Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thunderboy's Oud en Nieuw 2017-2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Heerlijke beelden Wilfred!
    Light some fireworks, and see who answers.

    Comment


      #17
      Heerlijk die sfeer binnen en buiten haha. Ideaal!

      Comment


        #18
        Het was inderdaad een supergezellige sfeervolle Jaarwisseling die ik niet snel meer zal vergeten. Alleen in zo'n smal straatje is niet echt wat bij me past, dit jaar zal ik zeker weer kiezen voor een locatie met veel meer ruimte.

        Echt het allermooiste was om weer eens met mijn broertje samen te stoken, Hadden we veel eerder moeten doen. Wat hebben we genoten

        Heb net weer een film geupload voor jullie en dat is voorlopig de laatste.
        Uiteraard respecteer ik het beleid op dit Forum, de rest van de films komen niet online.
        Het was wel weer enorm vet om te zien

        We begonnen dit topic met fluiters en we sluiten af met fluiters, filmpje nr 20, nogmaals de Return Of The Phoenix en deze keer 3 tegelijk.



        Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van de films, opmerkingen of vragen zijn altijd welkom,

        Grtzzzzzzzzz

        Comment


          #19
          Genieten Wilfried, thnx voor de beelden
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #20
            Lekker stoken in de straat, de ongeknipte versie.
            Bijna 20 minuten lange Sfeerfilm, met oude en weer nieuwe beelden....

            Comment


              #21
              Oeh, wat een fijne beelden kerel! Bedankt!

              Ouderwetse rauwe beelden waardeer ik persoonlijk ook altijd erg, van mij hoeft dat continue bewerken niet!

              Comment


                #22
                Heerlijke film Thunderboy, bedankt voor het delen. En idd, die onbewerkte beelden vind ik ook het mooist, pure sfeer.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Goed om te horen dat de "onbewerkte" beelden bevallen, heb er nog 1 geupload voor jullie.
                  Een iets kortere film.

                  De dame op 1:02 was flink geschrokken, gelukkig goed afgelopen maar drank en (verkeerd gebruik van) vuurwerk blijft een gevaarlijke combinatie Even een klein moment van onoplettendheid en het kan zo fout gaan...

                  Comment


                    #24
                    Hele fijne beelden, hoor!

                    Bedankt voor īt delen en blijf die films vooral droppen.
                    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                    Comment

                    Working...
                    X