ik heb er dit jaar eigenlijk amper aan mee gedaan, maar ik merk wel dat de interactie groter wordt bij de leden hierdoor en het is zeker sfeer verhogend!

    - Ik vind dat men er goed aan doet enkel consumenten vuurwerk toe te staan hier op het forum. Zo komt dit forum nooit in een kwaad daglicht / negatief ergens in het nieuws en zo bescherm je ook de leden goed. Ik zat een tijdje geleden de regels te lezen en die zijn nu wat onduidelijk. Je kan beter de regels aanpassen dat je enkel volledige F1,F2 en F3 kan bespreken hier. Zo krijg je ook niet het beeld bij mensen dat het ene niet mag, maar het ander weer wel. Consumenten vuurwerk is gewoon consumenten vuurwerk en dat heeft niks te maken met dat dingen uit Belgie wel besproken mogen worden en uit andere landen weer niet ( dat lees je vaak dat leden dat denken ).

    - Ook zou ik het wel weer waarderen dat jullie weer wat meer filmpjes plaatsen zoals voorheen! Toen in de vorm van aftellen, maar dat hoeft ook weer niet perse op die manier Maar gewoon dat jullie als moderators wat meer onder de leden vallen, door gewoon gezellig filmpjes te plaatsen van jullie oud en nieuw. Dit doen jullie nu wel iets meer, maar was daarvoor iets verwaterd.

    - Ook vind ik het goed dat jullie discussies wat meer de ruimte geven, in plaats van heel de tijd op de huid gelijk ingrijpen.

    - De nieuwe berichten functie vind ik sinds de update van het forum ook erg prettig geworden! Die moet je zo houden. Berichten die je nog niet hebt gelezen blijven daar nu staan, terwijl dat voorheen niet zo was. Dit is een erg prettige vooruitgang!


    Dit zijn een paar dingen waar ik erg tevreden over ben en wat ik persoonlijk vind hoe jullie dit jaar het weer moeten laten gaan! Dus mijn complimenten hiervoor.

  10. Deze 3 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  11. #6
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2013
    Berichten
    1.175
    Thanks
    247
    855 waarderingen in 370 posts
    Heb in 2017 enorm genoten van jullie forum! De sfeer is prima maar ook zijn er interessante discussies te volgen waar men elkaar in waarde laat, beter als vorige jaren in mijn ogen.

    Ook denk ik dat de focus moet liggen op legaal NL consumentenvuurwerk zoals ook vermeldt door MasterBsc.

    Wel ervaar ik bij piektijden ietwat een vertraging bij het openen van topics, niet zwaar storend maar omdat je als Nederlander toch wat te zeiken moet hebben..

    Most of all: keep up the good werk.
    Laatst gewijzigd door blackmoon; 8 januari 2018 om 07:05

  12. Deze 3 gebruikers waarderen blackmoon voor het bericht:


  13. #7
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Misschien is het een idee om per importeur alle lijnen opvouwbaar te maken? Sommige importeurs voeren namelijk zeer veel lijnen terwijl het vaak om omlabelingen e.d. gaat. Het zou een goede toevoeging zijn als we deze lijnen kunnen verbergen zonder de volledige importeur onzichtbaar te maken.

    Verder zou ik graag tijdens de periode dat er veel shows en demo's zijn, een speciale sectie zien waarin wij de bitterballen en catering kunnen beoordelen
    "I came in like a crackling ball."

  14. Deze 5 gebruikers waarderen Bram95 voor het bericht:


  15. #8
    VWC-Lid MrXtremeFireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2012
    Berichten
    650
    Thanks
    245
    1.061 waarderingen in 322 posts
    -Weet niet of het mogelijk is met vBulletin, maar het zou tof zijn als je een melding krijgt wanneer iemand met een citaat op je bericht reageert. Als je dan een vraag gesteld krijgt in een topic zie je die niet meer over het hoofd. Nu gebeurt het vaak dat een reactie op je bericht bedolven wordt onder allerlei andere berichten.

    -Ik weet niet of het alleen bij mij is, maar mijn map met 'verzonden berichten' doet het nu niet. De map is altijd leeg, ook al heb ik net een PM gestuurd/beantwoord.

  16. Deze 5 gebruikers waarderen MrXtremeFireworks voor het bericht:


  17. #9
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ik ben een voorstander van het links laten liggen van het buitenlandse vuurwerk. Ik zie dat echter niet zo snel verwijderden van het forum. Zou het wel een goede stap vooruit zetten. Gelukkig ligt de focus hier op het legale vuurwerk.

    De zoekfunctie mag nog altijd wel een keer werkend gemaakt worden. Ik weet niet of dat mogelijk is. Na ruim 10 jaar werkt deze altijd nog niet. Via Google zoeken vind ik niet erg, maar het kan makkelijker!

  18. Deze 5 gebruikers waarderen Ruben voor het bericht:


  19. #10
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.464 waarderingen in 2.740 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
    -Weet niet of het mogelijk is met vBulletin, maar het zou tof zijn als je een melding krijgt wanneer iemand met een citaat op je bericht reageert. Als je dan een vraag gesteld krijgt in een topic zie je die niet meer over het hoofd. Nu gebeurt het vaak dat een reactie op je bericht bedolven wordt onder allerlei andere berichten.

    -Ik weet niet of het alleen bij mij is, maar mijn map met 'verzonden berichten' doet het nu niet. De map is altijd leeg, ook al heb ik net een PM gestuurd/beantwoord.
    Als je wilt dat je verzonden PM bewaard wordt moet dat ook aanvinken voor je deze verstuurd.
    https://www.youtube.com/user/Originallover

  20. Deze 4 gebruikers waarderen Vuurwerkkoning voor het bericht:


  21. #11
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.515
    Thanks
    4.155
    5.068 waarderingen in 1.516 posts
    Ook in 2017 weer erg genoten van dit Forum, wil nog wel wat feedback geven over dingen die mij op zijn gevallen het afgelopen jaar.

    -Prijsvragen, winacties, freakacties e.d, helemaal top, sfeerverhogend, leerzaam en het waren er dit jaar ontzettend veel. Mogen we VWC en de Importeurs erg dankbaar voor zijn. Denk dat elk lid hier wel op zijn/haar manier van geprofiteerd heeft.

    -De focus leggen op Consumentenvuurwerk (dus ook BE, etc). Prima, degenene die behoefte hebben om over de rest te praten, die zouden een ander Forum kunnen opzoeken. Helaas zie je nog veel persoonlijke aanvallen, het woord hypocriet wordt veel gebruikt, en het zijn topics waar ik me niet in meng.
    Zonde soms om te lezen, we delen allemaal dezelfde hobby.

    -Media gedeelte. Heb dit al eens eerder aangegeven bij de Crew, maar persoonlijk erger ik me kapot aan al die negatieve Berichten, en vaak ook de daaropvolgende reacties.
    In de weken voor Oud en Nieuw, is dit nogal sfeer verlagend. Beperking hierin en meteen een slotje zou ik waarderen.

    Verder goed om te horen dat VWC nog steeds groeit, ook door het jaar heen kun je hier aardig vertoeven en zelfs over je andere hobby's kletsen.

    Blijft een topforum

  22. Deze 5 gebruikers waarderen Thunderboy voor het bericht:


  23. #12
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.464 waarderingen in 2.740 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Ik ben een voorstander van het links laten liggen van het buitenlandse vuurwerk. Ik zie dat echter niet zo snel verwijderden van het forum. Zou het wel een goede stap vooruit zetten. Gelukkig ligt de focus hier op het legale vuurwerk.

    De zoekfunctie mag nog altijd wel een keer werkend gemaakt worden. Ik weet niet of dat mogelijk is. Na ruim 10 jaar werkt deze altijd nog niet. Via Google zoeken vind ik niet erg, maar het kan makkelijker!
    Onzin, de zoekfunctie werkt prima. Als je iets wilt zoeken wat in de titel staat moet je ook aanklikken, alleen op titel zoeken. Gebruik het al jaren naar tevredenheid.
    https://www.youtube.com/user/Originallover

  24. Deze 3 gebruikers waarderen Vuurwerkkoning voor het bericht:


  25. #13
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
    -Media gedeelte. Heb dit al eens eerder aangegeven bij de Crew, maar persoonlijk erger ik me kapot aan al die negatieve Berichten, en vaak ook de daaropvolgende reacties.
    In de weken voor Oud en Nieuw, is dit nogal sfeer verlagend. Beperking hierin en meteen een slotje zou ik waarderen.
    Helemaal mee eens Wil.

    Vaak heb ik de drang niet om te reageren op nieuwsberichten. Of ze kloppen of niet daarbuiten gelaten maar vaak laat ik mij dan weer gek maken door de mensen die er op reageren. Daar ontstaan de vervelende discussies waar iedereen net even te fanatiek op reageert. Een slotje na het plaatsen kan wat mij betreft geen kwaad, zal de sfeer hier op het forum ten goede komen verwacht ik.

  26. Deze 5 gebruikers waarderen Ruben voor het bericht:


  27. #14
    VWC-Lid ATF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2013
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    892
    Thanks
    728
    440 waarderingen in 253 posts
    Ik zou ook graag alle negatieve mediaberichten niet willen zien of dat het niet in de hot topics verschijnt. Ik wil op een vuurwerk forum graag lezen over vuurwerk en niet over anti vuurwerk.

    Tweede punt waar ik mij aan stoor is dat leden andere leden persoonlijk aanvallen op een mening. Van mij mogen deze posts gelijk verwijderd worden.Iedereen beleeft zijn/haar hobby op een eigen manier en verschil van mening hoort erbij, maar aub een beetje respect voor je medemens!

    Verder wil ik iedereen bedanken die op wat voor manier dan ook een positieve bijdrage levert aan het forum.

  28. Deze 5 gebruikers waarderen ATF voor het bericht:


  29. #15
    VWC-Lid roadrunner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Berichten
    408
    Thanks
    749
    222 waarderingen in 111 posts
    Naast VWC gebruik ik ook FPM en vuurwerkbieb. Dat heeft verschillende redenen maar vooral omdat ze bepaalde dingen beter voor elkaar hebben. De agenda met shows en demo's is vaak minder compleet op VWC dan bij FPM en de productgegevens zijn vaak completer in de bieb, dus daar zou nog wat meer aandacht aan besteed mogen worden.

    Daarnaast zou een goed ogende boodschappenlijst een fijne aanvulling zijn. Dus dat je alle producten die je aanspreken op een verzamellijst kan zetten en ook meteen kan doorklikken naar het topic.

  30. Deze 6 gebruikers waarderen roadrunner voor het bericht:


Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •