Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Freakactie 2018] Rowy Vuurwerk Almere

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hier ben ik vorige week namens de crew even langs geweest. Voor een ieder die het gemist heeft, HIER tref je het verslag aan van dit bezoek.

    Comment


      Hallo allemaal,

      Rowy laat haar webshop het aankomende week nog even aan, en na Zondag 10 Juni zal deze offline gaan tot begin November voor groot onderhoud en updates.
      Voor degene die nog snel willen profiteren van de kortingen, grijp jou kans !!!

      Gr. Rob
      www.rowyvuurwerk.nl

      Comment


        Hi Rob,

        Al een idee wanneer de shop weer online komt?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door WJE Bekijk bericht
          Hi Rob,

          Al een idee wanneer de shop weer online komt?
          Ik sprak Rob laatst hierover, hij is op dit moment druk bezig met het bepalen van zijn collectie voor 2018/2019. Volgens mij wilde hij de laatste week oktober of 1 november de webshop open doen. Dus helaas nog even wachten

          Comment


            Geduld is een schone zaak, maarja al die mooie aanbiedingen nu.. En ik weet dat ik straks alweer mijn budget op heb.. Keuzes keuzes...

            Comment


              Rob was met hele andere dingen bezig blijkt...

              Comment


                Gisteren mijn bestelling opgehaald, nou ja er nog van over was. Konden ze bij Rowy zelf ook niks aan doen maar blijft toch balen. Had er op een of andere manier toch al een raar geval bij dus gelukkig 2e kerstdag contact gehad met de winkel en de vervangers uitgekozen. Ik heb ze uiteindelijk zo ver gekregen dat ik 2 vervangende boxen mocht uitzoeken.

                Heb gekozen voor de Titanium Brocade To Blue en de Mixed Blue To Gold. Geen slechte boxen dacht ik maar als je dan de lijst bekijkt wat niet geleverd is toch stevig balen.

                Mega Pangu 1
                Mega Pangu 2
                Party Raiser
                Signature Box
                Karton Extreme Salute 2.0
                Massive Blinkerz

                Weet niet hoe het voorgaande jaren bij deze winkel was maar vond er totaal geen sfeer hangen. Was de eerste maar gelijk ook de laatste keer

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                  Gisteren mijn bestelling opgehaald, nou ja er nog van over was. Konden ze bij Rowy zelf ook niks aan doen maar blijft toch balen. Had er op een of andere manier toch al een raar geval bij dus gelukkig 2e kerstdag contact gehad met de winkel en de vervangers uitgekozen. Ik heb ze uiteindelijk zo ver gekregen dat ik 2 vervangende boxen mocht uitzoeken.

                  Heb gekozen voor de Titanium Brocade To Blue en de Mixed Blue To Gold. Geen slechte boxen dacht ik maar als je dan de lijst bekijkt wat niet geleverd is toch stevig balen.

                  Mega Pangu 1
                  Mega Pangu 2
                  Party Raiser
                  Signature Box
                  Karton Extreme Salute 2.0
                  Massive Blinkerz

                  Weet niet hoe het voorgaande jaren bij deze winkel was maar vond er totaal geen sfeer hangen. Was de eerste maar gelijk ook de laatste keer

                  Wat gek, ik kreeg de party raiser wel mee.
                  Was die nu al op?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Cornel Bekijk bericht
                    Wat gek, ik kreeg de party raiser wel mee.
                    Was die nu al op?
                    Dat durf ik niet te zeggen, maar had o.a. de Party Raiser via Rob besteld maar ze konden niks in het systeem terug vinden

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                      Dat durf ik niet te zeggen, maar had o.a. de Party Raiser via Rob besteld maar ze konden niks in het systeem terug vinden
                      Vreemde zaak. Mijn orders was ook niet te vinden....

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
                        Vreemde zaak. Mijn orders was ook niet te vinden....
                        Wat zich daar allemaal heeft afgespeeld durf ik ook niet te zeggen. Toen ik 2e kerstdag belde wisten ze mij wel te vertellen dat mijn bestellingen niet terug te vinden waren in het systeem. Na een aantal keer heen en weer bellen mocht ik 2 boxen uitzoeken

                        Comment


                          Ze wilden mij de order van 2017 weer meegeven

                          Comment

                          Working...
                          X