Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Consumentenvuurwerk met productiefouten - 2017 / 2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Mag ik even zeuren?.....

    Wat is de functie van dit topic? Het ILT op weg helpen? Bonte een handvat geven? Faber een steuntje in de rug? Ik snap dit soort topics nooit zo goed. Ik ben voorstander van veiligheid, maar bespreek het met je winkelier. Die neemt het op met de importeur en dan kan er wellicht actie ondernomen worden.
    Vier veilig, vier legaal!

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
      Mag ik even zeuren?.....

      Wat is de functie van dit topic? Het ILT op weg helpen? Bonte een handvat geven? Faber een steuntje in de rug? Ik snap dit soort topics nooit zo goed. Ik ben voorstander van veiligheid, maar bespreek het met je winkelier. Die neemt het op met de importeur en dan kan er wellicht actie ondernomen worden.
      Zeuren mag altijd (zijn je eigen woorden), maar ervaring leert aan mijn kant dat de winkelier rustig zijn kop in het zand steekt en de importeir uberhaupt niet thuisgeeft.en dan heb ikbhet over een winkel en importeur die bij de freaks nog hoog in het vaandel staan en niet over de fietsenzaak op de hoek.
      Het nut? Mijn inziens elkaar behoeden voor gevaarlijke productiefouten, en misschien inderdaad ILT wel een beetje helpen. Als gevaarlijke producten uit de handel gehaald worden, komt dat de algeme beleving met de jaarwisseling voor iedereen (voor en tegenstander) ten goede.
      [B]Groetjes Kamikaze[/B]

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door apder91 Bekijk bericht
        Some like it hot van Pangu. Lont zat er los in of was afgebroken, was niet de enige
        Een exemplaar stopte er mee na het fontein gedeelte

        Comment

        Working...
        X