Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR 2017] Beste CAKE van 301 - 500 gram van 2017!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De Yellow River voor het eerst gezien in een show waar ik in 2016 aan meebouwde. Zwaar onder de indruk van deze topcake en daarna dus de afgelopen 2 jaarwisselingen ook besteld.

    Gefeliciteerd Pangu Fireworks ; Een zeer terechte winnaar.

    Comment


      Gefeliciteerd pangu!

      Comment


        Yellow River, de mooiste losse cake van Nederland voor mij. Ook dit jaar weer geschoten, per 4, dat is een feest hoor. Staat alweer in de bestelling!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Had 'm vorig jaar en kan vertellen dat deze prijs zeker verdiend is! Wat een prachtige en kwaliteitscake is dit zeg.. Dit jaar jammer genoeg niet geleverd gekregen, maar heb 'm nu al weer besteld. Gefeliciteerd Pangu!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
            Mooi dat zoon cake als yellow River eindelijk eens wint!!
            Draait al wat jaar mee!!
            Maar eindelijk krijgt deze cake de eer die het verdient!
            Daar ben ik het helemaal mee eens, wat een topper blijf dit, deze al vanaf 2014 elk jaar in de collectie!!

            Comment


              Gefeliciteerd Pangu! Het is en blijft een prachtige cake!
              Ik heb een kort lontje.......

              Comment


                Qua losse cake was ie top, al moet ik zeggen dat ie na wat cakeboxen wel in het niet viel. Verbeter puntje qua opbouw voor volgend jaar ;)

                Comment


                  mooie cake, was volgens mij de eerste die ik voor dit jaar in 2voud weer besteld heb. Zegt genoeg voor mijzelf.
                  Eer was was was, was was is!

                  Comment


                    Gefeliciteerd Pangu!
                    Afgelopen jaarwisseling de Yellow River voor het eerst gezien, wat een prachtbak!

                    Comment


                      Ik moet deze ook maar eens mee gaan pakken denk ik. Wat een ding. En gelukkig een Pangu dealer in de buurt!

                      Comment


                        We mogen bij deze poll voor de Beste Cake 301 - 500 gram 2017 nog 2 leden blij maken als winnaars van een vuurwerkprijs of een VWC muismat!
                        De vuurwerkprijs zal pas later bekend zijn, daar komen we t.z.t. bij de winnaar op terug in het verslag van de trofee uitreiking.

                        Winnaar vuurwerkprijs: SVENiX
                        Winnaar VWC muismat: Arnoud PyroFan

                        Gefeliciteerd! Wij nemen contact met jullie op over de gewonnen prijs.

                        Comment

                        Working...
                        X