Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Kunnen jullie ook de extreme salute2.0 in karton vorm aanbieden? zou graag 6 van deze rakkers voor 70-90e willen scoren indien mogelijk

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door glopje Bekijk bericht
      Kunnen jullie ook de extreme salute2.0 in karton vorm aanbieden? zou graag 6 van deze rakkers voor 70-90e willen scoren indien mogelijk
      Deze zullen wij alleen los gaan verkopen(op=op)
      We zijn bezig om de lucky 19 weer aan te kopen vandaar.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Luc Rijpma Bekijk bericht
        Deze zullen wij alleen los gaan verkopen(op=op)
        We zijn bezig om de lucky 19 weer aan te kopen vandaar.

        Voor hetzelfde bedrag als vorig jaar reserveer ik vast 2 karton

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Luc Rijpma Bekijk bericht
          Deze zullen wij alleen los gaan verkopen(op=op)
          We zijn bezig om de lucky 19 weer aan te kopen vandaar.
          Sorry maar ik snap de vergelijking niet Extreme salute 2.0 is toch een totaal ander product als de Lucky 19? Als je de normale extreme salute ernaast gaat verkopen zou het inderdaad raar zijn.

          maargoed ik kijk nog even verder in de omgeving en anders maar geen es 2.0 dit jaar

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door glopje Bekijk bericht
            Sorry maar ik snap de vergelijking niet Extreme salute 2.0 is toch een totaal ander product als de Lucky 19? Als je de normale extreme salute ernaast gaat verkopen zou het inderdaad raar zijn.

            maargoed ik kijk nog even verder in de omgeving en anders maar geen es 2.0 dit jaar
            Dat klopt absoluut

            We zijn druk bezig met het assortiment updaten in Haulerwijk, veel producten staan nog niet ééns op de website!
            Voor de nieuwe inkopen moet je op den duur keuzes maken i.v.m. bunkerruimte, we hebben nu al op voorraad staan van 19 shots hexagon cakes:

            - Buurt assortiment
            - Fairy tail
            - Brasilian box

            En dan komt de Lucky nr 19 nog bij. Op den duur is de opslag vol, ook met 50.000 kilo haha

            Wij hebben er voor gekozen om de Lucky NR 19 weer opnieuw terug te laten komen in plaats van de Extreme Salute 2.0, met in het achterhoofd dat de Extreme Salute 2.0 nooit een hardloper is geweest en de boven genoemde 19 sh assortimenten wel als warme broodjes over de toonbank gaan
            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door glopje Bekijk bericht
              Sorry maar ik snap de vergelijking niet Extreme salute 2.0 is toch een totaal ander product als de Lucky 19? Als je de normale extreme salute ernaast gaat verkopen zou het inderdaad raar zijn.

              maargoed ik kijk nog even verder in de omgeving en anders maar geen es 2.0 dit jaar
              We hebben ze wel gewoon in de losse verkoop tegen een scherpe prijs!

              Comment


                Vorig jaar 2 karton lucky19 bij jullie gehaald, daar rij ik dit jaar wederom wel ff extra voor. Jemig wat een machtige apparaten Dikke breede boeketten die lang genoeg blijven hangen met daarbij een lekkere burst.
                Nu hopen op dezelfde kwaliteit als toen en idem prijs!!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door BENZ Bekijk bericht
                  Vorig jaar 2 karton lucky19 bij jullie gehaald, daar rij ik dit jaar wederom wel ff extra voor. Jemig wat een machtige apparaten Dikke breede boeketten die lang genoeg blijven hangen met daarbij een lekkere burst.
                  Nu hopen op dezelfde kwaliteit als toen en idem prijs!!
                  Zodra er meer bekend is zullen we dit direct hier melden!
                  www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                  Comment


                    Vanaf morgen zal ik weer verder met het updaten van ons assortiment!

                    Er komen nog een hele lijst met toppers aan!
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      Heerlijk die regelmatige aanvullingen! Elke week weer watertanden bij al het moois wat op de site komt

                      Comment


                        ik hoop op de Ecstatic Box van Evo!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                          Vanaf morgen zal ik weer verder met het updaten van ons assortiment!

                          Er komen nog een hele lijst met toppers aan!
                          Ik zit al klaar met reader, pinpas en al.

                          Comment


                            Al nieuwe producten erop? zo ja welke?

                            Comment


                              Haha, allemaal kruitstress en F5’en

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                                Haha, allemaal kruitstress en F5’en
                                Heel het jaar

                                Comment

                                Working...
                                X