Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Ik zie een karton van 4 stuks Yellow River voor de prijs van € 138,00. Is hier mogelijk een fout in geslopen?

    http://haven.webshop.vuurwerkpos.nl/...n-yellow-river
    Bedankt voor de reactie

    De actie zat op de eind datum inmiddels.
    Maar ik laat hem nog even doorlopen voor € 79,50 per karton.

    Dit is de juiste batch winnaar 2018 beste cake op vuurwerkcrew.

    Nog 3 karton beschikbaar en een aantal losse op voorraad.

    Comment


      Geweldige service weer van Dennis! 3de bestelling eruit en 300>euro lichter ;)

      Comment


        Vanavond komen er op voorraad terug wegens annuleren van een order:

        Colorful City 2017 2x
        Winter night 2017 1x
        Brasilian Box 2017 1x

        Terug op voorraad
        Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 28 February 2018, 17:46.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
          Vanavond komen er op voorraad terug wegens annuleren van een order:

          Colorful City 2017 2x
          Winter night 2017 1x
          Brasilian Box 2017 1x

          Terug op voorraad
          Inmiddels heb ik de voorraad terug geplaatst ook heb ik de Beijing weer terug op voorraad.

          Profiteer nog vanavond van de Evolution actie:

          Vanaf € 200,00 euro aan Evolution artikelen een Rainbow Twinkler als extra toegevoegd GRATIS in de winkelwagen.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
            Vanavond komen er op voorraad terug wegens annuleren van een order:

            Colorful City 2017 2x
            Winter night 2017 1x
            Brasilian Box 2017 1x

            Terug op voorraad
            Winter night 2017 is inmiddels uitverkocht.

            Comment


              Vroeg in het jaar de GP 1 besteld maar op een gegeven moment toch beginnen te twijfelen over deze box. Heb hem omgeruild voor de Brasilian Box batch 2018 + 2 Beijing. Dennis super bedankt voor deze geweldige service

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                Vroeg in het jaar de GP 1 besteld maar op een gegeven moment toch beginnen te twijfelen over deze box. Heb hem omgeruild voor de Brasilian Box batch 2018 + 2 Beijing. Dennis super bedankt voor deze geweldige service
                Zeker een geweldige service. We mogen onze handen dichtknijpen met deze winkeliers.
                Daarom op nationale complimentendag (1 maart) een compliment voor deze winkel.!!

                Comment


                  We hebben nog een paar dozen kunnen aankopen van de stormaansteker voor dit jaar.
                  We gaan gewoon de actie doorzetten na het succes van vorig jaar en we doen er gewoon weer een GRATIS bij je bestelling.

                  We hebben nog wat PANGU Colorful City staan op dit moment van batch 2017.

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1270.1490035577.jpeg
Vertoningen:5
Grootte:23,4 KB
ID:	1565938

                  Comment


                    Lekker bezig! En mooi dat de stormaansteker terug komt, want ik had vorig jaar alles al besteld voordat de actie begon. Dit jaar mag je hem erbij doen! :-)

                    Comment


                      Dit weekend is het Pasen dus we hebben weer iets leuks bedacht.

                      Vanaf € 100,00 zal er 10% extra PAAS korting van de factuur af gaan.

                      Deze actie loopt op de bestande voorraad en de korting zal verrekend worden in de winkelwagen.

                      Actie loopt tot 2e paasdag tot 23:59

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	paasactie.png
Vertoningen:1
Grootte:165,0 KB
ID:	1566043

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                        Dit weekend is het Pasen dus we hebben weer iets leuks bedacht.

                        Vanaf € 100,00 zal er 10% extra PAAS korting van de factuur af gaan.

                        Deze actie loopt op de bestande voorraad en de korting zal verrekend worden in de winkelwagen.

                        Actie loopt tot 2e paasdag tot 23:59

                        [ATTACH=CONFIG]37874[/ATTACH]
                        Profiteer nog tot vanavond 23:59 van deze actie op de totale voorraad.

                        Comment


                          Mooie actie hoor!

                          Comment


                            Bam, lekker hoor GP1 voor minder dan 100 euro, moet niet gekker worden!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door WJE Bekijk bericht
                              Bam, lekker hoor GP1 voor minder dan 100 euro, moet niet gekker worden!
                              Heb me toch een halve maand kunnen inhouden... Ik moet stoppen met op het forum te kijken...
                              Maar goed, GP1 in de pocket.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door gerkie Bekijk bericht
                                Heb me toch een halve maand kunnen inhouden... Ik moet stoppen met op het forum te kijken...
                                Maar goed, GP1 in de pocket.
                                Achja nog maar 9 maanden te gaan...

                                Comment

                                Working...
                                X