Winkelbanner - Vuurwerk Orthen
Pagina 20 van 36 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 286 t/m 300 van 535
    VWC-Lid blackmoon's schermafbeelding
    Thanks
    116
    Marchel, respect dat je hier toch je woordje komt doen. Daar kunnen veel importeurs een voorbeeld aan nemen. Misschien kom je soms niet altijd even tactisch over, het feit dat je hier toch reageert is alleen maar positief en ik hoop dat je dat blijft doen.

Misschien heb ik er overheen gelezen maar voor wat betreft de 'gevestigde' verkoopprijzen snap ik het nog niet helemaal. Wanneer je iets verkoopt voor een x-bedrag aan een winkelier en die besluit deze tegen een lage marge weg te zetten dan is dat besluit toch aan de winkelier en niet aan de importeur lijkt me?

2. The Following 3 Users Say Thank You to blackmoon For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Ik wil bij deze EVO bedanken voor de toelichtingen hier, het mooie kwaliteits vuurwerk waar ik en de hele straat van genoten hebben.
    En als de prijzen omhoog gaan MAG de consument altijd zelf bepalen of hij/zij hierin meegaat.

EVOLUTION keep up the good work

4. The Following User Says Thank You to BENZ For This Useful Post:

VWC-Lid Rowy Vuurwerk's schermafbeelding
    Thanks
    334
    Thanked 1.029 Times in 407 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flyineddy Bekijk bericht
    Wat mij wel mooi lijkt om te zien van Evolution is een wat langduriger fan-shape cake met verschillende effecten waaronder mines, tails en boeketten. Ongeveer het principe van de Jaloers van Marijn (Ubuntu van Witte vuurwerk).

Een fan-shape cake met whistling/spinning mines (zoiets als in Jaloers of de Whistle Spinners van Broekhoff) zou mij een mooie toevoeging lijken voor de Sunbeam lijn.

Eddy.
    Een langer durende fanshape cake betekent ook meer €€€€€ dan word er straks weer gezegd pfffft wat een overpriced item ik wacht tot een freak actie waar ik deze met 50% korting kan kopen. Dan begint het hele riedeltje weer opnieuw
    www.rowyvuurwerk.nl

6. The Following 4 Users Say Thank You to Rowy Vuurwerk For This Useful Post:

VWC-Lid Matii's schermafbeelding
    Thanks
    1.356
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
    Een langer durende fanshape cake betekent ook meer €€€€€ dan word er straks weer gezegd pfffft wat een overpriced item ik wacht tot een freak actie waar ik deze met 50% korting kan kopen. Dan begint het hele riedeltje weer opnieuw
    Dat is precies wat je nu doet
    Jeder Schuss ein Genuss

8. The Following 2 Users Say Thank You to Matii For This Useful Post:

VWC-Lid TCDD's schermafbeelding
    Thanks
    5
    Bedankt voor je reactie Marchel. Je laat nog wel wat open eindjes in je verhaal en je laat ook nog ruimte voor vragen want niet iedereen kent bv de prijsverhogende factoren uit zijn hoofd. Maar we gaan het zien allemaal.

10. The Following 2 Users Say Thank You to TCDD For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    11
    evo kwaliteit verkoopt zich zelf.
    kijk naar een funke hoe duur het ook is het verkoopt en er is 0.0 % commentaar.
    jullie zijn soms te open en te eerlijk.
    in feite gaat het ons freaks niks aan.

ik heb ook een bedrijf en heb ook mijn prijzen verhoogd
    niet meer als normaal'
    dat is nou eenmaal inflatie.
    iedereen wil een goeie boterham verdienen.

12. The Following 5 Users Say Thank You to M-y-r-o-N For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    6
    Wauw, ik heb nieens zin om alles door te lezen zeg. Maar kom op hey, ik werk zelf op de afdeling voorraadbeheer bij het bedrijf waar ik werk en iedere jaar gaan de prijzen omhoog en ook ieder jaar worden er nieuwe condities afgesproken. Dat is hoe het werkt en de mannen van evo moeten dat niet uitleggen maar doen dat wel. Ik verbaas me er soms over dat sommige freaks denken dat de hele vuurwerk wereld om hen gaat, nou ik weet niet wie jullie dat heeft verteld maar hij heeft gelogen.

14. The Following 9 Users Say Thank You to Mlke For This Useful Post:

VWC-Lid TCDD's schermafbeelding
    Thanks
    5
    Consumenten zijn tegenwoordig veel kritischer maar dat is een effect van de digitale wereld van tegenwoordig. Ze zijn idd niet eens verplicht het uberhaupt toe te lichten. Ze mogen zelf doen wat ze willen. Als vervolgens de consument het niet meer koopt is dat een effect.

16. The Following User Says Thank You to TCDD For This Useful Post:

VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Thanks
    422
    Afbeeldingen
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mlke Bekijk bericht
    Wauw, ik heb nieens zin om alles door te lezen zeg. Maar kom op hey, ik werk zelf op de afdeling voorraadbeheer bij het bedrijf waar ik werk en iedere jaar gaan de prijzen omhoog en ook ieder jaar worden er nieuwe condities afgesproken. Dat is hoe het werkt en de mannen van evo moeten dat niet uitleggen maar doen dat wel. Ik verbaas me er soms over dat sommige freaks denken dat de hele vuurwerk wereld om hen gaat, nou ik weet niet wie jullie dat heeft verteld maar hij heeft gelogen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M-y-r-o-N Bekijk bericht
    evo kwaliteit verkoopt zich zelf.
    kijk naar een funke hoe duur het ook is het verkoopt en er is 0.0 % commentaar.
    jullie zijn soms te open en te eerlijk.
    in feite gaat het ons freaks niks aan.

ik heb ook een bedrijf en heb ook mijn prijzen verhoogd
    niet meer als normaal'
    dat is nou eenmaal inflatie.
    iedereen wil een goeie boterham verdienen.
    Het ''probleem'' is ook niet de prijsverhoging die voort komt mbt duurder wordende stoffen in china, etc, maar de minimumprijs die Evo nu stel op sprong op legt aan winkeliers, die Evolution producten verkopen via de freaksite(s) voor een volgens Evo te lage prijs. Normaliter zijn die producten al op voorraad bij de verkopende winkel en is hier dus de (oude inkoopsprijs) voor betaald, vanzelfsprekend dat dit dan niks te maken heeft met enigszins duurder wordende productiekosten in China, dit omdat die producten al geproduceerd zijn en al bij de winkeliers in de bunkers liggen. Daar gaat de oorspronkelijke discussie over.

Maar een hoop reacties laten zien dat het topic niet doorgelezen word, er word klakkeloos aangenomen dat de mensen die ''tegen'' zijn, de aanval uiten op Evo, omdat er een prijsverhoging word doorgevoerd (zoals eerder benoemd) door de hoger liggende productiekosten in China, maar dit is dus niet het geval en zeker niet de issue waar de members over vallen.
    Groetjes ddfirework.

18. The Following 9 Users Say Thank You to ddfirework For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    6
    [QUOTE=ddfirework;942559]Het ''probleem'' is ook niet de prijsverhoging die voort komt mbt duurder wordende stoffen in china, etc, maar de minimumprijs die Evo nu stel op sprong op legt aan winkeliers, die Evolution producten verkopen via de freaksite(s) voor een volgens Evo te lage prijs. Normaliter zijn die producten al op voorraad bij de verkopende winkel en is hier dus de (oude inkoopsprijs) voor betaald, vanzelfsprekend dat dit dan niks te maken heeft met enigszins duurder wordende productiekosten in China, dit omdat die producten al geproduceerd zijn en al bij de winkeliers in de bunkers liggen.

Het is ook helemaal niet raar dat evo vraagt een minimum prijs te hanteren. Door freakprijzen te hanteren, die ik zelf ook heel fijn vind hoor, verpest je de markt. Bovendien zijn er ook handelaren die geen freakactie kunnen houden en voor hun is het merk evo niet interessant omdat ze toch niet mee kunnen met die lage prijzen en volgens mij vinden ze dat bij evo ook niet zo leuk. Ik kan het mis hebben ik geef ook maar een mening. Over het feit dat ik het niet doorgelezen heb, dat klopt maar een mens ken maar een bepaalde hoeveelheid negatief gezwets aan he.

20. The Following User Says Thank You to Mlke For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    236
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Doordat we te maken gaan krijgen met verhogingen uit China en inflatie is het niet meer dan logisch dat we dit doorberekenen.
    En uiteraard hebben wij echt geen probleem met acties vanuit winkels ( zei het wel op een gezonde en acceptabele manier )

Met het oog op de verwachte prijs stijgingen en acties hebben wij gevraagd hier rekening mee te gaan houden en op te anticiperen.
    Wij kunnen en zullen onze afnemers niet verplichten bepaalde prijzen te voeren maar vragen wel op een gezonde manier een product te verkopen.

Dit is niet alleen in het belang van ons Evolution Fireworks maar ook afnemers en consument.
    Wat ik eigenlijk niet begrijp is waarom er op voorhand al geanticipeerd word op een mogelijke prijsstijging. Een winkelier mag tenslotte zelf zijn verkoop prijs bepalen en zal zelf zijn marges in de gaten moeten houden. Buiten dat hebben de meeste winkels met freak acties de producten die zij aanbieden gewoon op voorraad en zijn dus al bij jullie ingekocht en deze zullen niet meer in inkoop prijs veranderen.

22. The Following 2 Users Say Thank You to recemonster For This Useful Post:

VWC-Lid SQUEAK!'s schermafbeelding
    Thanks
    749
    wow... ik zit nog eens de thread door te lezen...

Importeur heeft de intentie om openheid te scheppen over zijn prijsbeleid, en krijgt zonder nog een woord gezegd te hebben een shitstorm van bijbelse proporties over zich heen. Het is een rare wereld af en toe.

Aan de andere kant, misschien moet je het maar als een compliment zien, blijkbaar gaat Evolution iedereen erg aan het hart...

Just my EUR 0,02...
    Work is the curse of the drinking class

24. The Following 3 Users Say Thank You to SQUEAK! For This Useful Post:

VWC-Lid Matii's schermafbeelding
    Thanks
    1.356
    Gooi dit topic dicht. Bij sommige mensen wordt het nooit duidelijk
    Jeder Schuss ein Genuss

26. The Following User Says Thank You to Matii For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht

Hallo,

Ik Mega Vuurwerk Leeuwarden kwam inderdaad met deze info naar buiten.
    Dat ik de vragen krijg van waarom duurder etc etc, mag nu de importeur daar op
    reageren. Daarom van mijn kant een korte info.En het zijn geen geruchten.
    Ik ben natuurlijk niet de enige winkel die hier mee te maken krijgt. Maar wel
    een die gelijk de telefoon pakt en iets op het forum zet. Omdat ik vindt dat er
    gewoon een eerlijk antwoord moet komen.Ben namelijk zelf ook open en eerlijk naar mijn klanten toe.

Gerrit

Ik heb me buiten de discussie gehouden,maar zou graag een reactie zien van Gerrit met betrekking tot het antwoord van evo.
    Want of het was een storm in een glas water,wat het mooiste zou zijn natuurlijk.
    Of er is een half antwoord gegeven door de importeur....

28. The Following User Says Thank You to pietjebel For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    220
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door recemonster Bekijk bericht
    Wat ik eigenlijk niet begrijp is waarom er op voorhand al geanticipeerd word op een mogelijke prijsstijging. Een winkelier mag tenslotte zelf zijn verkoop prijs bepalen en zal zelf zijn marges in de gaten moeten houden. Buiten dat hebben de meeste winkels met freak acties de producten die zij aanbieden gewoon op voorraad en zijn dus al bij jullie ingekocht en deze zullen niet meer in inkoop prijs veranderen.
    Misschien word dit op voorhand gedaan zodat de freak winkels de 2018 batch producten tegen voor de freaks "acceptabele" prijzen kunnen aanbieden. Weet natuurlijk niet hoe de marges op de evo producten zijn maar de winkeliers moeten er iets aan overhouden anders zijn ze binnen een paar jaar op de fles. Ze kunnen nu niks doen en dan krijg je de volledige prijsverhoging die doorberekend moet worden over de 2018 batch. Zie de reacties nu al voor mij als de snowstorm bijvoorbeeld ineens 100 of meer moet opbrengen. Dan is het hek ook van de dam

30. The Following 2 Users Say Thank You to MagicSjefke For This Useful Post:

Pagina 20 van 36 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten