Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Huizen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    De voorpret het gehele jaar door met bestellingen doen vind ik net zo leuk als het afsteken van het vuurwerk op Oudejaarsavond. Ik moet nog even bijkomen van Oud en Nieuw en daarna ga ik ook weer meedoen. Ik blijf ondertussen wel de website volgen want ik heb een paar producten in gedachten die ik er zeker bij wil hebben dit jaar. Dit zijn o.a. de Jackhammer, Red Maroon en de Return of the Phoenix. (mits nog in het assortiment)
    Jackhammer was bij Wolff volledig uitverkocht, Red maroon durf ik niet te zeggen wij hebben iig niet alles er van binnen gekregen helaas dus kan zijn dat die er ook niet meer is.
    Return of the Phoenix heb ik er nog een paar, probeer vandaag nog laatste Wolff artikelen en Vuurwerk mania boxen online te zetten.
    Volgende week ga ik kijken wat er aan te vullen is van de uitverkochte items
    www.vuurwerkhuizen.nl

    Comment


      #47
      Eerste bestelling hier alweer een feit. Mooie happy thunder Q's, en gillers: pounding napalm, stormchasers & return of the phoenix!!

      Comment


        #48
        Ik heb weer een bergje artikelen toegevoegd, waar onder diverse cakes en boxen van Vuurwerk Mania, Undergound artikelen, Big19, diverse cakes Wolf en 3 cakes Heavy Legend Killer Instinct, Heavy Legend Voltage en Air Damage.

        ik probeer vanmiddag nog even wat pijlen en pakketten en klein grut toe te voegen.
        www.vuurwerkhuizen.nl

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Huizen Bekijk bericht
          Ik heb weer een bergje artikelen toegevoegd, waar onder diverse cakes en boxen van Vuurwerk Mania, Undergound artikelen, Big19, diverse cakes Wolf en 3 cakes Heavy Legend Killer Instinct, Heavy Legend Voltage en Air Damage.

          ik probeer vanmiddag nog even wat pijlen en pakketten en klein grut toe te voegen.

          Je bent weer lekker actief bezig Patrick, moet jij niet een keertje met je kont op de bank zitten ipv ons hier lekker te maken met je webshop
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #50
            Eerste bestellingen zijn alweer een feit! Color Explosions en Super Syndrome box!
            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              #51
              Bijna alles staat al uitverkocht!!!

              Goed bezig
              Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door RemcoS Bekijk bericht
                Bijna alles staat al uitverkocht!!!

                Goed bezig
                Even je cookies verwijderen Remco dan zie je als het goed is ineens meer voorraad zichtbaar ;)
                www.vuurwerkhuizen.nl

                Comment


                  #53
                  Gaat wel heel snel met die bestellingen zeg, geweldig om te zien.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #54
                    Vanmiddag nog even een Garden Party III gescoord en daar hou ik het voorlopig bij
                    Wie zoekt zal vinden

                    Comment


                      #55
                      Inmiddels heb ik bij onze leveranciers al lijstjes per mail neer gelegd met wat bestellingen, zoddra ik deze bevestigd krijg dat men ze reserveert voor ons dan plus ik de voorraad op en/of zet ik nieuwe items op de site.

                      Uiteraard meld ik dan even hier, wat dat betreft
                      www.vuurwerkhuizen.nl

                      Comment


                        #56
                        Goeie actie man heb al flink besteld hopelijk komt joyride en cruel traction nog op voorraad net op de valreep gemist:/

                        Comment


                          #57
                          Enig idee of het fairy tail assortiment nog weer besteld kan worden binnenkort?

                          Comment


                            #58
                            Ziet er goed uit! Hopelijk komt de Cruelty binnenkort nog op voorraad.

                            Comment


                              #59
                              Jammer dat de Golden Illusion van Mania er niet tussen staat...
                              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
                                Jammer dat de Golden Illusion van Mania er niet tussen staat...
                                Deze is helaas al uitverkocht bij ons, had ik er nog maar 1 van liggen.

                                Ik ga op een later tijdstip nog kijken wat ik eventueel van Mania nog kan orderen
                                www.vuurwerkhuizen.nl

                                Comment

                                Working...
                                X