Winkelbanner - Vuurwerk Orthen
Pagina 18 van 40 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 256 t/m 270 van 588
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Thanks
    9.073
    Thanked 6.445 Times in 1.856 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Dus jullie vragen winkels op vrijwillige basis hun prijzen te verhogen.

en als ze dit niet doen ? heeft dat dan ook bepaalde consequenties ? een kritische vraag ik weet het.
    Begin een auto dealership of een fietsenwinkel en vraag leveranciers naar hun beleid.

En ja om maar even mijn mening te weergeven maar een cake voor 47,50... dat zal ik echt nooit betalen :P en zo zullen de meesten hier met grote collecties dat zo ervaren :P die zijn afhankelijk van de freakacties en 500 grammers voor 20 euro voor hun showtjes.
    Er staat ook nergens dat je dit moet gaan betalen Laurence.
    Echter jaren geleden was dit vrij normaal en werd er soms zelfs meer als 150,- voor een 500gr cake gevraagd.
    Het is maar net welke periode je gewent bent geweest.
    Tijden veranderen zoals alles dat doet.

en als we het toch over marge's hebben, zoals ik het goed begrijp heb je op losse cakes meer marge dan showboxen, is het dan niet een ide om de cakes van bijvoorbeeld de serenity los te gaan verkopen ? dan heb je een tamelijk uniek product net zoals de "insane"
    Zo werkt het helaas niet.

gr
    Evolution Fireworks
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 13 januari 2018 om 22:54 Reden: Quotes verduidelijkt
    Extreme Pyromaniac for life.

2. The Following 3 Users Say Thank You to PYROMANIAC 1975 For This Useful Post:

VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Thanks
    368
    Not sure of ik het begrijp.

Verkopen de winkels nu producten die nog niet geproduceerd zijn? Waarvan ze dus de inkoopprijs niet kennen?
    En jullie hebben ze dus gewaarschuwd dat de prijzen omhoog gaan dus dat ze niet moeten rekenen op de inkoop prijs van het afgelopen jaar?
    Keep it legal!

4. The Following 3 Users Say Thank You to broodjekaas For This Useful Post:

VWC-Lid laurence's schermafbeelding
    Thanks
    253
    Er staat ook nergens dat je dit moet gaan betalen Laurence.
    Echter jaren geleden was dit vrij normaal en werd er soms zelfs meer als 150,- voor een 500gr cake gevraagd.
    Het is maar net welke periode je gewent bent geweest.
    Tijden veranderen zoals alles dat doet.
    Ik heb ook nergens gezegd dat ik dit moet betalen ;), ik probeer alleen aan te geven dat advies prijzen niet zoveel meer betekent voor de freaks, ja alleen om te showen hoeveel korting je wel niet hebt vergaard.

Begin een auto dealership of een fietsenwinkel en vraag leveranciers naar hun beleid.
    Dus het heeft wel bepaalde gevolgen ? kan zo uit je reactie niet echt een antwoord halen...

Zo werkt het helaas niet.
    jammer ik vind zo'n cake als de insane echt top, dat is een showtje op zich.

6. The Following User Says Thank You to laurence For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    21
    Waar komt het gerucht / bericht vandaan dat morgen de prijzen omhoog gaan? Wie beweert dat?

8. The Following User Says Thank You to erikv2 For This Useful Post:

Thanks
    9.073
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Ik heb ook nergens gezegd dat ik dit moet betalen ;)
    Ik ook niet hahahaha.
    Maar wilde aangeven dat er in jaren erg veel is veranderd.

Dus het heeft wel bepaalde gevolgen ? kan zo uit je reactie niet echt een antwoord halen...
    Dit houden we maar even in het midden.
    Wij zouden dit kunnen toepassen, echter willen we dit niet en hebben we ook nog nooit gedaan.
    Echter zijn we hier wel vrij in toe te passen zoals dit bij vele bedrijven in hun voorwaarden staan.
    Dit wil echter helemaal niks zeggen.

jammer ik vind zo'n cake als de insane echt top, dat is een showtje op zich.
    Klopt.
    Andersom werkt het wel.
    Echter hoe je een showbox ook bouwt of samenstelt.
    De marge blijft altijd lager daar men deze lager in prijs moet zetten omdat het bestedingspatroon van de gemiddelde consument een stuk lager ligt dan wij liefhebbers.

Ik neem aan dat inmiddels alles wel wat duidelijker is en wil dan ook iedereen vragen weer tot de orde van de dag te gaan.
    Enn beetje positiviteit mag nu wel een keer

gr
    Evolution Fireworks

10. The Following 4 Users Say Thank You to PYROMANIAC 1975 For This Useful Post:

VWC-Lid hout86's schermafbeelding
    Thanks
    293
    Marchel helemaal mee eens, je maakt top producten, en ieder zijn mening maar betaal graag voor kwaliteit.

12. The Following User Says Thank You to hout86 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    5
    Alles in het leven word duurder . Maar ik betaal liever wat meer voor kwaliteit dan dat ik bagger heb

Evolution is op dit moment gewoon puur kwaliteits vuurwerk en hoop dat ze het blijven doen
    Voor mijn op dit moment de nummer 1

14. The Following User Says Thank You to smurf For This Useful Post:

VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Thanks
    449
    Kijk nu al uit naar de nieuwe producten. Net maar even een spectacle 120 besteld. zou wel een dikke waaier willen zien met het flower crown effect. Of een dikke salvo box in combi met waaiers.

16. The Following User Says Thank You to Jantjebeton1981 For This Useful Post:

VWC-Lid laurence's schermafbeelding
    Thanks
    253
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Klopt.
    Andersom werkt het wel.
    Echter hoe je een showbox ook bouwt of samenstelt.
    De marge blijft altijd lager daar men deze lager in prijs moet zetten omdat het bestedingspatroon van de gemiddelde consument een stuk lager ligt dan wij liefhebbers.

Ik neem aan dat inmiddels alles wel wat duidelijker is en wil dan ook iedereen vragen weer tot de orde van de dag te gaan.
    Enn beetje positiviteit mag nu wel een keer

gr
    Evolution Fireworks
    Bedankt voor je antwoord, ik snap dat je niet overal een 1 duidig antwoord op kan geven omdat dat mogelijk verkeerd uitpakt voor evolution maar het is wel iets duidelijker geworden.

Nog een vraag die al voorbij was gekomen maar nog niet beantwoord was.

Komt er dit jaar ook een assortiments uitbreiding met producten zoals peilen, fonteinen, single shots etc ? zijn daar uberhaupt plannen voor ?

18. The Following User Says Thank You to laurence For This Useful Post:

VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Thanks
    990
    Zo beste allen.

Dan zullen we weer eens van standje afterburner proberen het logisch en begrijpelijk uit te leggen in een cooldown.

Evolution Fireworks is 5 jaar geleden opgestart met als doel vuurwerk op de markt te brengen met net dat beetje meer.
    Dit is volgens ons best aardig gelukt.
    Na verloop van tijd kwamen prijzen en marges steeds meer onder druk te staan.(factoren zijn bekend)
    Wij hebben destijds ervoor gekozen om van het merendeel van de producten de adviesverkoopprijzen te verlagen,dit voor het grootste deel voor Evolution.
    Ook vanwege de komst van de showboxen welke immens populair werden maar waar ook weer de marges lager op waren.
    Helaas werd er toen door niemand geklaagd om de verlaging die werd doorgevoerd
    Voorbeeld geef ik even de profire cakes welke van 47,50 naar 39,95 zijn gezet.
    Wat we ook erg grappig vinden is dat er zo vaak geopperd word dat het vuurwerk van Evolution Fireworks meestal duurder is dan andere merken................maar is dit werkelijk zo of roept men wat?
    Doordat we te maken gaan krijgen met verhogingen uit China en inflatie is het niet meer dan logisch dat we dit doorberekenen.
    En uiteraard hebben wij echt geen probleem met acties vanuit winkels ( zei het wel op een gezonde en acceptabele manier )

Met het oog op de verwachte prijs stijgingen en acties hebben wij gevraagd hier rekening mee te gaan houden en op te anticiperen.
    Wij kunnen en zullen onze afnemers niet verplichten bepaalde prijzen te voeren maar vragen wel op een gezonde manier een product te verkopen.

Dit is niet alleen in het belang van ons Evolution Fireworks maar ook afnemers en consument.

En ik snap sommige reacties wel hoor, maar om gelijk met woorden als kartelvorming, verboden prijsafspraken etc te gaan gooien gaat te ver.

Wij zouden het dan ook op prijs stellen het ook eens een keer te bekijken vanuit ons perspectief.
    Dan zou men het waarschijnlijk een stuk logischer vinden.

Men denkt dat het allemaal rozengeur en maneschijn is met torenhoge marges maar schijn bedriegt.

Ik snap verder ook wel dat wij bij dit soort dingen een makkelijk doelwit zijn door de activiteit die we hebben op dit forum waardoor we toegangkelijker zijn,wat het voor mij zoals men heeft gemerkt een stuk minder prettig vertoeven was waardoor ik me toch even heb terug getrokken van het gebeuren daar ik het me erg aantrek als liefhebber.

En ik wil best op veel vragen ingaan maar we hebben ook te maken met een serieuze groei welke erg veel tijd vergt.

Dat is ook de reden geweest van het niet zo snel reageren daar we vandaag de start hebben besproken over Evolution Austria.

Dus ik hoop bij deze dat de rust een beetje kan wederkeren en verhitte posts een beetje kunnen worden aangepast door de members want dat houd het wel een stuk gezelliger
    ( uiteraard is het aanpassen van posts op vrijwillige basis

En daarbij.
    Actie's en kortingen zullen er altijd wel zijn hoor.
    Ook met het oog op een aantal zeer spectaculaire nieuwe items.

Maar zullen jullie toch echt even op moeten wachten

gr
    Evolution Fireworks
    Maar als ik het goed begrijp wordt vuurwerk dit jaar duurder? Als het in China duurder word wel logisch natuurlijk, maar dan kan ik er vast rekening mee houden door wat extra geld apart te zetten

20. The Following User Says Thank You to RickGAE For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    15
    Nou, zo zien we ineens een andere zijde van de importeur die we zo hoog hebben staan. Reagerend op leden die eerlijk hun mening geven en die worden nu even afgesnauwd en gezegd dat ze het zelf maar eens moeten doen?!! Ik lees altijd met veel plezier mee en heb me verbaasd hoeveel je wilde melden maar je hebt het even niet meer onder controle door keuringen en waarschijnlijk klachten van de winkeliers die het ook verkopen ofzo? En nu gewoon richten op de persoon en totaal niet antwoorden wat er gevraagd word. Tevens zie ik het zoethoudertje van Austria ook niet echt om nu te vermelden... daar koop ik mijn spullen niet......

Zo beste allen.

Dan zullen we weer eens van standje afterburner proberen het logisch en begrijpelijk uit te leggen in een cooldown.

.....

Dus ik hoop bij deze dat de rust een beetje kan wederkeren en verhitte posts een beetje kunnen worden aangepast door de members want dat houd het wel een stuk gezelliger
    ( uiteraard is het aanpassen van posts op vrijwillige basis
    En je vraagt nu serieus aan leden om posts aan te passen om kritieken te vermijden ofzo?!!
    Het is mij duidelijk hoor... Een mening geven en je word gezien als hater door de helden die je verdedigen en ben nu helemaal klaar door de slappe verdediging vanuit Evolution zelf.

Er is geen antwoord gegeven op de vraag van broodjeskaas die heel goed vraagt naar de voorraad van de winkels. Want prijzen stijgen nu voor huidige voorraad en niet enkel voor in te kopen vuurwerk eind dit jaar hoor. En daar is de hele discussie over... Een prijsbeleid voor het huidige aanwezige vuurwerk tegen dumpprijzen. Hetgeen wat je vorig jaar zo groot heeft weten te maken en ook bij mij persoonlijk!! Wat een domper dit. Ik had niet verwacht dat het zo zou draaien bij Evolution na een jaar... :(

22. The Following 3 Users Say Thank You to jannick63 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    16
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannick63 Bekijk bericht
    Nou, zo zien we ineens een andere zijde van de importeur die we zo hoog hebben staan. Reagerend op leden die eerlijk hun mening geven en die worden nu even afgesnauwd en gezegd dat ze het zelf maar eens moeten doen?!! Ik lees altijd met veel plezier mee en heb me verbaasd hoeveel je wilde melden maar je hebt het even niet meer onder controle door keuringen en waarschijnlijk klachten van de winkeliers die het ook verkopen ofzo? En nu gewoon richten op de persoon en totaal niet antwoorden wat er gevraagd word. Tevens zie ik het zoethoudertje van Austria ook niet echt om nu te vermelden... daar koop ik mijn spullen niet......

En je vraagt nu serieus aan leden om posts aan te passen om kritieken te vermijden ofzo?!!
    Het is mij duidelijk hoor... Een mening geven en je word gezien als hater door de helden die je verdedigen en ben nu helemaal klaar door de slappe verdediging vanuit Evolution zelf.

Er is geen antwoord gegeven op de vraag van broodjeskaas die heel goed vraagt naar de voorraad van de winkels. Want prijzen stijgen nu voor huidige voorraad en niet enkel voor in te kopen vuurwerk eind dit jaar hoor. En daar is de hele discussie over... Een prijsbeleid voor het huidige aanwezige vuurwerk tegen dumpprijzen. Hetgeen wat je vorig jaar zo groot heeft weten te maken en ook bij mij persoonlijk!! Wat een domper dit. Ik had niet verwacht dat het zo zou draaien bij Evolution na een jaar... :(

Mag ik even vragen wat nu nog het probleem is?
    De beste man heeft een reactie gegeven, volgens mij is het ook een duidelijke reactie.
    Ik bedoel omdat we onszelf "freaks" noemen of wat dan ook, betekend niet dat we alles moeten weten, wees nou eens blij dat je zoveel te horen krijgt.

En het is toch ook heel simpel, de prijzen gaan blijkbaar omhoog, wacht eerst eens af met hoeveel en bepaal dan of je nog iets koopt. Als je het te duur vind koop je het niet toch, simpel zat..

En dan over dat vragen om posts aan te passen, vind ik niet zo raar wat sommige hier lopen te verkondigen gaat nergens over. Een beetje netjes houden is niet zo moeilijk.

Maar ik het het idee dat Marchel het bij sommige helemaal niet goed kan doen, en dan heeft het voor diegene totaal geen nut meer om hier te reageren( ook al ben je hier natuurlijk vrij in).

Marchel bedankt voor die openheid en trek je niet teveel aan van alle kritiek, om een prijsverhoging

24. The Following 5 Users Say Thank You to fireworks94 For This Useful Post:

Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Thanks
    3.879
    Thanked 1.812 Times in 840 Posts
    Afbeeldingen
    84

Wat een belachelijk bericht en dan commentaar hebben op het bericht van Marchel.

Voor sommigen is het moeilijk te begrijpen. Lijkt mij duidelijk wat hij bedoeld. Als je het zelf probeert kom je er van zelf achter en ga je het begrijpen. Alles wordt duurder alleen daar hoor je niks over dat gebeurt gewoon. Nu wordt het gemeld en dan krijg je zo'n shit lading over je heen. Echt belachelijk.

Ga aub weer over allemaal waar dit topic echt voor bedoeld is. Hou hier over op en we gaan het zien.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

26. The Following 4 Users Say Thank You to arviidd For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    16
    Nou we hier toch zijn, nog even een vraag.
    Misschien is die al gesteld, Maar zoveel pagina's met reacties.
    Zijn jullie van plan om spectacle box van 200+ shots te laten maken?

28. The Following User Says Thank You to fireworks94 For This Useful Post:

Thanks
    9.073

Beste Jannick.

Weet je wat het echte probleem is.
    Dat wij het bij een aantal alleen goed kunnen doen als het hun past.

Als ik had gezegd dat we de prijzen met 20% zouden verlagen was alles goed geweest en zouden we de hemel in geprezen worden.
    En dat zou met alles zijn als het maar positief uitpakt.

Dus elke uitleg van ons uit zal in deze dan ook door bepaalde personen reden blijven om zich negatief te uiten.

Dan snap je ook wel dat er van ons uit soms anders gereageerd word, ook al is dit niet altijd verstandig.

Maar ik vind dat ook wij ons zowel in positieve als negatieve zin moeten kunnen uiten.
    Of zie ik dit dan ook verkeerd?

gr
    Marchel

30. The Following 8 Users Say Thank You to PYROMANIAC 1975 For This Useful Post:

Pagina 18 van 40 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten