Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 79
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Thanks
    104
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Waarom is de Double Demolition batch 2017 zo traag geworden? Graag weer versnellen zoals de batch 2016, die was namelijk top!
    Volgens mij had ik de 2017 batch en was die van mij niet echt traag.... Ik vond hem perfect zelfs. Helaas geen filmpje van.

2. The Following User Says Thank You to funkyi For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    345
    In de topic van de Double Demolition vanaf post #107 is de trage versie te zien. Bij jou was dat dus niet het geval. Wanneer deze box zijn snelheid verliest, dan ook meteen zijn charme. Blijkbaar zijn er dus snelle en trage versies.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
    Volgens mij had ik de 2017 batch en was die van mij niet echt traag.... Ik vond hem perfect zelfs. Helaas geen filmpje van.

VWC-Lid
    Thanks
    2
    Beste vuurwerkmania,

Zouden jullie daylight cakes willen produceren en verkopen?
    Met als effect gekleurde rookstaarten. Veel importeurs durven dit niet aan door de afsteektijden in Nederland. Ik hoop dat jullie dit wel aandurven en naar mijn inziens zal dit ook zeker goed verkopen. Alvast bedankt.

VWC-Lid
    Thanks
    1.500
    Thanked 1.086 Times in 437 Posts
    Ik ben oprecht heel benieuwd naar je argumenten waarom producten met gekleurde rookstaarten goed zouden verkopen...

VWC-Lid
    Thanks
    72
    Ik denk dat dit echt verleden tijd is die rookartikelen. Steeds meer mensen(en het worden er elk jaar meer) steken overdag geen vuurwerk meer af. Importeurs zullen echt niet voor die paar diehard freaks daylight producten gaan importeren. In België zijn trouwens nog die green/red/blue walls te koop bij Zena.

VWC-Lid
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arnoud PyroFan Bekijk bericht
    Ik denk dat dit echt verleden tijd is die rookartikelen. Steeds meer mensen(en het worden er elk jaar meer) steken overdag geen vuurwerk meer af. Importeurs zullen echt niet voor die paar diehard freaks daylight producten gaan importeren. In België zijn trouwens nog die green/red/blue walls te koop bij Zena.
    Een importeur kan het toch altijd een keer proberen? Gewoon in kleine voorraad bij importeren. Weet zeker dat het zal aanslaan.Z shape cake met rode rookstaarten Daarom twijfelt Cafferata nog steeds of ze de black smoke shock weer moeten gaan importeren. Welke importeur denk jij dat eventueel rookcakes zou durven te importeren?

Super Moderator Avalanche's schermafbeelding
    Thanks
    686
    Thanked 1.390 Times in 645 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kriskiller Bekijk bericht
    Een importeur kan het toch altijd een keer proberen? Gewoon in kleine voorraad bij importeren. Weet zeker dat het zal aanslaan.Z shape cake met rode rookstaarten Daarom twijfelt Cafferata nog steeds of ze de black smoke shock weer moeten gaan importeren. Welke importeur denk jij dat eventueel rookcakes zou durven te importeren?
    Ik denk echt geen enkele meer. "Erbij importeren" bestaat eigenlijk niet meer, naar heb ik begrepen. Minimale afname gaat al snel naar 100 karton tegenwoordig, en dat raak in je NL niet zomaar kwijt.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

VWC-Lid
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Ik denk echt geen enkele meer. "Erbij importeren" bestaat eigenlijk niet meer, naar heb ik begrepen. Minimale afname gaat al snel naar 100 karton tegenwoordig, en dat raak in je NL niet zomaar kwijt.
    Zou evolution fireworks dit niet aandurven? Hebben ook de Duitse en Oostenrijkse markt

VWC-Lid
    Thanks
    72
    Als een importeur dit überhaupt nog zou importeren is het er denk geen één die lid is van de BPN.

VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Thanks
    990
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fascinating Bekijk bericht
    1 komt er weer een freak actie?
    Ook in ben zeer benieuwd of de vele acties met als de grote topper de bulk-actie natuurlijk weer herhaald gaan worden. Dan hou ik nog wat budget vrij!

Ook ben ik tevens benieuwd over er nog grotere compound boxen kunnen komen, desnoods meerdere in een doos, maar scheelt allicht weer 12 cakes doorlonten.

Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    10.102
    Thanked 5.197 Times in 2.897 Posts
    Laten we nu maar weer ontopic gaan. We moeten accepteren dat de daylight verleden tijd zijn.

13. The Following User Says Thank You to omepje For This Useful Post:

Super Moderator bassie1978's schermafbeelding
    Thanks
    13.830
    Thanked 4.487 Times in 1.944 Posts
    Afbeeldingen
    252
    komende vrijdag hebben we een bezoek gepland staan bij Vuurwerkmania.....heb je nog een vraag...stel ze dan nog snel zodat we die mee kunnen nemen!

15. The Following 2 Users Say Thank You to bassie1978 For This Useful Post:

VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Thanks
    927
    Jullie hebben veel leuke én goede budget cakes (Monster Ride, Demonia, Fast Riot, enz.). Is het geen idee, om op basis van die budget toppers een soort boxje of assortiment te maken? Bijvoorbeeld, 3 keer 16 shots. Of 4 keer 12 shots. #dtv
    Never Gonna Give Pyro Up!

17. The Following User Says Thank You to Beastmode For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    komende vrijdag hebben we een bezoek gepland staan bij Vuurwerkmania.....heb je nog een vraag...stel ze dan nog snel zodat we die mee kunnen nemen!
    Vraag 1. Zouden jullie een Z-shape kunnen laten met produceren met als effect green and red willow? Is dit technisch mogelijk?
    Vraag 2. Gaan jullie in de toekomst nog daylight producten zoals cakes of singleshots op de markt brengen, omdat jullie ook in Duitsland actief zijn en dus niet alleen Nederland. Rode rookstaarten zou perfect zijn bij vuurwerkmania

Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Thanks
    1.590
    Thanked 1.728 Times in 764 Posts
    Afbeeldingen
    406
    Is het een idee om van de Monster Ride een grotere cake 25sh of 36sh te maken? Om de 5 à 6 schoten het effect wisselen en ter afsluiting een finale salvo.

Of een tweede variant gebaseerd op de Monster Ride, maar dan wel met andere effecten of kleuren. Want wat er uit de 25mm tubes van de Monster Ride komt is simpelweg geweldig.

20. The Following User Says Thank You to pyrofan#1 For This Useful Post:

Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten