Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 22
  1. #1
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts

    MasterBsc´s Oud en Nieuw 2017 2018

    Ondanks het slechte weer dit jaar echt een top oud en nieuw gehad! Ik had dit jaar een bescheiden collectie en dat gaf me een keer totaal geen stress. Ook gezellig gevierd met de familie die het vuurwerk allemaal konden waarderen. Ik zal hier alle filmpjes plaatsen die ik dit jaar heb gemaakt, ik bewerk niks en zal ze gewoon rechtstreeks plaatsen vanaf mijn telefoon ( de Samsung S8, die overigens echt top kwaliteit filmpjes maakt! )

    Per filmpje zal ik even een kleine omschrijving geven. Ik heb dit jaar ook wat overdag gestookt, dus dat is op zich wel sfeervol.



    Thunderbomb 1000 + Klasek 200 shots. Een super matje die helaas niet meer verkocht wordt in deze versie ( nog wel per 400 shots ). Knalt heerlijk en is ideaal stookvoer. Het 200shots Klasek matje wordt nu bij Zena verkocht en knalt nog verrassend hard! Die zijn meer vergelijkbaar met een chainthunder.



    De Mandarin van Zena ( P1 versie ). Knalt echt gruwelijk hard! Gaat zeker harder dan zijn voorganger de Mandarin 2000 en harder dan een goede Chainthunder. Gaat ook lekker lang door en is dus ook ideaal om na 00.00 te doen. Ook een dikke snipperfactor trouwens! En dat plastic is echt ideaal voor een natte ondergrond en geen weigeraars natuurlijk.


    De Chinese Celebration, ook een P1 mat. Ging ook echt super hard en gaf lekker veel geweld door die verschillende grootte knallers. Deze is gewoon vergelijkbaar met een goede Chinese rol, dus top spul!


    Dit waren even wat matten, ik zal dit topic later vandaag aanvullen. Heb nog genoeg filmpjes dus houd dit topic maar in de gaten!

  2. Deze 10 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Ook de 2017 versie was weer dik! De Piromax Titanium Salute, 1 op normale snelheid en overlappend doorgelond naar een versnelde versie. Alleen dit jaar wat meer ploffers dan normaal, dat was wel zonde. Maar de knallen die het wel goed doen, zijn echt gruwelijk hard! Dikke volle klappen.



    Hier nog een Loud and Clear / Salute cake 2. Echt een dikke topper! Jammer dat ik deze niet wat gretiger heb ingeslagen, want wat komen er flinke klappen vanaf! Qua luidheid even hard als de Piromax, alleen de klank vind ik wel lekkerder. De piromax is weer iets voller, deze heeft een wat 'drogere' klap. Afijn, hier het filmpje!



    En hier ook nog een oude topper, nog zelfs ouder dan de Salute cake 2. De Dutch Thunder! Ook een lekkere beuker met soort gelijke klank als de Salute cake 2, alleen dan wat minder natuurlijk. Maar beukte toen der tijd samen met z'n grote broer de Thunderstruck wel alle knalcakes weg! Deze is ondertussen al bijna 10 jaar oud haha.


  4. Deze 5 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid Jean-Paul_*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Locatie
    Skyline
    Berichten
    996
    Thanks
    522
    927 waarderingen in 327 posts
    Lekkere filmpjes man.. Die matten doen het aardig lekker zeg. Die salute cake 2 wat koste die en is die nog te koop ?
    Knaap!

  6. #4
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Paul_* Bekijk bericht
    Lekkere filmpjes man.. Die matten doen het aardig lekker zeg. Die salute cake 2 wat koste die en is die nog te koop ?
    Thanks! Die matten zijn zeker super, beter dan ze eerst hadden. En nee die Salute cake 2 is van 2012 en wordt niet meer verkocht.

    Nog even een paar mooie boxen. Colorful City, echt een prachtige box! Zeer mooie en felle kleuren en dat gecombineerd met volle blinkers. Ook het tempo lag net iets hoger dan bij de 2016 versie en de spreiding leek wat beter. Voor mij de beste box van 2017 en komt er 100% weer in dit jaar!



    Ook een dikke box van Pangu, de Smash box 3. Gekozen voor het mooie pixie dust goud, maar dat pakte met de wind iets minder goed uit dan vorig jaar. Al met al alsnog een erg dikke box, vooral met het Spider effect wat erg goed uitpakt. Ook hier zit een lekker tempootje in!


    En hier een super dikke box van Evolution, de Spectacle box 100 / Solar Storm! Echt een geweldige box die lekker uptempo is en net wat beter uitgewerkt is dan de Pangu boxen vond ik persoonlijk. Achteraf blijkt dat cake 2 en cake 4 bij mij hetzelfde zijn, had ik niet eens gemerkt tijdens het stoken!


    En hier een klein schattig boxje met grootse uitwerking die gewoon rustig mee kunnen met andere goede boxen. De Primal Instinct! Echt super mooi goud, dat mogen ze van mij in een losse cake stoppen. En de laatste cake was een leuke verrassing haha!

  7. Deze 7 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  8. #5
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Hier een paar 19 shots cakes.

    De Feuerblitz van Zena. Super dikke cake die me elk jaar weer verbaasd en toch heb ik ´m nog nooit zelf gekocht. En daar moest dit jaar verandering inkomen! Door de wind was de spreiding iets minder, maar de volheid van het boeket was daardoor wel beter. Echt een MEGA cake trouwens!


    De Funke 19sh Scala. Hele mooie Dahlia en met een keiharde burst. Daardoor ook een enorme spreiding!


    De Funke 19sh Corolla Variations. Een zeer mooi en uniek effect! Heel sierlijk en een goed gevuld boeket. De burst mag er ook zeker wezen, maar was vorig jaar harder dus helaas daardoor nu iets mindere spreiding dan waar Funke om bekend stond.


    De Funke 19sh Glittering Palms. Ook al zo´n prachtige cake! Verder zelfde verhaaltje als hierboven, ze zouden net een wat hardere burst moeten hebben voor dezelfde spreiding als vorig jaar.


    De Tailcake uit het buurtassortiment, wat helaas niet zo goed tegen de wind kon. Verder een leuke cake.


    De Chry Crackling cake uit het buurtassortiment. Overdag kon ie ook prima!


    En hier een leuke mine van Witte Vuurwerk. De Awaken.


    De Purple Haze, een flinke cake met een schitterend label. Het paars/roze komt erg goed uit de verf!

  9. Deze 7 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  10. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Leuke filmpjes man, genoeg toppers zo te zien.

    Colorfull city, wat een prachtig sierblok is dit . Super die kleuren en spinningtails ook altijd goed.
    Feuerblitz, wat een topper is dit ook. Prachtig blauw en de crackling ook goed uitgewerkt.
    Funke scala: Deze valt wel ff op zo tussen die andere, prachtig doffe burst. Even onthouden.
    awaken, blijf een leuk ding weet zo niet wat die kost? Maar wel leuk om de buurt even mee te laten schrikken haha

  11. #7
    VWC-Lid Jean-Paul_*'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 december 2007
    Locatie
    Skyline
    Berichten
    996
    Thanks
    522
    927 waarderingen in 327 posts
    Jammer dat die salute cake 2 niet meer word verkocht. Wist ik niet.. wist wel dat die er was maar zat bij mij beetje in de schaduw door de salute cake 1 versie.
    Dat blauw in die 1e cake van colourfull city is echt mooi zeg! Moeten ze wat mee doen joh !
    Had zelf de feuerblitz ook en kwam bij mij ook niet helemaal uit de verf.
    Zonde als je ziet wat wind met effecten kan doen.
    Knaap!

  12. Deze gebruiker waardeert Jean-Paul_* voor het bericht:


  13. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2016
    Berichten
    4
    Thanks
    38
    2 waarderingen in 2 posts
    Hele gave filmpjes,vond die purple haze ook goed

  14. Deze gebruiker waardeert patjuh1974 voor het bericht:


  15. #9
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Een zeer leuk projectje die het erg goed deed bij het publiek! Ik had dit jaar 3 losse waaiers en dacht dat het wel leuk zou zijn om deze overlappend door te lonten, net zoals bij een cakebox dus. Dit was een dag voor oud en nieuw ter plekke verzonnen en uiteindelijk had dit echt super uitgepakt! Ik begon dus rustig met de Sensation van Zena, vervolgens de Wings Of Darkness die ook felle kleuren heeft en als toetje de Time of Glory / Chry Crackling 2.0

    Qua omvang zo groot als de Pangu boxen haha en qua uitwerking nog leuker! Heb voor alle 3 de producten erg weinig betaald, zo kostte dit projectje geloof ik zo'n 65 euro. Het ging even klotuh met doorlonten omdat de lontjes erg kort waren bij de cakes, maar gelukkig kwamen ze wel allemaal bij elkaar uit. Nog een stukje snellont voor de zekerheid gedaan en hoppa, vlammen met dat ding! Zeker voor herhaling vatbaar.

    De Sensation blijft echt prachtig, super dikke gekleurde parels en een leuk tempo. De Wings of Darkness begon bij de finale terwijl ik toch echt het hoofdlont had gepakt en het tempo was dit jaar ook een stuk hoger. De Time of Glory vond ik eigenlijk iets magerder dan voorheen, dit zal wel de versie zijn die Lesli nu produceert.


  16. Deze 3 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  17. #10
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Vaste prik in de collectie; de Return of the Pheonix van Wolff. Echt een toppertje blijft dit! Op heden nog de koning onder de fluitcakes, sinds de Falcon/Sky Screamer helaas verleden tijd is. Het is niet de luidste cake, maar wel heerlijk rauw en prachtig hoe die slangen kronkelend het luchtruim opzoeken! Ook een echte topper onder het publiek, m'n kleine neefjes en nichtjes moesten hard lachen om 'dat gekke geluid'


  18. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  19. #11
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Dit blijft een gruwelijk blokje, klapt echt verschrikkelijk hard voor 20mm. Dit is nog de oude niet-CE gekeurde versie. Vorig jaar per 6 geschoten en heb zelden zoiets hards in de straat meegemaakt, klapte dik over een BS120 heen. De nieuwe versie blijkt ook zo hard te gaan!


  20. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  21. #12
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Prachtige beelden. En ook gewoon lekker overdag gestookt, dat doe je goed! Waanzinnige beelden blijven dat.

  22. Deze gebruiker waardeert Ruben voor het bericht:


  23. #13
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Prachtige beelden. En ook gewoon lekker overdag gestookt, dat doe je goed! Waanzinnige beelden blijven dat.
    Klopt, dat zijn de meest sfeervolle beelden! Het kan hier gelukkig ook gewoon dus dat scheelt. En ik steek geen gekke dingen af in de straat. Het is dat het dit jaar heel de dag regende, anders had ik nog wel meer uurtjes gestookt! Nu was het even een half uurtje droog en daarna nog een keer 10 minuten en dat was het... tot 20.30 bleef het door regenen en gelukkig daarna tot 02.00 weer droog.

  24. #14
    VWC-Lid LVT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Locatie
    Belgique.
    Berichten
    1.017
    Thanks
    317
    2.088 waarderingen in 797 posts
    Mooie filmpjes man! Zeker ook die matten lekker genieten zo hoort oud en nieuw te zijn, gewoon overdag stoken
    YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

  25. Deze gebruiker waardeert LVT voor het bericht:


  26. #15
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    605
    910 waarderingen in 444 posts
    Mooie filmpjes hoor! De colorful city liep echt heel netjes door zeg. Die bak was een en al perfecte timing en prachtige kleuren!

  27. Deze gebruiker waardeert funkyi voor het bericht:


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •