Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Iedereen die gisteren en eergisteren heeft besteld heeft een nieuwe afhaalbon gekregen in de mail zo juist.

    Zo als eerder gemeld had ik een foutje gemaakt met de afhaal datum deze stond op 29-12 maar moest natuurlijk zijn 28-12 aangezien er dit jaar een zondag tussen zit.

    Het staat inmiddels juist in het systeem ook met bestellen.

    Wil je echt een andere tijd of dag stuur me dan even een bericht dan kijk ik wat er mogelijk is.

    Dennis

    en voor iedereen die besteld of nog gaat bestellen doe ik er deze maand weer een storm aansteker bij.

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1270.1490035577.jpeg
Vertoningen:5
Grootte:23,4 KB
ID:	1565605

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
      Iedereen die gisteren en eergisteren heeft besteld heeft een nieuwe afhaalbon gekregen in de mail zo juist.

      Zo als eerder gemeld had ik een foutje gemaakt met de afhaal datum deze stond op 29-12 maar moest natuurlijk zijn 28-12 aangezien er dit jaar een zondag tussen zit.
      Heb de mail ontvangen!

      Comment


        #33
        Dennis komt er dit jaar ook weer een mooie zomer actie?

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
          Dennis komt er dit jaar ook weer een mooie zomer actie?
          Goede morgen

          Dat weet ik nog niet wat ik ga verzinnen de prijzen zijn nu al super namelijk.
          Maar ik ben aan het denken ik wil eerst weer extra aankopen voor de voorraad doen.



          Dennis

          Comment


            #35
            Eerst andere prioriteiten
            https://www.facebook.com/fallasfans

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door dahustla Bekijk bericht
              Eerst andere prioriteiten
              Eerst voorraad dan kunnen we weer verder op dit moment want de laatste artikelen lopen er wel erg snel uit op dit moment van pangu en evolution.



              Dennis

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                want de laatste artikelen lopen er wel erg snel uit op dit moment van pangu en evolution.
                We doen ons best!

                Comment


                  #38
                  Ik heb nog een paar winter night van evolution in almere dit zijn even de laatste van 2017.

                  Welke cake of box is goed bevallen van gbv onder de freaks hier ben ik wel eens benieuwd naar namelijk?


                  Dennis

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                    Ik heb nog een paar winter night van evolution in almere dit zijn even de laatste van 2017.

                    Welke cake of box is goed bevallen van gbv onder de freaks hier ben ik wel eens benieuwd naar namelijk?


                    Dennis
                    Niks! Geef ons maar EVO en Pangu ;)

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Almere-Pyro Bekijk bericht
                      Niks! Geef ons maar EVO en Pangu ;)
                      Dat hebben we in ieder geval

                      Comment


                        #41
                        Niet bij jou besteld maar:

                        Enige dat ik van GBV-Weco had was de Sterling Thunder 16 shots, een pak Sterling Thunder single shots(24 stuks), een pakje Silver Thunder rotjes en de Blitz Fontäne. Voor in totaal 22 Euro was ik erg tevreden over de kwaliteit van deze producten. (De fontein is nog niet afgestoken).

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                          Iedereen die gisteren en eergisteren heeft besteld heeft een nieuwe afhaalbon gekregen in de mail zo juist.

                          Zo als eerder gemeld had ik een foutje gemaakt met de afhaal datum deze stond op 29-12 maar moest natuurlijk zijn 28-12 aangezien er dit jaar een zondag tussen zit.

                          Het staat inmiddels juist in het systeem ook met bestellen.

                          Wil je echt een andere tijd of dag stuur me dan even een bericht dan kijk ik wat er mogelijk is.

                          Dennis

                          en voor iedereen die besteld of nog gaat bestellen doe ik er deze maand weer een storm aansteker bij.

                          [ATTACH=CONFIG]37190[/ATTACH]
                          Die aansteker was echt top! De hele avond en nacht vrijwel alles mee aangestoken.

                          Comment


                            #43
                            Ja dat klopt met die aansteker erbij was echt ideaal!

                            Comment


                              #44
                              Helemaal mee eens. De enige aansteker die ik hebt gebruikt tijdens de jaarwisseling!

                              Comment


                                #45
                                4 januari: 3 bestellingen verder en weer kennis gemaakt met de geweldige service!

                                Comment

                                Working...
                                X