Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

    Hallo,

    Iedereen de beste wensen en een gezond 2018.
    Nogmaals bedankt voor de vele positieve berichten op vwc.
    Van mijn kant een groot woord van DANK JE WEL aan familie,vrienden,personeel die Megavuurwerkfreaks en mega-vuurwerk.nl samen met mij mogelijk maken.En natuurlijk de beide chauffeurs die voor ons de laatste items hebben opgehaald.
    Het was de laatste twee weken voor ons gigantisch hectisch, door de late leveringen van bijna alle importeurs.Hopelijk kan dit veranderen want het wordt elk jaar later met het binnen komen van het Nederlandse vuurwerk.En later dan nu is onmogelijk.
    We gaan binnen kort weer online met www.megavuurwerkfreaks.nl met alleen items die we daadwerkelijk in de bunkers hebben staan.
    Hier zitten fantastische items tussen en ook in redelijke aantallen.
    BIjvoorbeeld, Colourful City, On the Beat, Smash boxen, Garden Party, mega Pangu boxen,Solar storm,Vision of Ecstacy,Fairytail,4 Seasons,Golden Illusion, Bad ss, en nog veel meer.
    Tevens hebben wij van Royal Fireworks alle restanten gekocht, deze zullen jullie ook tegen komen.

    Met Knallende groet,
    Gerrit
    Laatst aangepast door geerit999; 3 January 2018, 19:19.

    #2
    Jij ook de beste wensen Gerrit en ik ben benieuwd wat er dit allemaal voor mooie producten op de site komen te staan. Voor mij te hopen niet teveel moois, want anders moet ik weer iemand regelen die voor mij naar Leeuwarden rijd haha
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Hallo,

      Wij proberen vrijdag 5 januari online te komen met megavuurwerkfreaks.
      Het deel van onze eigen opslag in Leeuwarden is geteld, de andere locaties nog niet.
      Wij komen pas online met een volledige site en met redelijke aantallen zoals jullie van ons
      gewend zijn.
      Onze openings aanbieding zal bestaan uit scherpe prijzen voor onze eigen mega Pangu Boxen.

      Groetjes Gerrit

      Comment


        #4
        Lekker bezig Gerrit kan niet wachten met bestellen

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Jij ook de beste wensen Gerrit en ik ben benieuwd wat er dit allemaal voor mooie producten op de site komen te staan. Voor mij te hopen niet teveel moois, want anders moet ik weer iemand regelen die voor mij naar Leeuwarden rijd haha
          ik rij wel met je mee
          www.rowyvuurwerk.nl

          Comment


            #6
            Hallo,

            Van Pangu komen wij met
            Yellow River
            Pearl River
            Yangtze River
            Heilong River
            Bovenste vier items zijn van 2014

            Groet Gerrit

            Comment


              #7
              Goed nieuws van 2014 is prima knalt prima

              Comment


                #8
                Nog nooit hier besteld, maar heb veel goeds gelezen over Gerrit. Ga dit jaar zeker een bestelling plaatsen!

                Comment


                  #9
                  Voor het 3e jaar op rij naar Gerrit, ik kijk er nu alweer naar uit!
                  No Pyro ! No Party !

                  Comment


                    #10
                    Ook ik ga aankomend jaar voor de 3e keer Gerrit zijn hand schudden. Prachtvent en super assortiment/prijzen!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      We zijn er weer bij!

                      Comment


                        #12
                        Wat ik lees klinkt goed. Zal de site ook eens in de gaten houden

                        Comment


                          #13
                          zit al weer klaar

                          Comment


                            #14
                            Dit jaar deze site ook maar eens goed in de gaten houden, ligt bij mij om de hoek!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door ItsMeDiego Bekijk bericht
                              Dit jaar deze site ook maar eens goed in de gaten houden, ligt bij mij om de hoek!
                              Bij mij letterlijk om de hoek (Westeinde)

                              Comment

                              Working...
                              X