Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Royal Fireworks 2018 !

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan Royal Fireworks 2018 !

    Het jaar is nu net begonnen en wij zijn alweer druk bezig met het aankomende vuurwerk jaar.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Doe maar slotje hè

    Comment


      #3
      Ehhh, bestaan jullie nog?

      Comment


        #4
        Royal is verleden tijd lijkt me ? Lol...
        Gerwin

        Comment


          #5
          1 voordeel; er komen leuke outletprijzen dit jaar!

          Comment


            #6
            Ondertussen heeft Gerrit van Mega- Vuurwerk Leeuwarden ook gereageerd op het forum dus kan ik dit wel hier ter discussie brengen.

            Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
            Tevens hebben wij van Royal Fireworks alle restanten gekocht, deze zullen jullie ook tegen komen.
            Dit betekend toch gelijk het eind van Royal Fireworks? Vanwaar dit topic dan Wesley?

            Comment


              #7
              Niet helemaal wakker denk ik. Of Via een Bot geplaatst. Maar kan inderdaad wel naar Importeus archief Kerkhof tussen andere Oudjes.

              Comment


                #8
                Er is maar 1 vraag die er toe doet hier.: komt er een second life voor rf?
                Jeder Schuss ein Genuss

                Comment


                  #9
                  En? Gaat er nog consumenten spul komen van Royal of is het echt over?

                  Comment


                    #10
                    Ik vind het zo jammer dat deze importeur weg is... ze liepen altijd voor op de tijd qua effecten en producten. M'n collectie was een aantal jaar grotendeels Royal Fireworks.

                    Comment


                      #11
                      New moon en golden power waren toppers.
                      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                      Comment


                        #12
                        Pot of gold was ook echt een trendsetter.. Helaas toen dat jaar afgekeurd. Had ze er graag nog bij gezien. Ik ben trouwens ook bij Riezebos nog wat restanten tegengekomen dus daar was ik blij mee gezien ik een ritje naar leeuwarden niet zie zitten haha.

                        Comment


                          #13
                          Een paar saluutschoten ter ere aan RF

                          Comment

                          Working...
                          X