Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Consumentenvuurwerk met productiefouten - 2017 / 2018

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Bij elk pakketje Thunder Rockets van GBV Weco knalde er een pijl asn de grond. Ik had 3 pakken van deze pijlen en het gebeurde bij alle pakken 1x.

    Verder niet echt iets gehad wat er fout ging.

    Comment


      #47
      Tropical Night kwamen een aantal bombetts niet lekker uit de tubes.
      :bye:

      Comment


        #48
        Eigenlijk niet veel problemen maar de cruel traction stopte halverwege cake 5. een vriend wilde de doos al op het vuur gooien omdat hij dacht dat hij leeg geschoten was... kon hem nog net tegenhouden om de reservelont van cake 6 te gebruiken voor de laatste anderhalve cake. had heel gevaarlijk kunnen eindigen.
        verder een stok van een vuurpijl die los zat. verholpen met een stukje tape.

        Comment


          #49
          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20180101_012619.jpg
Vertoningen:1
Grootte:166,9 KB
ID:	1565400

          Evolution fast or furious 1 klapte er een bombette in de cake, als gevolg enkele schoten moeten ontwijken

          Comment


            #50
            2 Maddog vuurpijlen die een jaartje hadden gedroogd,kwamen nauwelijks de lucht meer in,1 klapte zelfs op de grond,klap was harder dan een nitraat.
            En van 1 Bright Color Rocket van Proline brak de stok gewoon af toen ik hem beetpakte,niet echt kwaliteit qua verbinding in ieder geval.
            Voor de rest op 1 vonkoverslag cakebox na,ging alles perfect af!

            Comment


              #51
              Shockmania van Wolff klapte er 3 uit elkaar op de grond, werden er 2 lege bombettes de lucht in geschoten en 6 bombettes die, na de lucht in geschoten waren, terugkeerde en 1 meter boven de grond knalde. Overigens heb ik er maar 30 afgestoken

              Comment


                #52
                Some like it hot van Pangu. Lont zat er los in of was afgebroken, was niet de enige

                Comment


                  #53
                  Wolf scream van Heron, hoofdlont is eigenlijk de reserve lont. Begon dus met de finale waardoor de rest helaas tegen viel

                  Comment


                    #54
                    De Sidewinder van Crown. De tails kwamen tot de grond, waarbij het sterrenkoppen werd (40 cm langs me hoofd).
                    Neem het ervan!

                    Comment


                      #55
                      Wolff - Red Heat stopte na de 3e tube. Wel weer op gang kunnen helpen. Voor mij is het onbegrijpelijk dat dit soort cakes geen reservelont hebben.
                      Cafferata - een pijl uit het Red Shadow pakket had moeite met opstijgen, kwam maar een meter of 3 hoog en schoot toen bijna horizontaal weg om via het dak van de buren in een achtertuin tot ontploffing te komen. Ik ben blij dat daar niemand liep op dat moment.
                      Evolution - Flashing Flower blies zichzelf uit de vuurwerkgrip met als resultaat dat 1 bombette een voetzoeker werd. Daarna maar weer overgestapt op bakstenen.
                      Well, that depends...

                      Comment


                        #56
                        Cruel Traction, op de juiste manier doorgelont en na cake nr 1 gingen er 4 all in once de lucht in vervolgens de laatste op het normale tempo... doodzonde 2 maten van mij hadden ook problemen met de Cruel Traction bij de 1 klapte deze na cake 2 uit elkaar en bij de ander leek het wel of er vertraagd lont in zat elke bombette ging om de 5 seconden de lucht in. Doodzonde dit jaar niet meer!

                        Comment


                          #57
                          Enige wat er fout is gegaan is 1 te laag klappende bombette van de Colorful City (2016 versie). Gebeurde in de laatste cake vlak voor de finale.
                          Wie zoekt zal vinden

                          Comment


                            #58
                            Geen onveilige momenten, alleen de Red Maroon had als laatste cake een goud cake, en de Dragon Tails van China Red had erg haast.

                            Comment


                              #59
                              Op het omvallen van de Fading Stars en een enkele aftershock single shot die niet hoog genoeg ging na alles goed gegaan!

                              Bij een vriend wat minder; daar klapte de Tears na de fluiters bij de opening uit elkaar. Omstanders broek kapot en brandwond helaas. Verder niks ergs gelukkig.
                              http://www.youtube.com/AKHFireworksTeam

                              Comment


                                #60
                                Buiten dat het wel een mooi schouwspel was ging mn stars over vienna in zon 10 seconde leeg. Iets te veel van t goeie

                                Comment

                                Working...
                                X