Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 85
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Thanks
    116
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Ik ben toch echt in vwd van de broeke tweewielers geweest, eigendom van RUud van de BROeke = RUBRO
    Ik heb de eigenaresse gesproken, volgens haar zit het anders. Maar ik snap dat er veel mensen zijn die de link leggen met Ruud van de Broeke. Daarom ook een interessante vraag voor de VWC crew?

VWC-Lid
    Thanks
    18
    Graag nieuwe nieuwe compound boxen

VWC-Lid
    Thanks
    29
    Volgens mij al gezegd maar kan denk ik niet voldoende gezegd worden: Jullie "doorlont"systeem in de cakeboxen met de bosjes lont aan de zijkanten van de cakes is in een woord geweldig en voor mij reden om rubro/mania te kopen. Maar zorg dan wel dat je er op kan vertrouwen en iedere box er ook mee uitgerust is op alle cakes in de box! Nu is het zo dat het altijd weer voelen is of het er zit en regelmatig zit het er niet.

VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Thanks
    933
    Thanked 2.442 Times in 1.098 Posts
    Afbeeldingen
    179
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Volgens mij al gezegd maar kan denk ik niet voldoende gezegd worden: Jullie "doorlont"systeem in de cakeboxen met de bosjes lont aan de zijkanten van de cakes is in een woord geweldig en voor mij reden om rubro/mania te kopen. Maar zorg dan wel dat je er op kan vertrouwen en iedere box er ook mee uitgerust is op alle cakes in de box! Nu is het zo dat het altijd weer voelen is of het er zit en regelmatig zit het er niet.
    Duidelijkheid is inderdaad fijn.

Ik heb alleen hele slechte ervaring met dit systeem en dat was voor mij juist een reden om geen Rubro te kopen.

VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Thanks
    1.632
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Is het mogelijk dat jullie het Big 19 assortiment wat jullie voor bepaalde winkels produceren, ook in het vaste assortiment opnemen?
    Inderdaad. We worden door allerlei importeurs bestookt met 19 schots potten als de Valk 19, Fairy Tails, Extreme Salute 2.0, de Panda Cakes, De Wolff Big 19.

Het enige assortiment dat jullie hebben is het buurtassortiment en dat is volgens mij slecht verkrijgbaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
    Een dikke singleshot ala the junk en dan meerdere effecten
    Zekers. Van de importeurs die ik ken heeft volgens mij enkel Rubro op dit moment geen grote single shot. Het zou prachtig zijn als jullie op dit gebied kunnen concurreren met de Big Shots van Katan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Dit inderdaad. 2016/2017 had de Tsunamibox dit systeem niet. Dat was zeker gezien de prijs waar ik hem voor had gekocht (150,-) een beetje teleurstellend. Deze jaarwisseling hetzelfde meegemaakt met de Immortal Gold (wat uitwerking betreft overigens weer zeer tevreden mee geweest) waar ik 140,- euro voor heb neergelegd.

Ik weet dat jullie er niet mee adverteren en wij op dat gebied eigenlijk niets moeten verwachten, maar probeer een gulden middenweg te vinden want deze boxen gaat niet voor drie tientjes over de toonbank.

Dan nu geen aanvullingen meer van mijn kant maar een echte vraag;

Afgelopen jaar heb ik het W-105 Event Palm Battery willen aanschaffen. Maar vanwege het onhandige formaat toch maar niet gedaan. Bij collectiefoto's zag ik echter wel iemand met een W-105 box die gereduceerd was tot vierhoekig formaat. Dat is veel handiger in transport. Gaan jullie dit voor al jullie fanshape en langwerpige boxen doen?

Thanks
    1.632
    Ik bedacht me dat Rubro al grote single shots had die in een doos werden geleverd die kon dienen als standaard. Maar die zitten niet meer in het assortiment of toch wel?

Nieuwe grote singleshots die qua prijs en kwaliteit kunnen concurreren met die van Katan zou prachtig zijn.

Twee andere vragen:

- Die signal lights, gaat daar nog wat mee gebeuren? Breder verkrijgbaar zijn, vernieuwing, uitbreiding?
    - Die VuurwerkDiscount producten zijn een stuk goedkoper dan de reguliere Rubro producten. Bestaat de kans dat jullie die VWD producten ook in Rubro winkels aan gaan bieden? Het zou namelijk wat schelen in de prijs.

VWC-Lid
    Thanks
    21
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Inderdaad. We worden door allerlei importeurs bestookt met 19 schots potten als de Valk 19, Fairy Tails, Extreme Salute 2.0, de Panda Cakes, De Wolff Big 19.
    Vergeet de Brasilian Bix niet van Pangu. Schijnt errug mooi te zijn.

Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Thanks
    8.642
    Thanked 5.132 Times in 2.848 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Ik bedacht me dat Rubro al grote single shots had die in een doos werden geleverd die kon dienen als standaard. Maar die zitten niet meer in het assortiment of toch wel?
    Je bedoeld de Pyro Blade? Deze zijn er inderdaad uit bij Rubro.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

9. The Following User Says Thank You to omepje For This Useful Post:

Thanks
    1.632
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Je bedoeld de Pyro Blade? Deze zijn er inderdaad uit bij Rubro.
    Klopt, kwam even niet op de naam. Heb nog even een filmpje opgezocht. Het waren zo te zien best goede dingen.

11. The Following User Says Thank You to Flashing_Diamond For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    175
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Vuurwerkbaron Bekijk bericht
    Volgens mij zijn die fiets winkels van Karel de vader van Ruud. En is het vuurwerk discount gebeuren van de zus van Ruud.
    Weet niet precies hoe het op papier is maar Karel zorgt voor de bevoorrading van de discount winkels.

Inhakend op die single shot, vroeger was er nog de bigshot in de Masterline collectie misschien dat daar nog restpartijen van rond zwerven?

Thanks
    8.642
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
    Inhakend op die single shot, vroeger was er nog de bigshot in de Masterline collectie misschien dat daar nog restpartijen van rond zwerven?
    Dan moet je wel heel veel geluk hebben. Toen die er net uit ging heb ik direct gevraagd of ze ze nog hadden, maar helaas. Zal naar al die jaren alleen maar moeilijker worden denk ik.

14. The Following User Says Thank You to omepje For This Useful Post:

Thanks
    8.642
    Morgen zijn we bij Rubro te gast, als iemand nog vragen heeft stel ze dan nu nog.

VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Thanks
    3.918
    Blijven jullie dit jaar weer het Rubro (doorlont) systeem houden ?

VWC-Lid
    Thanks
    222
    Kunnen jullie een knalcake maken met zo groot mogelijke tail en een echt ti boeket. Knal hoeft echt niet harder dan de max sier burst

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Komt er in 2018 ook een ramcake zoals de detonation box (barely legal)?

Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten