Winkelbanner - Vuurwerk Orthen
Pagina 9 van 39 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 135 van 572
    VWC-Lid
    Thanks
    0
    Prijsverhoging?

EVO heeft qua uitwerkingen van de boeketen hoge kwaliteit en er is veel nagedacht over de effecten en de opbouw van de cakes.
    Dat de prijzen van de EVO blokken afgelopen jaren gemiddeld 10% hoger liggen dan de concurrent was dus ook geen probleem voor menig vuurwerk fanaat.
    Als er nu nog een prijsverhoging wordt doorgevoerd van 10% zal het prijsniveau 20% hoger liggen en dan laat ik de blokjes van EVO links liggen .
    Pangu ,Rubro en Mania hebben qua kwaliteit prijs verhouding ook leuke blokken dus menig vuurwerk lief hebber zou dan voor deze merken gaan kiezen.

Is hier voor gekozen om meer winst te draaien?
    Hebben jullie het beleid ingeslagen van meer winst op producten en minder producten te verkopen?
    Dit scheelt namelijk weer in opslag, personeel, logistiek enz……

Tevens had ik Dit jaar 4 evo producten waarvan 2 stuks tijdens het schieten opnieuw moest aansteken.

-Snowstorm (blijft een top cake)
    -Winternight (stopte midden in cake 3)
    -Solar Storm
    -3x Heaven (stopte midden in cake 2 en boeketen te laag)

Bij de overburen hadden ze de rambam 2.0 dit is toch wel 1 van de toppers van evo

2. The Following User Says Thank You to powerman For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door powerman Bekijk bericht
    Prijsverhoging?

EVO heeft qua uitwerkingen van de boeketen hoge kwaliteit en er is veel nagedacht over de effecten en de opbouw van de cakes.
    Dat de prijzen van de EVO blokken afgelopen jaren gemiddeld 10% hoger liggen dan de concurrent was dus ook geen probleem voor menig vuurwerk fanaat.
    Als er nu nog een prijsverhoging wordt doorgevoerd van 10% zal het prijsniveau 20% hoger liggen en dan laat ik de blokjes van EVO links liggen .
    Pangu ,Rubro en Mania hebben qua kwaliteit prijs verhouding ook leuke blokken dus menig vuurwerk lief hebber zou dan voor deze merken gaan kiezen.

Is hier voor gekozen om meer winst te draaien?
    Hebben jullie het beleid ingeslagen van meer winst op producten en minder producten te verkopen?
    Dit scheelt namelijk weer in opslag, personeel, logistiek enz……

Tevens had ik Dit jaar 4 evo producten waarvan 2 stuks tijdens het schieten opnieuw moest aansteken.

-Snowstorm (blijft een top cake)
    -Winternight (stopte midden in cake 3)
    -Solar Storm
    -3x Heaven (stopte midden in cake 2 en boeketen te laag)

Bij de overburen hadden ze de rambam 2.0 dit is toch wel 1 van de toppers van evo
    zal wel meevallen allemaal
    evo is zo actief op het forum

lijkt me eigenlijk sterk dat ze dit zonder goeie reden doen

4. The Following User Says Thank You to M-y-r-o-N For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M-y-r-o-N Bekijk bericht
    zal wel meevallen allemaal
    evo is zo actief op het forum

lijkt me eigenlijk sterk dat ze dit zonder goeie reden doen
    Ze komen vast met het standaard verhaal.

Om het bedrijf gezond te houden moeten we het jammer genoeg een prijsverhoging doorvoeren omdat

-De grondstofprijzen zijn gestegen.
    -De arbeid kosten in China zijn gestegen
    -De transport kosten zijn gestegen.

6. The Following User Says Thank You to powerman For This Useful Post:

VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Thanks
    2.234
    Thanked 2.844 Times in 1.456 Posts
    Die 3 punten zijn feitelijk waar.
    AGNI

8. The Following 2 Users Say Thank You to Richardus For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door powerman Bekijk bericht
    Ze komen vast met het standaard verhaal.

Om het bedrijf gezond te houden moeten we het jammer genoeg een prijsverhoging doorvoeren omdat

-De grondstofprijzen zijn gestegen.
    -De arbeid kosten in China zijn gestegen
    -De transport kosten zijn gestegen.
    dat kan best kloppen
    de economie in china groeit enorm
    waardoor ook de lonen stijgen.
    terecht ze werken er voor een honger loontje.
    ik heb daar best een paar euro extra voor over.
    een ieder moet het goed hebben in de wereld.
    ook wij freaks
    dus evo niet alles te duur maken

10. The Following User Says Thank You to M-y-r-o-N For This Useful Post:

VWC-Lid laurence's schermafbeelding
    Thanks
    229
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Die 3 punten zijn feitelijk waar.
    Snap ik, maar dat is toch alleen maar van toepassing op inkoop prijzen van de winkeliers..

Dat er nu wordt gesproken over prijsverhogingen op producten die nog liggen bij de winkels wringt dat toch een beetje bij sommige mensen, geheel begrijpelijk.

Natuurlijk hebben wij ook geen inzicht of de producten die een winkelier nu al op de website heeft staan echt ook in de bunker liggen of dat dit restvoorraad is die Evo zelf nog in de bunkers heeft staan.

12. The Following User Says Thank You to laurence For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    1.029
    Thanked 1.583 Times in 860 Posts
    ik heb gewoon echt een schijthekel aan prijsafspraken. Als er winkeliers met restvoorraden zitten en die kwijt willen aan freaks dan staat het hun vrij om dat te verkopen voor een prijs die ze zelf bedacht hebben en niet de importeur.
    Het zou mij in ieder geval flink tegenhouden om evo te kopen. Schakel ik wel over naar een andere importeur met vergelijkbare kwaliteit. Maargoed, misschien piepen we allemaal wel te vroeg.
    greetzzz
    Eer was was was, was was is!

14. The Following 4 Users Say Thank You to tjopper For This Useful Post:

VWC-Lid laurence's schermafbeelding
    Thanks
    229
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
    ik heb gewoon echt een schijthekel aan prijsafspraken. Als er winkeliers met restvoorraden zitten en die kwijt willen aan freaks dan staat het hun vrij om dat te verkopen voor een prijs die ze zelf bedacht hebben en niet de importeur.
    Het zou mij in ieder geval flink tegenhouden om evo te kopen. Schakel ik wel over naar een andere importeur met vergelijkbare kwaliteit. Maargoed, misschien piepen we allemaal wel te vroeg.
    greetzzz
    dat mag ook niet op die manier.

Maar wat wel kan is dat een winkelier Evolution boxen op zijn website heeft staan die hij niet fysiek in zijn bunker heeft, maar wat wel als restvoorraad bij Evolution zelf staat en als zij de inkooprijs verhogen .... tenminste dat is mijn interpetatie dan.
    Laatst gewijzigd door laurence; 13 januari 2018 om 01:04

16. The Following User Says Thank You to laurence For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    1.029
    Thanked 1.583 Times in 860 Posts
    in dat geval zou het kunnen, maar als dat zou gebeuren dan vind ik het nog steeds een beetje misselijk. maargoed...zoals ik al zei: eerst maar eens afwachten... anders kunnen we lekker los gaan terwijl we gewoon niet weten hoe en wat.
    greetzzz
    Eer was was was, was was is!

18. The Following User Says Thank You to tjopper For This Useful Post:

VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Thanks
    368
    Pfff, wat een speculatie allemaal...

Zullen we gewoon rustig wachten tot Evo een uitleg geeft?
    Keep it legal!

20. The Following 4 Users Say Thank You to broodjekaas For This Useful Post:

VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Thanks
    495
    Ik denk ook dat je moet oppassen dat je het doel niet voorbij schiet.
    We moeten niet vergeten wat voor invloed de freaks hebben op het succes van een bepaald merk. Er word alsmaar geroepen dat de freaks maar een klein percentage zijn van de omzet van een dealer. Los van het feit dat ik dat niet helemaal geloof, ben ik ervan overtuigd dat de liefhebbers wel een merk kunnen maken of breken.

Je ziet het hier op het forum heel duidelijk gebeuren. De assortimenten van winkeliers worden bepaald aan de hand van populaire producten hier. Demo's worden geschoten met populaire producten, waar de normale consument gaat kijken en vergeet niet de filmpjes die worden gemaakt door de liefhebbers. Als wij producten links laten liggen vanwege de prijs, ondanks de goede kwaliteit, verliezen ze simpelweg de populariteit.

Om een mooi voorbeeld te geven:
    Ik maak al een paar jaar een mooi vuurwerkpakket voor 1 of meerdere collega's. Deze consumenten waren het beu om veel geld neer te leggen en vervolgens naar meuk te staan kijken.
    Nu ik pakketten voor ze maak genieten ze echt weer van het vuurwerk en vragen ze 2 januari al of ik weer zon pakket voor ze maak dit jaar.
    Deze pakketen bestaan oa. uit Evo, Pangu en Vwm. Als ik deze pakketen niet zou maken hadden ze nooit Evo vuurwerk gekocht omdat het simpelweg niet in het budget past.

Evolution is overigens wel voor mij een bepaalde standaard geworden. Ik merk dat als ik naar vuurwerk aan het kijken ben, ik vaak denk: "Pff wat een geld, daar heb ik ook een Evo bak voor".
    Een 500grammer mag van mij ongeveer 20-25€ kosten. Gelukkig is er in de acties daarvoor erg mooi vuurwerk te krijgen. Als de prijs van Evolution daar overheen gaat blijft er nog genoeg moois over.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

22. The Following 3 Users Say Thank You to Samenvuurwerkkopen For This Useful Post:

VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Thanks
    2.345
    Thanked 1.860 Times in 1.040 Posts
    Wat je dit jaar echt moet laten produceren, is de ´EvoNaut´ !

Dan doe je 20mm fluiters en de boeketten 25mm, daar heb jullie je al erg in bewezen dat jullie 25mm echt dik is! En in plaats van salutes doe je dan Chry Crackling, dat blijft altijd een indrukwekkend effect en is 100% beter dan die laffe Nederlandse saluutjes ( of een andere agressieve crackling ). En dan maximaal 6 500 grammers om het betaalbaar te houden voor iedereen. Het is wel een pré om een hoog tempo aan te houden. En kaliber 25mm om met die 6 cakes toch nog veel schoten te hebben. Afwisselen tussen verschillende shapes, de crackling uiteraard in Fan shape en voor de rest allemaal goud effecten. Als dat een minuutje mag duren dan heb je echt een dikke bak! En ik krijg natuurlijk 50% korting op 2 van die bakjes vanwege het idee..

Hier is een erg grote markt voor zoals je hebt gemerkt en niet alleen voor de liefhebber maar juist voor de gewone consument.

24. The Following 3 Users Say Thank You to MasterBsc For This Useful Post:

VWC-Lid Rowy Vuurwerk's schermafbeelding
    Thanks
    334
    Thanked 1.032 Times in 407 Posts
    50% KORTING !
    www.rowyvuurwerk.nl

26. The Following User Says Thank You to Rowy Vuurwerk For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    15
    Mag het "maar" 50% goedkoper?! Wat een rare beslissing zo in januari, over de huidige voorraden heen...
    Voorgaande jaren wat bekend geworden, maar veelal laten staan, was te duur. Ikzelf heb ook niets gehaald, de kwaliteit was niet wat er gewenst was bij Evolution, jaren op rij. Toch sprong het er op demo's bovenuit, heb me zat verbaasd over de kwaliteit, maar toch die prijs joh...
    Verleden jaar werd het gedumpt, alsof Evolution er zelf volledig vanaf moest. Volgens mij heeft iedereen toen gekocht, veel tot heel veel van Evolution. Stond ook mooi op de kaart, in november ofzo? Alles al leeg bij Evolution, vreesde voor de kortingen, maar er is nog zat voorraad. Ik kan pas einde van de maand weer bestellen, maar dat gaat mogelijk dus niet meer op?! Nouja, niet voor de prijzen waarbij het vuurwerk echt mooier en beter is in verhouding met de rest hoor.

Zonde dat een merk na één jaar pieken al regels gaat stellen, blijkbaar hoeven ze er nu niet meer zo hard vanaf bij Evolution?! Ik vind het maar frapant, en raar dat het nu moet, zo na 2 weken van freakacties alweer en nog voor ikzelf in wil gaan slaan. Dan maar op zoek naar alternatieven, want wil wel zoveel mogelijk voor mijn budget, weer wachten op Haokan!

Mogelijk heb je geluk van vorig jaar met Evolution voor een award, maar de beste importeur van 2018 ben je niet meer, vuurwerk is dan gewoon te duur weer en prijsafspraken horen er gewoon niet bij in deze tijd van het jaar! Wel benieuwd hoeveel stemmen je krijgt, voor de stemmen snap ik wel dat je het pas na 2 weken meldt, die heb je maar binnen.

28. The Following User Says Thank You to jannick63 For This Useful Post:

Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Thanks
    3.767
    Thanked 1.775 Times in 826 Posts
    Afbeeldingen
    74
    Ik vind de reactie echt te ver gaan terwijl de reden niet bekend is en hoe en wat er gaat gebeuren.

Wacht het af.

En probeer je ook te verplaatsen in de situatie van Evo.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

30. The Following User Says Thank You to arviidd For This Useful Post:

Pagina 9 van 39 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten