Winkelbanner - Vuurwerk Orthen
Pagina 11 van 40 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 165 van 588
    VWC-Lid
    Thanks
    504
    Mensen, ik schrik hier serieus van buiten het vuurwerkseizoen een topic waar in één avond drie pagina's bijkomen. Ik vind het een beetje vreemd dat mensen zo op een importeur reageren, die een keer een prijsverhoging doet, maar die gewoon altijd open en actief is naar forumleden en zeer kwalitatief vuurwerk verkoopt. Plus: we weten niet wat deze prijsverhoging in gaat houden.

Ga het Lesli topic maar ééns onderspammen met de vraag waarom ze de singleshots er nou perse uit willen hebben, daar moeten we ons laten horen!
    Pyrozfears

2. The Following 8 Users Say Thank You to RandomDaniel For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    584
    Thanked 1.737 Times in 449 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Beste Gerrit,

Eerlijkheid en vooral de inzet die jij laat zien voor de freaks wordt uiteraard gewaardeerd. Maar eerlijk gezegd is het in mijn ogen niet netjes om een bom te droppen over jouw inkoopprijzen, en vervolgens de importeur het te laten oplossen. Daarnaast: sinds wanneer is een prijsstijging zo'n issue?
    hallo,

als jij niet weet wat voor info wij hebben gekregen van evolution, moet jij niet met deze reactie komen.
    ik wil dat evolution jullie een eerlijk antwoord geeft, dat is het enige wat ik wil zien.
    ik krijg de vraag waarom moet alles duurder worden. van mij hoeft het niet duurder, daarom wil ik graag een antwoord van de importeur.

gerrit

4. The Following 14 Users Say Thank You to geerit999 For This Useful Post:

+ Show/Hide list of the thanked

VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Thanks
    495
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Mensen, ik schrik hier serieus van buiten het vuurwerkseizoen een topic waar in één avond drie pagina's bijkomen. Ik vind het een beetje vreemd dat mensen zo op een importeur reageren, die een keer een prijsverhoging doet, maar die gewoon altijd open en actief is naar forumleden en zeer kwalitatief vuurwerk verkoopt. Plus: we weten niet wat deze prijsverhoging in gaat houden.

Ga het Lesli topic maar ééns onderspammen met de vraag waarom ze de singleshots er nou perse uit willen hebben, daar moeten we ons laten horen!
    Als je een beetje tussen de regels door leest word wel duidelijk dat het niet om een normale prijsverhoging gaat.
    Als de prijzen in het komende seizoen zouden stijgen ivm hogere kosten in china ed. was hier geen bom ontploft.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

6. The Following 3 Users Say Thank You to Samenvuurwerkkopen For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    110
    Is dat nu niet een beetje het issue? Het tussen de regels door lezen... dat er iets speelt is duidelijk en er is dus al communicatie geweest naar de handelaren. Als je het daar als handelaar mee eens of oneens bent dan lijkt me een forum niet de juiste plek om dit te uiten. Het ongefundeerd melden van deze verhoging leidt naar bovenstaande reacties richting de importeur zonder de juiste achtergrond te weten.
    Daarnaast kun ja als importeur dergelijke reacties verwachten bij een prijsverhoging, ik denk dat de groep gebruikers vh forum genoeg euro’s spenderen en zien nu eventueel de fantastische acties van handelaren verdampen. Zeker als je als importeur zo actief bent op het forum moet je rekening houden met het feit dat je complimenten maar ook kritiek zal ontvangen.

Kortom, ik benieuwd naar de achtergrond. Ook als hier een goede redenering voor is zal ik de projsstijging jammer vinden aangezien de acties in het begin vh jaar er voor zorgen dat ik een leuke collectie kan opbouwen met al bewezen producten.

8. The Following 4 Users Say Thank You to gerkie For This Useful Post:

VWC-Lid Matii's schermafbeelding
    Thanks
    1.518
    Nu snap ik ook waarom in hardenberg het van de site is
    Jeder Schuss ein Genuss

10. The Following User Says Thank You to Matii For This Useful Post:

VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Thanks
    2.275
    Thanked 2.882 Times in 1.486 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Als je een beetje tussen de regels door leest word wel duidelijk dat het niet om een normale prijsverhoging gaat.
    Als de prijzen in het komende seizoen zouden stijgen ivm hogere kosten in china ed. was hier geen bom ontploft.
    Het zijn enkel de reacties van de users hier die een bom creëren hoor. Viral hype als in (sociale) media. Kunt het ook gewoon bij de mededeling laten en de reactie rustig afwachten, maar men heeft tegenwoordig digitaal verbale diarree. Ik soms ook.
    AGNI

12. The Following 2 Users Say Thank You to Richardus For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    376
    Ik wacht de nadere verklaring van Marcel wel af en zie in de loop van het weekend wel wat de prijsstijging zoals opgelegd naar de winkeliers voor invloed heeft op de verkoopprijzen. Voor ons als liefhebbers natuurlijk niet tof maar denk dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken of evo na de prijsstijging interessant is. Wat ik in de loop der jaren wel heb geleerd dat ik meer voor kwaliteit dan kwantiteit ga.

14. The Following 2 Users Say Thank You to MagicSjefke For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    573
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Het zijn enkel de reacties van de users hier die een bom creëren hoor. Viral hype als in (sociale) media. Kunt het ook gewoon bij de mededeling laten en de reactie rustig afwachten, maar men heeft tegenwoordig digitaal verbale diarree. Ik soms ook.
    Natuurlijk niet. Het is de prijsverhoging in januari die de bom creëert... De gewone consument houdt zich nu niet met vuurwerk bezig. Alleen de freaks worden "getroffen" met deze prijsstijging. Dat er hier vervolgens op een freakforum over gediscussieerd wordt is dus niet zo raar. Daar is een forum voor. Dat een ieder er wel op moet letten niet voorbarige conclusies op basis van speculaties te trekken ben ik wel voor.

16. The Following 4 Users Say Thank You to San71 For This Useful Post:

Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Thanks
    8.066
    Thanked 14.738 Times in 3.751 Posts
    Afbeeldingen
    5476
    Laten we hier de vragen voor Evolution stellen en niet een winkel een verwijt maken die z.s.m. informeert zodat je nog de kans hebt om gebruik te maken van de huidige bodemprijzen. Meer kunnen ze ook niet melden, dat is ook niet aan de winkeliers om naar buiten te brengen, staat wellicht in de informatieve mail aan hen opgenomen om dat niet te doen. We zijn gewoon gewend dat Evolution transparant en snel is in nieuws melden, dat loopt nu wat langs elkaar en dat levert blijkbaar veel ophef op.

Wees blij dat het gemeld is en pak die kans nog even. Als ze het namelijk gewoon hadden doorgevoerd en het dan naar buiten hadden gebracht, dan was de discussie hetzelfde geweest, maar dan waren diezelfde mensen boos omdat het niet eerder gemeld was.

Lekker de winkeliers erbuiten laten, die gaan binnen de opgelegde beperkingen waarschijnlijk alsnog voor de bodemprijzen, wees ze dankbaar voor die acties.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

18. The Following 21 Users Say Thank You to Mattenfreak For This Useful Post:

+ Show/Hide list of the thanked

VWC-Lid
    Thanks
    48
    Als de prijzen met 30% naar beneden waren gegaan. was er dan ook zoveel paniek geweest ?

20. The Following 2 Users Say Thank You to hans73 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    312
    Goede reply Mattenfreak, ongehoord dat Gerrit nu een bak stront over zich heen krijgt terwijl hij juist de mogelijkheid biedt om nog voor de huidige prijzen in te kopen. Sowieso beetje bizar gezien de service die deze winkel ALTIJD geeft.
    Stank voor dank noemen we dat.

22. The Following 8 Users Say Thank You to koetje For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    573
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hans73 Bekijk bericht
    Als de prijzen met 30% naar beneden waren gegaan. was er dan ook zoveel paniek geweest ?
    Zekers, positieve paniek.

24. The Following User Says Thank You to San71 For This Useful Post:

Banned
    Thanks
    17
    Beste Liefhebbers,

Geniaal dat iedereen gelijk kwaad wordt op een winkel/importeur als hij de prijzen omhoog wilt gaan doen .
    De prijzen in China worden duurder en wees juist blij dat Marcel open is over zijn zaak/Bedrijf !
    Tuurlijk het is niet fijn maar wat willen we dan dat de kwaliteit naar beneden gaat ?
    Kwaliteit kost geld en denk dat Marcel wel weet wat die doet om het merk Evo goed en gezond te houden .
    Veel winkel verkopen op restvoorraad en nieuwe voorraad .
    Kwaliteit kost geld en anders neem je euroshopper merken ;) veel voor weinig .
    Mensen met een eigen bedrijf weten waarom deze stap wordt gezet , om een merk gezond en winstgevend te houden .

Neem eens rustig de tijd en besef dat onze hobby steeds meer geld gaat kosten !
    Maar 10 jaar gelden hadden we nog simpele effecten en anno 2017 worden we dood gegooid met nieuwe effecten !
    O ja evo gaat niet de enigste zijn die de prijzen omhoog gaat gooien !

Gr Erik

26. The Following 2 Users Say Thank You to erik94 For This Useful Post:

VWC-Lid kaboem's schermafbeelding
    Thanks
    250
    Onzin over China blablabla

Ze hebben het over de outlet prijzen. Die moeten opeens kunstmatig verhoogd worden.

Niet zo'n slimme actie van Evolution, om te zeuren over de outlet prijzen. Die nu de freaks dwarszitten.

28. The Following 6 Users Say Thank You to kaboem For This Useful Post:

VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Thanks
    766
    Thanked 1.547 Times in 692 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
    hallo,

als jij niet weet wat voor info wij hebben gekregen van evolution, moet jij niet met deze reactie komen.
    ik wil dat evolution jullie een eerlijk antwoord geeft, dat is het enige wat ik wil zien.
    ik krijg de vraag waarom moet alles duurder worden. van mij hoeft het niet duurder, daarom wil ik graag een antwoord van de importeur.

gerrit
    Ik geloof dat mijn punt niet helemaal over is gekomen, want JUIST het feit dat ik die info niet hebt maakt het zo lastig. Overigens was het ook niet bedoeld als aanval, want ik denk dat Gerrit de meest Freak vriendelijke winkel van het land heeft en er is niets mis met het informeren van de klant. Echter, ben ik wel van mening dat je dit dan ook helemaal moet vertellen om te voorkomen dat er ophef ontstaat.

Mijn mening over een eventuele prijsstijging is dus, voor alle duidelijkheid, dat dat heel normaal is. En als het te duur wordt voor iemand, lekker laten staan.

30. The Following 2 Users Say Thank You to Avalanche For This Useful Post:

Pagina 11 van 40 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten