Winkelbanner - Vuurwerk Orthen
Pagina 16 van 36 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 240 van 535
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Thanks
    9.073
    Thanked 6.374 Times in 1.852 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door C333 Bekijk bericht
    Pff blijkbaar begrijp je mijn post niet! Importeurs moeten ook verantwoordelijk nemen bij bepaalde zaken/problemen en niet continu China beschuldigen!

Alle zaken/problemen worden steeds vaker recht gepraat want tja problemen in China etc etc.

Ik beweer niet dat het hier ook het geval is! Maar bij problemen vind ik zeker dat ook de importeurs hieraan schuldig zijn. Stel er is een prijsstijging. Ik vind niet dat er zomaar gezegd kan worden: helaas alles wordt duurder in China.

Als importeur moet je ook naar oplossingen gaan zoeken! Laten we eerlijk zijn: vuurwerk importeren kost relatief niks! Alles wordt hier met grote marges verkocht!

Helaas slikken sommige mensen alles!
    Kijk.
    Hier hebben we een kenner te pakken.
    Beste C333, schrijf je in bij de KvK en start met importeren.
    Want het schijnt relatief goedkoop te zijn.

Ik zie graag je ervaringen hier op het forum.

Gr
    Evolution Fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

2. The Following 19 Users Say Thank You to PYROMANIAC 1975 For This Useful Post:

+ Show/Hide list of the thanked

VWC-Lid
    Thanks
    31
    Eerst even over Evolution ik vind het best een aardig merk maar met de normale prijzen echt te duur ook zoals het door sommige word opgehemeld gaat nergens over. Denk alleen maar aan diverse cakes die voor flinke prijzen zijn verkocht maar uiteindelijk erg tegenvielen afwerking is wel altijd top uitwerkingen niet altijd.
    Maar dat staat eigenlijk los van dat een importeur zich naar mijn idee niet hoort te mengen met het prijsbeleid van een dealer en zeker niet bij een product als vuurwerk in Januari.

4. The Following 4 Users Say Thank You to jnharmsen For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    1.025
    Thanked 1.578 Times in 856 Posts
    Ff voor mijn info: Heeft Evo zelf al een reactie gegeven? Ben erg benieuwd namelijk.
    Er wordt in ieder geval meegelezen.
    Wat mij betreft mag er een apart topic komen voor een discussie over prijsafspraken etc. Dan kan dit topic blijven voor vragen aan Evo.
    Waarvan ik in ieder geval nu eentje ga stellen: Klopt het dat winkeliers de prijzen omhoog moeten gooien van jullie? Zo ja... Wat is hiervoor de reden? zo nee... Dan heb ik niets gevraagd.
    Het gaat mij niet om evo te bashen trouwens... Ik ben gewoon benieuwd. Afhankelijk van de verhoging van prijzen besluit ik of ik wel of niet vuurwerk van bepaalde importeurs haal. Ik was afgelopen jaar dik tevreden over mijn vuurwerk van EVO en ik zou het jammer vinden als de prijzen enorm omhoog zouden gaan.
    Vandaar mijn vraag.

greetzzz
    Eer was was was, was was is!

6. The Following User Says Thank You to tjopper For This Useful Post:

VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Thanks
    1.830
    Thanked 6.330 Times in 2.800 Posts
    Afbeeldingen
    205
    Omg, hoe kan ik mij afmelden van dit topic ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

8. The Following 5 Users Say Thank You to Torrr For This Useful Post:

VWC-Lid Vuurwerk079's schermafbeelding
    Thanks
    195
    De rambam 3.0 word nog mooier..cake 3 word zover bekend vervangen voor een cake die nog mooier in het al mooie geheel past

10. The Following User Says Thank You to Vuurwerk079 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    566
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Omg, hoe kan ik mij afmelden van dit topic ?
    Als het goed is zet er ergens een knop op het apparaat dat je gebruikt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Doe maar dicht ja.
    Morgen als Marcel verteld dat de artikelen in de uitverkoop ca. 20% duurder moeten worden mag hij weer open.
    Klopt, de Sparkles bij mijn verkoper van 9,85 naar 11,95, dat is 21,32% erop. Maar heb 'm ook voor 9,50 gezien. De Purple Haze valt mee, van 23,50 naar 24,95 = 6,01% er bovenop. Maar vind ik persoonlijk al aan de dure kant. Het probleem zijn inderdaad de "dump"prijzen voor zover ik vernomen heb. Maar dan nog, deze mimimumprijzen treffen momenteel alleen de freaks. Als de nieuwe prijzen in zouden gaan vanaf de nieuwe productie of halverwege het jaar zou ik het acceptabel vinden. Nu wordt ik onaangenaam verrast. Vorig jaar heb ik voor 450 aan Evolution gekocht, veel aan het begin van het jaar. Maar ook de Serenity en Fairytail voor vrij normale prijzen. En dat laatste juist doordat ik aan het begin van het jaar relatief goedkoop kon kopen. Affijn ik begrijp dat Evolution moet doen wat het moet doen voor een gezonde bedrijfsvoering. Ik vrees echter dat ik dit jaar geen 450 euro aan Evo ga besteden, en dat met tegenzin. We zullen zien.

12. The Following 2 Users Say Thank You to San71 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    53
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Kijk.
    Hier hebben we een kenner te pakken.
    Beste C333, schrijf je in bij de KvK en start met importeren.
    Want het schijnt relatief goedkoop te zijn.

Ik zie graag je ervaringen hier op het forum.

Gr
    Evolution Fireworks
    Zie mijn bericht als een algemeen bericht en niet als haat ofzo tegen Evolution. Ik praat in het algemeen. Ik zeg ook erbij dat mijn bericht niet op evo van toepassing is.

Het is idd relatief goedkoop om vuurwerk te importeren. In de zin van: alles wordt voor veel lagere prijzen ingekocht dan de verkoopprijs. Dat is toch gewoon een feit. Er wordt heus niet 100 euro per cakebox betaald of wel soms ..

De marges zijn daarnaast ook goed. Wat overigens helemaal terecht is. Ik snap ook heus wel dat er veel extra kosten bij komen kijken die betaald moeten worden hiervan.

Maar sommige importeurs (nee niet evo) gaan wel over de grens met prijzen. Ik ga hier geen namen noemen, maar als je ziet wat voor plop cakes er worden verkocht tegen hoge prijzen..

En bij sommigen zijn de prijzen hoog, maar de producten zijn het wel waard! Maar boven deze prijzen een prijsverhoging vind ik voor mij te hoog. Iedereen heeft zijn eigen betalingsbereidheid en ik neem aan dat dat mag.
    Laatst gewijzigd door C333; 13 januari 2018 om 18:49

14. The Following 3 Users Say Thank You to C333 For This Useful Post:

VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Thanks
    370
    Even een vraag tussendoor waarvoor dit topic is bedoeld: Komt de Red Ghosts in een grotere oplage dit jaar?
    Well, that depends...

16. The Following User Says Thank You to fompert For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    997
    Dat is met alles. Alles wat in In nederland 100 kost word in china voor veel minder ingekocht. Dat is logisch. Die boot vaart niet voor niks marchel moet een aantal keer op en neer en het moet opgeslagen worden etc. Winkels moeten er van eten. Een bunker en de Keuring kosten elk jaar een winkelier ook zat. Ja Er is leuk wat te verdienen in die 3 dagen per jaar. Maar daar moet men zich ook 3 dagen de pleuris voor werken. En voor meerdere bedrijven is vuurwerk erbij een Noodzaak. En Als je kijkt hoeveel erop gaat aan Lasten. Valt het gemiddeld wel mee. Maar Nu mensen hier zo janken om Niks. Kijk de prijzen bij Orthen Nu. Als die zo blijven op de freak site. Zijn dit toch geen prijzen om te klagen. Er is nog vrijwel niks gebeurd maar we maken van een Olifant een mug.

18. The Following User Says Thank You to fernando93 For This Useful Post:

VWC-Lid laurence's schermafbeelding
    Thanks
    213
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
    Dat is met alles. Alles wat in In nederland 100 kost word in china voor veel minder ingekocht. Dat is logisch. Die boot vaart niet voor niks marchel moet een aantal keer op en neer en het moet opgeslagen worden etc. Winkels moeten er van eten. Een bunker en de Keuring kosten elk jaar een winkelier ook zat. Ja Er is leuk wat te verdienen in die 3 dagen per jaar. Maar daar moet men zich ook 3 dagen de pleuris voor werken. En voor meerdere bedrijven is vuurwerk erbij een Noodzaak. En Als je kijkt hoeveel erop gaat aan Lasten. Valt het gemiddeld wel mee. Maar Nu mensen hier zo janken om Niks. Kijk de prijzen bij Orthen Nu. Als die zo blijven op de freak site. Zijn dit toch geen prijzen om te klagen. Er is nog vrijwel niks gebeurd maar we maken van een Olifant een mug.
    prijs stijging zou pas vanaf zondag ingaan hoorde ik van outlet.

20. The Following User Says Thank You to laurence For This Useful Post:

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    2.247
    Thanked 1.802 Times in 1.004 Posts
    Ik neem ook aan dat het meer het probleem is dat deze prijzen openbaar zichtbaar zijn en zo andere klanten van Evolution hier ten nadelen worden gelegd, aangezien er maar een paar zaken in heel Nederland zulke prijzen kunnen hanteren. Al snap ik het probleem nu totaal niet, aangezien niemand in heel Nederland zich nu bezig houd met vuurwerk inkopen, op een paar freaks na. Deze zaken die nu open zijn, zijn op 2 handen te tellen.

Laat de winkels het dan gewoon via PB de freakprijzen hanteren, dan is het sowieso puur voor freaks en hebben andere winkeliers er geen last van.

22. The Following 7 Users Say Thank You to MasterBsc For This Useful Post:

VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Thanks
    1.830
    Thanked 6.330 Times in 2.800 Posts
    Afbeeldingen
    205
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
    Als het goed is zet er ergens een knop op het apparaat dat je gebruikt.
    Moeilijk is het lezen he grappenmaker , want ik vermeldde iets over afmelden van dit topic en niet van het forum.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
    Klopt, de Sparkles bij mijn verkoper van 9,85 naar 11,95, dat is 21,32% erop. Maar heb 'm ook voor 9,50 gezien. De Purple Haze valt mee, van 23,50 naar 24,95 = 6,01% er bovenop. Maar vind ik persoonlijk al aan de dure kant. Het probleem zijn inderdaad de "dump"prijzen voor zover ik vernomen heb. Maar dan nog, deze mimimumprijzen treffen momenteel alleen de freaks. Als de nieuwe prijzen in zouden gaan vanaf de nieuwe productie of halverwege het jaar zou ik het acceptabel vinden. Nu wordt ik onaangenaam verrast. Vorig jaar heb ik voor 450 aan Evolution gekocht, veel aan het begin van het jaar. Maar ook de Serenity en Fairytail voor vrij normale prijzen. En dat laatste juist doordat ik aan het begin van het jaar relatief goedkoop kon kopen. Affijn ik begrijp dat Evolution moet doen wat het moet doen voor een gezonde bedrijfsvoering. Ik vrees echter dat ik dit jaar geen 450 euro aan Evo ga besteden, en dat met tegenzin. We zullen zien.
    En waar doel je nu eigenlijk op, je gaat hier een verhoging maken van prijzen uit een freakactie en niet van "normale" verkoopprijs. Tevens als je voor 450 euro aan Evo producten hebt gekocht in de acties vorig jaar, je dezelfde producten nu zou kopen, je waarschijnlijk 30-50 euro oid meer voor kwijt bent. En dan zit je nog steeds behoorlijk onder de winkelprijzen van in december. Als jij om die reden geen Evolution gaat kopen, dan vraag ik mij echt af waarom je überhaupt Evo hebt gekocht. Omdat het voor jou zo mooi was, of omdat het zo goedkoop was en je veel producten voor weinig kon scoren ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

24. The Following 4 Users Say Thank You to Torrr For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    14
    Vorig jaar voor het eerst Evo gehad en dat is uitstekend bevallen, topkwaliteit.
    Is er een mogelijkheid dat er een box komt met kleuren/blinkers, iets van een kruising tussen de Fading Stars en de Colorful City?

Om even op de prijsdiscussie in te haken; ik snap dat Evo zijn geld moet verdienen en een exclusief randje aan hun producten willen houden. Echter zijn de kopers met een kleiner budget heel gevoelig voor prijsstijgingen. Als de Solar Storm in de freakactie in de toekomst voor rond de €100,- over de toonbank gaat, en de Garden Party 2/Breda's Finest/Immortal Gold in dezelfde winkel staan voor zo'n €85,-, dan kies ik toch echt een van de laatsgenoemde.
    Everybody loves Pangu

26. The Following 2 Users Say Thank You to Its For This Useful Post:

VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Thanks
    933
    Thanked 2.451 Times in 1.104 Posts
    Afbeeldingen
    179
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Its Bekijk bericht
    Vorig jaar voor het eerst Evo gehad en dat is uitstekend bevallen, topkwaliteit.
    Is er een mogelijkheid dat er een box komt met kleuren/blinkers, iets van een kruising tussen de Fading Stars en de Colorful City?
    Dat is de Rambam 2.0 al!

28. The Following 2 Users Say Thank You to Ruben For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    566
    Moeilijk is het lezen he grappenmaker , want ik vermeldde iets over afmelden van dit topic en niet van het forum.
    Een beetje humor kan dit topic inmiddels wel gebruiken meneer serieus, relax.

En waar doel je nu eigenlijk op, je gaat hier een verhoging maken van prijzen uit een freakactie en niet van "normale" verkoopprijs. Tevens als je voor 450 euro aan Evo producten hebt gekocht in de acties vorig jaar, je dezelfde producten nu zou kopen, je waarschijnlijk 30-50 euro oid meer voor kwijt bent. En dan zit je nog steeds behoorlijk onder de winkelprijzen van in december. Als jij om die reden geen Evolution gaat kopen, dan vraag ik mij echt af waarom je überhaupt Evo hebt gekocht. Omdat het voor jou zo mooi was, of omdat het zo goedkoop was en je veel producten voor weinig kon scoren ?
    Beiden natuurlijk, goede prijs-kwaliteitverhouding. En goede informatievoorziening vanuit Evo, mooie labels etc. vind ik ook wat waard. Als het duurder wordt komen andere importeurs ook weer in zicht, die maken niet alleen maar prut, als je goed zoekt kan je leuke zaken vinden voor een goede prijs.

30. The Following User Says Thank You to San71 For This Useful Post:

Pagina 16 van 36 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten