Winkelbanner - Vuurwerk Orthen
Pagina 17 van 40 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 255 van 588
    VWC-Lid
    Thanks
    14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Dat is de Rambam 2.0 al!
    Die is inderdaad fantastisch, alleen die Purple Haze ertussen vind ik niks.

Maar dacht ik nou ergens te hebben gelezen dat de Purple Haze eruit gaat en vervangen wordt in de 3.0? Dat zou mooi zijn
    Everybody loves Pangu

2. The Following User Says Thank You to Its For This Useful Post:

VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Thanks
    1.849
    Thanked 6.476 Times in 2.895 Posts
    Afbeeldingen
    205
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
    Een beetje humor kan dit topic inmiddels wel gebruiken meneer serieus, relax
    Hahaha, nou ik denk dat de humor ver te zoeken is in dit topic

Vraag me ook echt af hoe lang het nog open blijft

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
    als je goed zoekt kan je leuke zaken vinden voor een goede prijs.
    Zeker weten, en echt goed zoeken hoef je nu ook weer niet. Kijk om je heen naar alle freakacties en we worden overstelpt met mooie producten van andere importeurs.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

4. The Following 2 Users Say Thank You to Torrr For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    571
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Hahaha, nou ik denk dat de humor ver te zoeken is in dit topic

Vraag me ook echt af hoe lang het nog open blijft
    Van mij mag die open blijven of verplaatst worden. Ben niet bang voor een open discussie. Evolution vuurwerk is blijkbaar geliefd, anders zou men niet zo reageren. Je kan het ook positief zien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Zeker weten, en echt goed zoeken hoef je nu ook weer niet. Kijk om je heen naar alle freakacties en we worden overstelpt met mooie producten van andere importeurs.
    Ik heb een zwak voor Evolution en koop het graag, het is dus prettig als dat enigszins makkelijk wordt gemaakt met redelijke prijzen waarbij je niet hoeft te twijfelen. Ik pas mij wel aan aan de situatie, geen probleem. Vuurwerk is vooral ook emotie, zo'n onverwachte prijsverhoging terwijl ik nog niet besteld hebt voelt niet lekker. Ik steek het liever af met het idee van dat "het vuurwerk is van die toffe peer Marchel" dan met "kut net iets te minder van gekocht door die onverwachte prijsverhoging".
    Dit is dan ook het laatste wat ik er hier over zeg......Voor vandaag.

6. The Following User Says Thank You to San71 For This Useful Post:

VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Thanks
    2.270
    Dit topic is wel heel snel gegroeid de afgelopen dagen zonder dat er vanuit EVO een verklaring is gekomen.

Ik begrijp ergens wel dat de prijzen eerst op scherp worden gezet om marktaandeel te veroveren en dan weer wat omhoog gaan om er voor te zorgen dat alle retailers tevreden blijven. Op die manier bereiken ze veel meer reguliere consumenten en naar mij idee moeten de importeurs het daar toch echt meer van hebben dan van de freak....

Als dit de reden is.....

Daarnaast is er veel gespeculeerd over dat het aan "China" ligt. Het klopt wel dat grondstof, productie en transport duurder wordt. Uiteraard zullen deze kosten in de prijs terecht komen.

De stof die dit doet opwaaien is trouwens wel een compliment aan EVO. Het houdt ons wel bezig. Er zijn zat andere merken waarbij "we" onze schouders zouden ophalen bij zo'n bericht.

We kunnen verder alleen maar afwachten en laten we in de tussentijd de volgende zaken niet vergeten...

1) We mogen blij zijn dat er nog importeurs zo actief op het forum zijn als EVO.
    2) We worden over het algemeen erg blij van het vuurwerk van EVO.
    3) Discussies mogen scherp worden gevoerd maar wel met respect.
    4) De meeste freakactie retailers staan er ook voor open om even een mailtje te sturen met je bestelling en even een prijsje te maken.
    5) Ook in de vuurwerkbranche gelden de regels van de NMA.....

Poeh wat een oude ... voel ik me opeens.

8. The Following 13 Users Say Thank You to the mighty two For This Useful Post:

+ Show/Hide list of the thanked

VWC-Lid
    Thanks
    4
    Best aantal verwende kinderen hier op het forum zeg! Dat je serieus zo uit je stekker kan gaan, omdat je in plaats van veel korting iets minder korting krijgt, kan ik werkelijk waar echt niet bevatten.

Misschien een kleine eye-opener voor velen, dit soort dingen gebeuren in veel meer branches. Wil je daar niet aan, koop je het lekker niet? Probleem opgelost!

En weer doorrrrr....

10. The Following 12 Users Say Thank You to firekwakkers For This Useful Post:

+ Show/Hide list of the thanked

VWC-Lid
    Thanks
    336
    Ik snap het niet zo... Evolution is zo ontzettend actief op het forum, doet ontzettend veel voor ons als liefhebbers, maar ho maar als er 1 ding niet naar de wens van 'ons' is, dan lijkt gelijk alle goodwill die Evolution had opgebouwd, gelijk uit het raam te zijn gevlogen... En waar hebben we het nou over, pas op dat het nu niet verpest wordt voor de meest actieve importeur met daarnaast de mooiste vuurwerkproducten van het land... Mij interesseert het allemaal niks, hetgeen hierboven staat. Zolang de kwaliteit van het vuurwerk gehandhaafd blijft, Evolution blijft innoveren en proberen, hebben ze hier een klant zitten. Of je het zelf de kosten waard vindt, is aan jezelf maar om te klagen over een bepaald bedrag zegt toch eigenlijk meer over jou dan over de importeur... Zelf vind ik bepaalde dingen ook prijzig, heb dat ook aangegeven, maar ik kan ook eerlijk zeggen dat de producten van Evolution de prijzen ook zeker waard zijn want we kunnen 1 ding zeker niet ter discussie stellen en dat is dat de prijs kwaliteit verhouding bij Evolution 1 van de beste is van alle importeurs. Daarnaast, hetgeen hierboven en de vorige 5-6 pagina's berust veelal op aannames, roddels. Daar zouden we niets meer mee moeten doen dan in perspectief plaatsen en niet voor waarheid aannemen. Ik dacht dat dat aan de andere kant van de oceaan geaccepteerd was, niet hier...

Afijn, mijn vraag aan Evolution, welke mooie nieuwe producten kunnen we dit jaar verwachten?

12. The Following User Says Thank You to Mav For This Useful Post:

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    2.440
    Thanked 1.918 Times in 1.071 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firekwakkers Bekijk bericht
    Best aantal verwende kinderen hier op het forum zeg! Dat je serieus zo uit je stekker kan gaan, omdat je in plaats van veel korting iets minder korting krijgt, kan ik werkelijk waar echt niet bevatten.

Misschien een kleine eye-opener voor velen, dit soort dingen gebeuren in veel meer branches. Wil je daar niet aan, koop je het lekker niet? Probleem opgelost!

En weer doorrrrr....
    Ik kijk even langs de wat kinderachtige berichten. Maar ik kan het op zich wel begrijpen. Ik heb ook niet een onbeperkt budget en ik koop zelf altijd mijn vuurwerk in een freakactie. En het is dan natuurlijk jammer dat je topspul zoals Evoultion niet voor dezelfde mooie prijzen kan krijgen als het andere in de actie. Ik was erg gecharmeerd van de Solar Storm afgelopen jaar ( de spectacle box 100 ) en die is bijna indentiek aan de Garden Party 2. Maar eigenlijk net wat beter uitgewerkt vind ik, vooral door het tempo en de finale. Maar als ik dan de Garden Party 2 kan krijgen voor 90 euro en deze box voor meer dan 100 euro, dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk. Sowieso zijn de Evolution boxen wat duurder dan de Pangu boxen in freakacties, maar zoals ik het nu begrijp wordt dat nog duurder en zo dus helaas niet te betalen voor mij.

Maar zoals ik al zei, regel je aankoop via PB en dan lijk het me niet zo'n probleem om nog dezelfde lage prijzen te hanteren. Zolang het maar niet voor het grote publiek zichtbaar is.

14. The Following 2 Users Say Thank You to MasterBsc For This Useful Post:

VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Thanks
    9.073
    Thanked 6.445 Times in 1.856 Posts
    Zo beste allen.

Dan zullen we weer eens van standje afterburner proberen het logisch en begrijpelijk uit te leggen in een cooldown.

Evolution Fireworks is 5 jaar geleden opgestart met als doel vuurwerk op de markt te brengen met net dat beetje meer.
    Dit is volgens ons best aardig gelukt.
    Na verloop van tijd kwamen prijzen en marges steeds meer onder druk te staan.(factoren zijn bekend)
    Wij hebben destijds ervoor gekozen om van het merendeel van de producten de adviesverkoopprijzen te verlagen,dit voor het grootste deel voor Evolution.
    Ook vanwege de komst van de showboxen welke immens populair werden maar waar ook weer de marges lager op waren.
    Helaas werd er toen door niemand geklaagd om de verlaging die werd doorgevoerd
    Voorbeeld geef ik even de profire cakes welke van 47,50 naar 39,95 zijn gezet.
    Wat we ook erg grappig vinden is dat er zo vaak geopperd word dat het vuurwerk van Evolution Fireworks meestal duurder is dan andere merken................maar is dit werkelijk zo of roept men wat?
    Doordat we te maken gaan krijgen met verhogingen uit China en inflatie is het niet meer dan logisch dat we dit doorberekenen.
    En uiteraard hebben wij echt geen probleem met acties vanuit winkels ( zei het wel op een gezonde en acceptabele manier )

Met het oog op de verwachte prijs stijgingen en acties hebben wij gevraagd hier rekening mee te gaan houden en op te anticiperen.
    Wij kunnen en zullen onze afnemers niet verplichten bepaalde prijzen te voeren maar vragen wel op een gezonde manier een product te verkopen.

Dit is niet alleen in het belang van ons Evolution Fireworks maar ook afnemers en consument.

En ik snap sommige reacties wel hoor, maar om gelijk met woorden als kartelvorming, verboden prijsafspraken etc te gaan gooien gaat te ver.

Wij zouden het dan ook op prijs stellen het ook eens een keer te bekijken vanuit ons perspectief.
    Dan zou men het waarschijnlijk een stuk logischer vinden.

Men denkt dat het allemaal rozengeur en maneschijn is met torenhoge marges maar schijn bedriegt.

Ik snap verder ook wel dat wij bij dit soort dingen een makkelijk doelwit zijn door de activiteit die we hebben op dit forum waardoor we toegangkelijker zijn,wat het voor mij zoals men heeft gemerkt een stuk minder prettig vertoeven was waardoor ik me toch even heb terug getrokken van het gebeuren daar ik het me erg aantrek als liefhebber.

En ik wil best op veel vragen ingaan maar we hebben ook te maken met een serieuze groei welke erg veel tijd vergt.

Dat is ook de reden geweest van het niet zo snel reageren daar we vandaag de start hebben besproken over Evolution Austria.

Dus ik hoop bij deze dat de rust een beetje kan wederkeren en verhitte posts een beetje kunnen worden aangepast door de members want dat houd het wel een stuk gezelliger
    ( uiteraard is het aanpassen van posts op vrijwillige basis

En daarbij.
    Actie's en kortingen zullen er altijd wel zijn hoor.
    Ook met het oog op een aantal zeer spectaculaire nieuwe items.

Maar zullen jullie toch echt even op moeten wachten

gr
    Evolution Fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Thanks
    495
    NVM.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

17. The Following User Says Thank You to Samenvuurwerkkopen For This Useful Post:

VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Thanks
    9.073
    Thanked 6.445 Times in 1.856 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    NVM.
    Ik ben al best een ouwe *** aan het worden en ken best wat afkortingen en turbotaal maar deze net weer even niet.......toepasselijk hahahahaha

gr
    Marchel
    Extreme Pyromaniac for life.

VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Thanks
    495
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Ik ben al best een ouwe *** aan het worden en ken best wat afkortingen en turbotaal maar deze net weer even niet.......toepasselijk hahahahaha

gr
    Marchel
    Ach we worden allemaal oud.
    Het betekend nevermind. Ik had wat getypt maar toen ik het terug las vond ik het te negatief overkomen.
    Je verhaal is duidelijk. Je kan het er mee eens zijn of niet, het doet niks af aan de kwaliteit van het vuurwerk en de goede communicatie hier.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

20. The Following User Says Thank You to Samenvuurwerkkopen For This Useful Post:

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    2.440
    Thanked 1.918 Times in 1.071 Posts
    Kunnen we dan nu weer verder over nieuwe product ideëen? Ik heb er nog een paar liggen.

22. The Following 2 Users Say Thank You to MasterBsc For This Useful Post:

VWC-Lid laurence's schermafbeelding
    Thanks
    253
    Dus jullie vragen winkels op vrijwillige basis hun prijzen te verhogen.

en als ze dit niet doen ? heeft dat dan ook bepaalde consequenties ? een kritische vraag ik weet het.

En ja om maar even mijn mening te weergeven maar een cake voor 47,50... dat zal ik echt nooit betalen :P en zo zullen de meesten hier met grote collecties dat zo ervaren :P die zijn afhankelijk van de freakacties en 500 grammers voor 20 euro voor hun showtjes.

en als we het toch over marge's hebben, zoals ik het goed begrijp heb je op losse cakes meer marge dan showboxen, is het dan niet een ide om de cakes van bijvoorbeeld de serenity los te gaan verkopen ? dan heb je een tamelijk uniek product net zoals de "insane"

24. The Following 2 Users Say Thank You to laurence For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    81
    ben het helemaal met marchel eens en zeker ook zeer netjes dat die het uitlegt.
    Tenslotte leven we in nederland en daar ga je sinds 2018 ook meer betalen voor je shampoo, tandpasta of je medicijnen! Kan je ook over klagen maar heeft geen zin, dan blijft er 1 optie over zoals al veel mensen doen emigreren naar oost blok landen. Waar al hele wijken met alleen Nederlanders wonen.

Ga zeker dit jaar evolution in mijn assortiment opnemen, vuurwerkmania beetje zat aan het worden met al twee jaar problemen. Hoop dat er hier in het westen nog verkooppunten komen.

26. The Following User Says Thank You to Koekie For This Useful Post:

VWC-Lid RemcoS's schermafbeelding
    Thanks
    408
    Goed verhaal, lekker kort

Maar kwaliteit kost nou eenmaal iets meer ;)
    Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

28. The Following 2 Users Say Thank You to RemcoS For This Useful Post:

Pagina 17 van 40 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten