Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

750 kilo vuurwerk aangetroffen in vrachtwagen in Breda.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    750 kilo vuurwerk aangetroffen in vrachtwagen in Breda.

    In een vrachtwagen op een parkeerplaats aan de Mozartlaan in Breda is woensdagochtend 750 kilo vuurwerk aangetroffen door de politie.

    Om 11.30 uur ontvingen agenten een melding dat de vrachtwagen er al een week geparkeerd stond. De melder had in de vrachtwagen gekeken om te zien of hij op die manier mogelijk tot de eigenaar kon komen en trof daar een grote hoeveelheid vuurwerk aan.

    Via het verhuurbedrijf van de vrachtwagen kon de politie achter de identiteit van de huurder komen. De verdachte is uiteindelijk naar de Mozartlaan gekomen en werd daar aangehouden. Daar was hij het echter niet mee eens en verzette zich hiertegen.

    De politie heeft de persoon uiteindelijk onder controle gekregen en hem ingesloten in het cellencomplex Mijkenbroek in Breda.

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    In een vrachtwagen op een parkeerplaats aan de Mozartlaan in Breda is woensdagochtend 750 kilo vuurwerk aangetroffen door de politie.

    Om 11.30 uur ontvingen agenten een melding dat de vrachtwagen er al een week geparkeerd stond. De melder had in de vrachtwagen gekeken om te zien of hij op die manier mogelijk tot de eigenaar kon komen en trof daar een grote hoeveelheid vuurwerk aan.

    Via het verhuurbedrijf van de vrachtwagen kon de politie achter de identiteit van de huurder komen. De verdachte is uiteindelijk naar de Mozartlaan gekomen en werd daar aangehouden. Daar was hij het echter niet mee eens en verzette zich hiertegen.

    De politie heeft de persoon uiteindelijk onder controle gekregen en hem ingesloten in het cellencomplex Mijkenbroek in Breda.

    https://www.nu.nl/breda/5072840/750-...-in-breda.html
    mooi vroeg bij of laat

    Comment


      #3
      Knap hoor, nog 750 kilo over hebben

      Comment


        #4
        als die er al een week stond, was dat dus ruim voor oud en nieuw...
        vreemd verhaal...
        Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
          als die er al een week stond, was dat dus ruim voor oud en nieuw...
          vreemd verhaal...
          Dat kan nog wel. Maar dat je dan met/rond de jaarwisseling niet bij de vrachtwagen bent geweest is wel weer raar.
          [B]Groetjes Kamikaze[/B]

          Comment


            #6
            Ja vaag verhaal. Hoe kwam die melder in de vrachtwagen? Die was zomaar open met zoveel vuurwerk? En illegaal of legaal, kan nog best externe opslag van n winkel geweest zijn en dat de aangehoudene het allemaal onzin vond en zich verzette. Natuurlijk denk je in 1e instantie aan illegaal maar dab een vrachtwagen zolang op 1 plek en waar iemand zomaar in kan...?

            Comment


              #7
              Gewoon een gemiddelde bestelling van een forumgenoot die bij gerrit langs is geweest. Waarom die het daar heeft laten staan is dan weer wel een raadsel

              Comment


                #8
                Ben benieuwd of het inderdaad om legaal vuurwerk ging of illegaal

                Comment


                  #9
                  Ik zie volgens mij allemaal duitse meuk in die vrachtwagen liggen, niks bijzonders iig
                  Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                  Comment


                    #10
                    Erg vaag verhaal...
                    Keep it legal!

                    Comment


                      #11
                      Gewoon een restvoorraad uit uit een winkel. Grote kans dat deze tijdelijk gehuurd word en weer leeg opgeleverd moet worden. Wanneer er vuurwerk in de bunkers blijft liggen gelden er namelijk hele andere regels voor de andere huurders door het jaar heen. Dan is het makkelijker om gewoon de bunkers leeg te halen. Volle kartonnen kunnen altijd terug naar de groothandel waar ze vandaan komen. Losse kartonnen helaas niet, dan krijg je zulke praktijken.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                        Gewoon een restvoorraad uit uit een winkel. Grote kans dat deze tijdelijk gehuurd word en weer leeg opgeleverd moet worden. Wanneer er vuurwerk in de bunkers blijft liggen gelden er namelijk hele andere regels voor de andere huurders door het jaar heen. Dan is het makkelijker om gewoon de bunkers leeg te halen. Volle kartonnen kunnen altijd terug naar de groothandel waar ze vandaan komen. Losse kartonnen helaas niet, dan krijg je zulke praktijken.
                        Het is alleen Duits spul zo te zien

                        Breda, nieuws, gemeente Breda, nieuwswebsite, krant, dagblad, actueel nieuws, BredaVandaag

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                          Ik zie volgens mij allemaal duitse meuk in die vrachtwagen liggen, niks bijzonders iig
                          Ik ben net als vele vele Nederlanders gek op duitse meuk

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
                            Ik ben net als vele vele Nederlanders gek op duitse meuk
                            De funke en explods begrijp ik maar ik zie met name weco liggen, dan krijg ik meteen beelden van matig supermarkt vuurwerk voor me
                            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                            Comment


                              #15
                              Ach ik heb toch liever mijn hele kar vol liggen met bv de galaxis van 13 euri dan die veels veels te dure doorlont/compound propaganda bakken uit Nederland. Lekker onder het mom van sprinkler/opslag het geld uit de zakken van klanten kloppen. als de sprinkler installatie na 15 jaar nog niet afbetaald ben je niet goed bezig. Geef mij maar fijn de lidl meuk uit Duitsland heerlijk

                              Comment

                              Working...
                              X