Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dennis, ik wil graag de brasillion box 2017 bestellen maar is het een probleem om later in het jaar de afhaaldag te wijzigen ? Ik heb er nu echt geen zicht op welke dagen ik moet werken eind december
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
      Dennis, ik wil graag de brasillion box 2017 bestellen maar is het een probleem om later in het jaar de afhaaldag te wijzigen ? Ik heb er nu echt geen zicht op welke dagen ik moet werken eind december
      Goede avond

      Dit is geen probleem

      Als je hem nu gewoon even vroeg zet en mij later in het jaar laat weten waarneer het je uitkomt dan verplaats ik hem in de juiste tijd die je wilt.
      Een pm sturen met je nummer van de afhaal bon is dan genoeg.

      Dennis

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
        Goede avond

        Dit is geen probleem

        Als je hem nu gewoon even vroeg zet en mij later in het jaar laat weten waarneer het je uitkomt dan verplaats ik hem in de juiste tijd die je wilt.
        Een pm sturen met je nummer van de afhaal bon is dan genoeg.

        Dennis
        1e bestelling van 2018 de deur uit
        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

        Comment


          Ik zet zo even de webshop vanaf 21:30 tot 22:00 uit om even wat aanpassingen te doen.

          Dit even terinfo.


          Dennis

          Comment


            Ga je Assoriment Pakketten aanpassen naar Assortiment Pakketten?
            En niet dat ik er behoefte aan heb, maar ik kan nergens dat karton yellow river vinden???
            En is daar ook een mindere batch van eigenlijk? Omdat je aangeeft dat de juiste batch dan bij jullie is uitverkocht...

            Comment


              Goede avond Rocketfreak

              Klopt ook deze fout ga ik aanpassen nu

              Ik heb de yellow river gewoon op voorraad in Almere zowel los als karton voordeel.

              Alle Yellow River die in Almere liggen zijn Batch 2014

              Onder aan staat er een link met karton voordeel en hier staat die onder.



              Dennis



              Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
              Ga je Assoriment Pakketten aanpassen naar Assortiment Pakketten?
              En niet dat ik er behoefte aan heb, maar ik kan nergens dat karton yellow river vinden???
              En is daar ook een mindere batch van eigenlijk? Omdat je aangeeft dat de juiste batch dan bij jullie is uitverkocht...

              Comment


                Op de desktopversie zie ik de link idd staan, mobiele versie niet... Prijs van €138 klopt niet denk ik?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                  Op de desktopversie zie ik de link idd staan, mobiele versie niet... Prijs van €138 klopt niet denk ik?
                  Nee ik zie het nu ook ik zal hem zo even nakijken moet € 79,50 voor een karton.

                  Dennis

                  Comment


                    Inmiddels staat de prijs weer juist.

                    Dennis

                    Comment


                      We hebben nog 2 x extra de Pangu ON THE BEAT ( 2017 ) opgeboekt.

                      Nog 4 stuks beschikbaar op voorraad.

                      Dennis

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                        Inmiddels staat de prijs weer juist.

                        Dennis
                        Dennis, Karton 4x yellow river staat hier nog steeds op 138 euro.
                        (ook als ik de cache van mijn browser leeg)

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                          We hebben nog 2 x extra de Pangu ON THE BEAT ( 2017 ) opgeboekt. Nog 4 stuks beschikbaar op voorraad.

                          Dennis Www.vuurwerkalmerehaven.nl
                          En colorful city, daar nog iets van?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                            Dennis, Karton 4x yellow river staat hier nog steeds op 138 euro.
                            (ook als ik de cache van mijn browser leeg)
                            Ik ben zo thuis en ga kijken ik denk dat ik hem op een datum heb gezet ik zorg dat die zo op € 79,50 weer komt.

                            Wel OP=OP deze actie !!! ( batch 2014 )

                            Inmiddels staat die weer juist op de site


                            Dennis
                            Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 25 January 2018, 20:39.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                              En colorful city, daar nog iets van?
                              Goede avond

                              Batch 2017 is op zo wel bij Pangu als bij ons.

                              Ik ga in gesprek met Bert van Pangu over de nieuwe bestelling en wat ze gaan doen 2018.

                              Pas als ik zekerheid heb vanuit Pangu zal ik ze plaatsten op de webshop met Batch 2018 de voorraad in Almere is verkocht in Batch 2017.

                              Dennis

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                                Ik ben zo thuis en ga kijken ik denk dat ik hem op een datum heb gezet ik zorg dat die zo op € 79,50 weer komt.

                                Wel OP=OP deze actie !!! ( batch 2014 )

                                Inmiddels staat die weer juist op de site


                                Dennis
                                Klopt Dennis, nu zie ik 79,50.

                                Comment

                                Working...
                                X