Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Consumentenvuurwerk met productiefouten - 2017 / 2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    rubro buurtassortiment heeft me laten zien dat legaal consumentenvuurwerk wel degelijk voor een massa-explosie kan zorgen... goeiedag dan wat een knal. alleen de bodems van de cakes stonden er nog. bizar

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Cornel Bekijk bericht
      Maar wat wel ;)
      glitter mines ik probeer film ervan te vinden van 1 van de buurt bewoners
      www.rowyvuurwerk.nl

      Comment


        #63
        Brullende Pieter pijlen (van original geloof ik) klapte de helft na ong. 5/6 meter uit elkaar. Andere helft steeg wel goed op. Volgend jaar niet weer.

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door maasster Bekijk bericht
          Cruel Traction, op de juiste manier doorgelont en na cake nr 1 gingen er 4 all in once de lucht in vervolgens de laatste op het normale tempo... doodzonde 2 maten van mij hadden ook problemen met de Cruel Traction bij de 1 klapte deze na cake 2 uit elkaar en bij de ander leek het wel of er vertraagd lont in zat elke bombette ging om de 5 seconden de lucht in. Doodzonde dit jaar niet meer!
          Was dit 2017 versie?
          www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

          Comment


            #65
            Color Strike zat een compleet andere waaier in.

            Comment


              #66
              Mijn Golden Willow Cracker van Evolution stopte er na 4 schoten al mee, gelukkig wel via het reservelont alsnog volledig leeggeschoten.

              Daarnaast had ik een Monster Ride van Vuurwerkmania waarvan het lont niet wilde branden, erg vaag.

              Comment


                #67
                Bij mij kwamen de laatste schoten van de Cruelty niet uit de tubes, waardoor ze in de cake ontplofte.

                Comment


                  #68
                  na 3 of 4 schoten klapte cake 1 van mijn transbomber(2017) finaal uit elkaar.
                  wat een chaos in de straat door al die crackling op een meter hoogte.

                  gelukkig ging de rest van de box wel naar behoren verder.

                  Comment


                    #69
                    Hier
                    - een van de Kungfu singelshots die niet hoger kwam dan 5 meter welke weet ik niet meer. Vond ze dit jaar zeer tegen vallen alle 3.

                    Comment


                      #70
                      Een super fontein uit het Aldi cat. 1 pakketje die explodeerde en een Crazy Tail single shot waarbij er de mine op de grond bleef.

                      Comment


                        #71
                        Bij mij is cake 2 van de visions of ecstacy box van evolution halverwege gestopt. Dit betrof een box uit productiejaar 2016 welke een jaar een droog onderkomen heeft gehad. Was dus gedwongen om de reservelont te gebruiken, overige cakes liepen wel netjes allemaal door.

                        Comment


                          #72
                          Red Maroon stopte na de eerste cake ermee, dus paar minuten later reservelont moeten gebruiken.

                          Comment


                            #73
                            Bij cake 2 van de Freestyle reverze box plopten een aantal tubes hun spul zo op straat. Verder vond ik bij deze box dat er heel veel rest vuur was (dwarrelde alle kanten op). Dit zorgde ook voor vonk overslag
                            Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                            Comment


                              #74
                              In mijn immortal gold en psycho box had ik 2 keer cake 1 en mistte ik dus cake 4. Voor de rest alles prima verlopen!

                              Comment


                                #75
                                Ik dacht dat alles goed afgegaan was, maar kreeg boeketten naar mij toegeschoten vanuit het vuurtje
                                Ik heb een kort lontje.......

                                Comment

                                Working...
                                X