Winkelbanner - Vuurwerk Orthen
Pagina 12 van 36 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 166 t/m 180 van 529
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Thanks
    355
    Afbeeldingen
    1
    Zoals Kaboem al meldt, als het ging om een productiestijging in China, dan is het niet meer dan logisch dat de verkoopprijzen omhoog gaan. Maar dit is niet het geval, het probleem waar members over vallen, is eigenlijk letterlijk genomen dat bepaalde winkeliers niet zelf mogen beslissen voor wat voor prijs zij bepaalde producten van Evo verkopen, dit terwijl zij gewoon voldoen aan het betalen van de inkoopsprijzen die Evo hanteert.

Misschien een ander uiterste, maar als patatkraam A en patatkraam B beide bij Aviko hun patat inkopen, hier betalen zij een inkoopsprijs voor. Patatkraam A verkoopt de patat met een mindere marge dan patatkraam B, dan is dat toch de eigen keuze van patatkraam A, dan gaat Aviko toch ook geen eisen stellen dat een patatje voor niet minder dan een bepaald bedrag van de hand mag.
    Groetjes ddfirework.

2. The Following 6 Users Say Thank You to ddfirework For This Useful Post:

VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Thanks
    56
    Ik werk in de horeca groothandel. En wij hebben ons ook aan afspraken te houden. Voorbeeld is Moët Champagne, die mogen we ook niet onder een door een Moët bepaalde minimum prijs verkopen. Doen we dat wel dan mogen we het niet meer verkopen van ze. En dat wil je als winkelier niet.

En zo zijn er vele meer.

4. The Following 2 Users Say Thank You to Bizzle For This Useful Post:

VWC-Lid laurence's schermafbeelding
    Thanks
    211
    Ja het was helemaal niet mijn bedoeling om Gerrit in negatieve zin erbij te betrekken.
    Ik noemde hem alleen erbij omdat sommige leden het niet snappen dat speculeren heel normaal is als er te weinig info is en wordt gegeven en dat het een goed recht is om te vragen en te speculeren. en als ze problemen hebben met deze speculatie en reacties ze daarvoor niet bij de leden hier moeten zijn maar bij diegene die de info verstrekken.

Snap trouwens niet waarom het nu nogsteeds niet opgehelderd is....

6. The Following User Says Thank You to laurence For This Useful Post:

Thanks
    211
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
    Ik werk in de horeca groothandel. En wij hebben ons ook aan afspraken te houden. Voorbeeld is Moët Champagne, die mogen we ook niet onder een door een Moët bepaalde minimum prijs verkopen. Doen we dat wel dan mogen we het niet meer verkopen van ze. En dat wil je als winkelier niet.

En zo zijn er vele meer.
    Dat is gewoon illegaal zoals je het nu beschrijft....

VWC-Lid
    Thanks
    107
    laten we morgen de persverklaring van evo zelf afwachten.
    ik denk dat het in het vervolg netjes is om eerst de importeurs te mailen dat die het vervolgens even stil houden maar wel op de hoogte zijn dat dan evo naar buiten treed met een verklaring voor de consument van de prijsen worden aangepast want dit en dat is de reden.
    zo voorkom je een hoop speculaties stress etc.

9. The Following User Says Thank You to lawinebom For This Useful Post:

VWC-Lid DW2000's schermafbeelding
    Thanks
    1.150
    Iedereen dankbaar dat marchel zoon beetje de enigste importeur is die hier op vwc nog actief omgaat met members, maar hem niet de tijd geven hem hier een uitleg te geven en maar met aannames te gooie, en te blijven gooien zelfs nadat hij gezegd heeft erop terug te komen. Hebben er dan echt hier een paar zoon grote plaat voor hun hoofd? Als sommige zo goed weten hoe het allemaal moet, en hoe alles reilt en zeilt. Dan stel ik voor dat je naar de kamer van koophandel gaat, je inschrijft, en zie ik je hier graag terug als importeur.
    Als je nu een echte liefhebber ben heb je gewoon geduld totdat marchel met zijn verhaal komt, en dan zien we wel verder. Begin ondertussen wel te begrijpen waarom oa Royal en rubro die in het verleden ook actief waren hier op vwc zich niet meer laten zien.
    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

11. The Following 14 Users Say Thank You to DW2000 For This Useful Post:

+ Show/Hide list of the thanked

VWC-Lid
    Thanks
    6
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
    Zoals Kaboem al meldt, als het ging om een productiestijging in China, dan is het niet meer dan logisch

Misschien een ander uiterste, maar als patatkraam A en patatkraam B beide bij Aviko hun patat inkopen, hier betalen zij een inkoopsprijs voor. Patatkraam A verkoopt de patat met een mindere marge dan patatkraam B, dan is dat toch de eigen keuze van patatkraam A, dan gaat Aviko toch ook geen eisen stellen dat een patatje voor niet minder dan een bepaald bedrag van de hand mag.
    Nou het zou fijn zijn als dit zo zou werken maar helaas werkt het zo niet. Het is eigenlijk bij heel veel producten zo dat je die niet onder een bepaalde prijs mag verkopen anders krijg je gewoon niets meer. Meneer grolsh bepaald dat ook voor de supermarkt hoor.

13. The Following User Says Thank You to Mlke For This Useful Post:

VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Thanks
    355
    Afbeeldingen
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DW2000 Bekijk bericht
    Iedereen dankbaar dat marchel zoon beetje de enigste importeur is die hier op vwc nog actief omgaat met members, maar hem niet de tijd geven hem hier een uitleg te geven en maar met aannames te gooie, en te blijven gooien zelfs nadat hij gezegd heeft erop terug te komen. Hebben er dan echt hier een paar zoon grote plaat voor hun hoofd? Als sommige zo goed weten hoe het allemaal moet, en hoe alles reilt en zeilt. Dan stel ik voor dat je naar de kamer van koophandel gaat, je inschrijft, en zie ik je hier graag terug als importeur.
    Als je nu een echte liefhebber ben heb je gewoon geduld totdat marchel met zijn verhaal komt, en dan zien we wel verder. Begin ondertussen wel te begrijpen waarom oa Royal en rubro die in het verleden ook actief waren hier op vwc zich niet meer laten zien.
    Ik persoonlijk vind Marchel ook top in zijn communicatie en werk als importeur zijnde en ben hem daar ook degelijk wel dankbaar voor. Niet voor niets mijn complimenten eerder gedaan in dit topic en gestemd op Evo als importeur van het jaar. Neemt niet weg, dat wanneer er een onderwerp aan bod komt, waar de meningen zeer verdeeld over zijn, er hier gediscussieerd over mag worden. Dat ik net als jij en menig ander member zijn mening mag uitspreken, zowel positief als negatief. Daar is een forum voor.
    Groetjes ddfirework.

15. The Following 4 Users Say Thank You to ddfirework For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    11
    ach
    als het duurder wordt
    zal dat wel een rede hebben
    en hoeveel duurder weten we nog niet.
    al zou een 100s 30 mm 100 euro gaan kosten
    in de freak prijzen .
    vind ik dat nog meevallen.
    als de kwaliteit er maar is.
    en het wow effect

17. The Following 2 Users Say Thank You to M-y-r-o-N For This Useful Post:

Thanks
    211
    wel weer zwak dat er weer met argumenten wordt gegooid zoals "als liefhebber mag je geen kritiek uiten of speculeren ". maargoed we zullen morgen zien of de bezorgheid terecht is geweest of juist niet.

ALs het allemaal zo simpel en makkelijk te begrijpen was geweest hadden we al lang een antwoord gehad lijkt mij.

19. The Following 3 Users Say Thank You to laurence For This Useful Post:

VWC-Lid DW2000's schermafbeelding
    Thanks
    1.150
    Kritiek mag altijd, maar kritiek op aannames en speculaties???
    En die uitleg, moet hij die geven als het ons uitkomt? Hij heeft de drukste maand van het jaar achter de rug. En het is wel weer sturend en tekend om de zin “als liefhebber mag je geen kritiek hebben” in de mond te leggen.
    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

21. The Following User Says Thank You to DW2000 For This Useful Post:

Thanks
    211
    En die uitleg, moet hij die geven als het ons uitkomt? Hij heeft de drukste maand van het jaar achter de rug. En het is wel weer sturend en tekend om de zin “als liefhebber mag je geen kritiek hebben” in de mond te leggen.
    dit is toch aardig tekend ? Dat je als liefhebber braaf moet zitten wachten en geen berzorgdheid mag uiten... want anders ben je geen "echte" liefhebber...

Maargoed dit gaat aardig offtopic

23. The Following 2 Users Say Thank You to laurence For This Useful Post:

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    2.214
    Thanked 1.777 Times in 992 Posts
    Dat importeurs niet actief op dit forum zijn, betekend niet dat ze niet meelezen. In tegendeel juist, dit forum is een hele grote bron voor de importeurs voor hun producten. Wij profiteren van de importeurs en zij profiteren nog harder van ons.

Kan deze discussie trouwens niet naar een apart topic? Zo verdwijnen de productvragen in het geheel.

25. The Following 6 Users Say Thank You to MasterBsc For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    14
    Zo te zien werk jij voor Evolution ofzo? Wat is dat joh, beetje zeggen dat ik en anderen geen liefhebbers zijn omdat wij hier posten? Hier word constant verkondigd dat de eerste informatie geplaatst word en dat alles zo transparant is. Intussen stoor ik me er al 2 keer aan dat we zo lang kunnen roepen zonder antwoord, in december las ik ook veel reacties over de afkeuring en dat was ook te laat.
    Ik zie dat als er leuk en goed nieuws is dat er wel gepost wordt en als er iets aan de hand is dan niet. En als er een nieuw product is worden er liefhebbers gek en speculeren we over wat er zal komen na een sample gezien te hebben en dat mag van jou wel. Maar als we speculeren als er geen antwoorden komen over iets minder leuks dan mag het niet?!!!

En ik zie wel veel bedankjes van Evolution op de verdedigers, maar er is mooi nog geen antwoord...
    Ik ga sowieso lekker een jaartje alternatieven halen als het vanuit Evolution alleen maar zo kan. Nog zat mooie spullen te koop hoor!

Ik ga ook weer lekker in de leesmodus dat bevalt me al jaren prima. Reageren is niet gewenst blijkbaar.

27. The Following 3 Users Say Thank You to jannick63 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    65
    Wellicht al eens gevraagd in dit topic of die van de vorige jaren; Gaan jullie ook pijlen op de markt brengen? Genoeg mooie effecten beschikbaar uit jullie cakes?

29. The Following 4 Users Say Thank You to RonnieFreak For This Useful Post:

Pagina 12 van 36 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten