Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 85
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Thanks
    2.448
    Thanked 1.949 Times in 950 Posts
    Waarom lijmen jullie de cakes vast in de dozen? De ene cakebox heeft dit wel, de andere niet. Erg vervelend met het doorlonten (ja ik weet, mag niet). Zeker nu jullie ook bij sommige boxen niet jullie eigen systeem hanteren.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

2. The Following User Says Thank You to Djaimy For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    182
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    ik had de immortal gold 2017 en die was echt top.
    Dat is het punt ook een beetje. Ik lees veel verschillende reacties dus een verschil in kwaliteit.

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    2.214
    Thanked 1.779 Times in 992 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Vandaag al contact gehad met de heren van Rubro. Ze willen eerst 2017 afsluiten en even bijkomen. Daarna zijn we weer van harte welkom, over een week of 2 nemen we weer contact op en zullen we snel een afspraak maken.
    Ik ben benieuwd hoeveel zin dat heeft. Ze kunnen nu bijna niks zeggen natuurlijk over aankomend seizoen. Het lijk mij handiger dat zo'n bezoek pas plaats vind na een eventuele trip van de importeur uit China.

5. The Following User Says Thank You to MasterBsc For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    3
    1:
    Waarom meerdere labels voor hetzelfde product (Sodom Gomorrah // Goliath bijvoorbeeld)
    2:
    Waarom zo laat inkopen dat je al voor het 2e jaar op rij net te laat bent met levering. Vorig jaar was het ook al foute boel, maar dit jaar spant de kroon
    3:
    Waarom hebben jullie zo'n lage voorraad en kon er 0,0 bijgeleverd worden (zelfs rotjes, en klein grut!!) tijdens de verkoopdagen.
    4:
    Prachtig vuurwerk maar niet consistent. Hoe gaan jullie zorgen voor een betere consistentie van kwaliteit?

7. The Following User Says Thank You to Dansplaat For This Useful Post:

VWC-Lid RemcoS's schermafbeelding
    Thanks
    391
    Is er een mogelijkheid dat de 4de cake van de transbomber los leverbaar wordt
    Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

VWC-Lid
    Thanks
    15
    Vorig jaar vermeldden jullie dat de demo "breder opgezet zou worden". Wat vinden jullie van de kritiek dat dit eigenlijk nauwelijks het geval was? Zijn jullie ook van mening dat het schieten van meerde exemplaren tegelijk een onjuist en vertekend beeld kan geven aan de consument?

10. The Following User Says Thank You to Aviator For This Useful Post:

VWC-Lid TCDD's schermafbeelding
    Thanks
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aviator Bekijk bericht
    Vorig jaar vermeldden jullie dat de demo "breder opgezet zou worden". Wat vinden jullie van de kritiek dat dit eigenlijk nauwelijks het geval was? Zijn jullie ook van mening dat het schieten van meerde exemplaren tegelijk een onjuist en vertekend beeld kan geven aan de consument?
    Hele goeie. hier wil ik ook wel es de reden van weten. Snap dat de lucht meer gevuld is maar ik kijk al niet eens meer demo video's.

VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Thanks
    51
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aviator Bekijk bericht
    Die vraag kan ook worden aangevuld met 'waarom worden er flink opgevoerde samples geschoten?' Ik heb toch vaak bij Rubro het idee dat het sample kaliber groter is dan bij het eindproduct. Productie heeft dan ineens per schot 50% minder 'armen of sterren' per boeket én veel minder lang doorbranden. De Immortal Gold product video is daar een mooi voorbeeld van, dat was natuurlijk nooit 25gr en 30mm. Ook zit er zeer waarschijnlijk veel meer flash in verwerkt dan toegestaan. Dit zien we ieder jaar weer terug bij iedere cakebox en grotere cakes.

Wellicht kan iemand eens met een drone stiekem wat plaatjes schieten van de schietlocatie, volgens mij zie we dan een flink stuk grotere blokken.

13. The Following 4 Users Say Thank You to Arahon For This Useful Post:

Super Moderator Avalanche's schermafbeelding
    Thanks
    581
    Thanked 1.223 Times in 584 Posts
    De vraag over de demo is al gesteld, maar ik wil daar graag aan toevoegen dat het schieten van 5 (!) transbombers natuurlijk gewoon misleidend is. De keuze voor het schieten per twee is tenminste onderbouwd, maar dit geweld gaf echt een verkeerd beeld.

15. The Following User Says Thank You to Avalanche For This Useful Post:

VWC-Lid TCDD's schermafbeelding
    Thanks
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    De vraag over de demo is al gesteld, maar ik wil daar graag aan toevoegen dat het schieten van 5 (!) transbombers natuurlijk gewoon misleidend is. De keuze voor het schieten per twee is tenminste onderbouwd, maar dit geweld gaf echt een verkeerd beeld.
    Wat was de onderbouwing van 2 dan?

Super Moderator Avalanche's schermafbeelding
    Thanks
    581
    Thanked 1.223 Times in 584 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Wat was de onderbouwing van 2 dan?
    Dat ze hiervoor kiezen omdat de concurrentie dat eigenlijk steevast ook doet. Als ze nu per één zouden schieten zouden de video's schraal afsteken tegenover de concurrentie.

Je kunt het er mee oneens zijn zoals wij allemaal, maar het is in elk geval onderbouwd.

18. The Following User Says Thank You to Avalanche For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    1.479
    Thanked 1.074 Times in 431 Posts
    2 stuks vind ik het probleem echt niet... dan zie je het daadwerkelijke product immers wel gewoon... die opgevoerde samples... dat kan écht niet... 2 jaar terug werd ik overladen met commentaar toen ik er iets van zei in topic transbomber... maar nu is het gewoon van structurele aard.

VWC-Lid laurence's schermafbeelding
    Thanks
    211

Maak alsjeblieft een cake/cakebox met meer van dit effect !

Dit effect zit in een aantal schoten van cake 3 van de vuurwerkdiscount box "golden spider 100s"

Maak hier alsblieft een box van 100 schoten van met cake 1 25 losse schoten met dit effect en daarna een cake met puur goud effect van de immortal gold en daarna salvos van 5 met dit effect uit het filmpje afsluitend met een all at onze cake van de transbomber of een crackling finale.

Ik weet zeker dat medefreaks dit ook graag willen zien.

21. The Following 3 Users Say Thank You to laurence For This Useful Post:

VWC-Lid Matii's schermafbeelding
    Thanks
    1.327
    Silver palm red strobe bedoel je? Ik kan niet zien of het silver is
    Jeder Schuss ein Genuss

VWC-Lid
    Thanks
    294
    Al die effecten zijn ruim verkrijgbaar en kun je dus zo makkelijk je eigen bak maken.

24. The Following User Says Thank You to koetje For This Useful Post:

Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten