Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heb gebruik gemaakt van jullie mistery box actie, komen deze acties maandelijks terug?
    Laatst aangepast door Mlap; 7 February 2018, 08:52.

    Comment


      Hoi Luc,
      De crash boxen die jullie hebben is dat de nieuwe lichting of nog van 2017?
      Ik vraag dit, omdat er in 2017 een batch is die langzaam schiet zonder spinners.

      Comment


        komen er misschien nog potten op de site met crossette effect?
        killer crossette of nog een paar verdwaalde silent trails van royal

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door carbidschieten Bekijk bericht
          komen er misschien nog potten op de site met crossette effect?
          killer crossette of nog een paar verdwaalde silent trails van royal
          Haha had ook al gemaild voor verdwaalde toppers van Royal, maar alles staat al online!!

          Comment


            Komen de knalcakes van verhuizen ook nog in haulerwijk of is het mogelijk een aantal dingen op te halen op 1 locatie? In plaats van 2?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
              We gaan donderdag het assortiment updaten, hierbij zullen ook producten van Wolff en Vuurwerktotaal zitten!
              Hoe laat gaan jullie vandaag de nieuwe producten op de site gaan zetten?

              Comment


                We hebben in Haulerwijk Pangu aangevuld!

                Deze maand zullen we stapje voor stapje de rest van de artikelen die we nog hebben staan van diverse importeurs toevoegen op de website!
                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                Comment


                  Is het niet handiger om het in 1 keer online te zetten? Dan zit ik straks met een handvol bestellingen van een paar tientjes per keer. Ik ben bovendien benieuwd naar wat er aan waaiercakes en crossettecakes bijkomt. Als dat is wat ik nog wil hebben, dan moet ik maar wachten tot alles online staat. Als die waaiers en crossettecakes toch niet worden toegevoegd, kan ik net zo goed nu bestellen.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door BUTCHER Bekijk bericht
                    Is het niet handiger om het in 1 keer online te zetten? Dan zit ik straks met een handvol bestellingen van een paar tientjes per keer. Ik ben bovendien benieuwd naar wat er aan waaiercakes en crossettecakes bijkomt. Als dat is wat ik nog wil hebben, dan moet ik maar wachten tot alles online staat. Als die waaiers en crossettecakes toch niet worden toegevoegd, kan ik net zo goed nu bestellen.
                    Het kost erg veel tijd om alles op de website te zetten. Zo in clusters werkt het mooiste
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      Pangu, altijd goed. De Wenzhou blijft wel op de adviesprijs hangen trouwens.

                      De prijs van de Fearsome Farao van Mania viel mij ook op. Dat is per stuk neem ik aan? Heb een vermoeden dat dat ook een foutje is. Mocht dat niet het geval zijn dan heb ik niks gezegd.

                      Comment


                        Psycho heeft ook een afwijkende prijs
                        Ben benieuwd wat er nog meer gaan komen! Vooral naar VWT, ik zoek daar nog een bepaalde cake van namelijk

                        Comment


                          Komt er nog klein siervuurwerk op de site tijdens de freak actie?
                          Gelukkig 2024!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                            Psycho heeft ook een afwijkende prijs
                            Ben benieuwd wat er nog meer gaan komen! Vooral naar VWT, ik zoek daar nog een bepaalde cake van namelijk
                            Deze week zal het eerste gedeelte van Vuurwerk Totaal online komen.
                            Met spectaculaire weekactie!!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Luc Rijpma Bekijk bericht
                              Deze week zal het eerste gedeelte van Vuurwerk Totaal online komen.
                              Met spectaculaire weekactie!!
                              Ben benieuwd! En die mystery boxen komen die maandelijks of is dat 1 malig? Grt Arien
                              Laatst aangepast door Mlap; 12 February 2018, 11:29.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
                                Ben benieuwd! En die mistery boxen komen die maandelijks of is dat 1 melig? Grt Arien
                                Deze komt zeker terug, maar hoe vaak en wanneer weten we zelf nog niet.
                                Blijft een mystery??

                                Comment

                                Working...
                                X