Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Huizen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    site doet ut niet

    Comment


      Hier geen probleem, mogelijk tijdelijk iets geweest ?
      www.vuurwerkhuizen.nl

      Comment


        Hier werkt hij ook gewoon!

        Comment


          Hoi Patrick, vraagje. Krijg je toevallig de insane, snake eyes en de diamonds in gold van evolution en de beijing en hong kong van pangu nog op voorraad?

          Comment


            Goedemorgen Emiel,

            Ik zet ze even op het wensenlijstje en kom daar later op terug bij.
            Zodra ik iets weet hoor je het van me
            www.vuurwerkhuizen.nl

            Comment


              ik kom niet op de website. Ik krijg een error: Prive verbinding niet mogelijk.

              Comment


                Heb het doorgezet naar ict. Wordt aan gewerkt.
                Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                Comment


                  het probleem is opgelost!
                  www.vuurwerkhuizen.nl

                  Comment


                    Kunnen we op korte termijn nog nieuws en/of acties verwachten Patrick?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                      Kunnen we op korte termijn nog nieuws en/of acties verwachten Patrick?
                      Ik heb nog wel wat op mijn lijstje staan om naar te kijken, hoop er de komende weken even tijd voor vrij te maken
                      www.vuurwerkhuizen.nl

                      Comment


                        Tot wanneer houden jullie de website open?
                        Ik ben nog wel van plan een bestelling te plaatsen, maar ja we moeten altijd vooraf betalen

                        Comment


                          Ik zeg even uit mijn hoofd tot eind augustus, kan het alleen nu even niet checken aangezien ik op dit moment bog 1,5 week op vakantie ben.

                          Zodra ik terug ben kijk ik het na en meld ik het even hier
                          Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                          Comment


                            En de winkeliers die aan freakacties doen blijven maar vragen krijgen van (mede)freaks met kriebels! Ook tijdens hittegolven! Enerzijds mooi om te zien en anderzijds gebeurt het soms op ietwat claimende manier (niet bij jou hoor nathanael )

                            Maar die mannen van Huizen reageren altijd, is een compliment waard!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                              En de winkeliers die aan freakacties doen blijven maar vragen krijgen van (mede)freaks met kriebels! Ook tijdens hittegolven! Enerzijds mooi om te zien en anderzijds gebeurt het soms op ietwat claimende manier (niet bij jou hoor nathanael )

                              Maar die mannen van Huizen reageren altijd, is een compliment waard!
                              Ik bedoelde meer dat ik nog even op geld moet wachten wat er nog binnen gaat komen maar weet nooit wanneer (zzp'er)... Dus dan is het wel handig om in elk geval kenbaar maken dat ik nog graag geld af sta voor die dikke acties.
                              Maat eind augustus is nog lang zat

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door PatrickV Bekijk bericht
                                Ik zeg even uit mijn hoofd tot eind augustus, kan het alleen nu even niet checken aangezien ik op dit moment bog 1,5 week op vakantie ben.

                                Zodra ik terug ben kijk ik het na en meld ik het even hier
                                De actie prijzen staan tot en met 31 augustus in het systeem, dus deze maand kunnen jullie nog profiteren hiervan
                                www.vuurwerkhuizen.nl

                                Comment

                                Working...
                                X