Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: Wie is de beste vuurwerkimporteur van 2017?

Aantal stemmers
825. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Broekhoff Vuurwerk

    10 1,21%
  • Cafferata Vuurwerk

    13 1,58%
  • China Red

    32 3,88%
  • Eurostar Fireworks

    0 0%
  • Evolution Fireworks

    282 34,18%
  • Fireworks for All

    9 1,09%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

    20 2,42%
  • Haokan Vuurwerk

    3 0,36%
  • Katan Vuurwerk

    11 1,33%
  • Lesli Vuurwerk

    28 3,39%
  • Meester Vuurwerk

    2 0,24%
  • Mercurius Vuurwerk

    0 0%
  • Pangu Fireworks

    194 23,52%
  • Pronk Vuurwerk

    6 0,73%
  • Royal Fireworks

    8 0,97%
  • Rubro Vuurwerk

    249 30,18%
  • Vulcan Europe

    42 5,09%
  • Vuurwerkmania

    111 13,45%
  • Vuurwerktotaal

    298 36,12%
  • Welkoop Vuurwerk

    1 0,12%
  • Witte Vuurwerk

    10 1,21%
  • Wolff Vuurwerk

    134 16,24%
  • Zena Vuurwerk NL

    80 9,70%
  • Heron Fireworks

    8 0,97%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
Pagina 4 van 18 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 262
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    Hier heel simpel

    1. Evolution. Had na goede ervaringen afgelopen 2 jaar dit jaar al vrij veel van dit merk.
    In de freak actie sterk geprijsd kwaliteit Was goed.
    Duidelijke communicatie. En herken me ook niet in de klachten van die combi pakketten.
    Zoals de dreamscape box 15, 25 of FF Boxen. Dit zijn actie,s vanuit winkelieren.
    Waarin Marchel op dit Forum al heeft aangegeven dat Dealers naar voorraad etc invullen.
    En dit gewoon een extra optie is voor de winkelier.
    En als je als freak dag 1 gaat en aangeeft welke cakes je erin wilt hebben kan dit met regelmaat ook.
    Verder ook op 1 kleine potje uit small Imagenary. Alles netjes de lucht in gegaan zonder tussen tijds stopen op 43 cakes valt dan 1 tje die naar een schot of 8 uitvalt dan wel mee.

    2, Pangu. Dit jaar voor het meer eerst dan 1a2 cakes van hun een stuk of 7. Bevielen goed voor de prijs Geen Rare fratsen goede Freak prijzen van het merk bij de winkel en deden wat het moest geen weigeraars of omvallers.

    Voor de rest op geen andere merk gestemd gezien ik van andere merken wat weinig had en nou in merken als Vuurwerktotaal mania Of Rubro nou geen positieve verbeteringen of andere dingen heb kunnen constateren.

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Berichten
    53
    Thanks
    13
    5 waarderingen in 3 posts
    Zonder twijfel evolution. Zeer goede communicatie van marchel op het form. Erg vernieuwend. De klachten die er zijn worden waar mogelijk opgelost in ieder geval wat mee gedaan. Prijzen in de freakacties goed te doen en zal naarmate de groei in de normale verkoop ook vanzelf wat naar beneden gaan verwacht ik. En wat kwaliteit betrefd veruit overtreffend op al de andere merken die geschoten zijn in de buurt.
    Pangu voor mij op 2. Wat betrefd de kwaliteit ook uitmuntend vind ik. Iets minder verkrijgbaar hier, dat is jammer. Maar maakt het wel weer exclusief. En ben ook wel benieuwd wat hun verniewingen zullen zijn. De laatste boxen met name on the beat vond ik erg geslaagd.

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2012
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    244
    Thanks
    199
    195 waarderingen in 112 posts
    Omdat er volgens mij maar 1 de winnaar kan zijn heb ik ook maar 1 stem gegeven en die is voor Evolution Fireworks. Heb weer top producten gehad en hoop dat er dit jaar weer mooie vernieuwende producten in de schappen komen!

  4. #49
    VWC-Lid Vlinderbommetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Berichten
    906
    Thanks
    6.287
    749 waarderingen in 281 posts
    Ik heb Evolution en Wolff gestemd. Beiden staan voor kwaliteit en blijven naar mijn idee zoeken naar perfectie. Ook dit jaar weer een aantal toppers op de markt kunnen zetten. Dit miste ik een beetje bij Pangu dit jaar, daardoor niet op gestemd voor dit jaar.

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 september 2012
    Berichten
    20
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Vuurwerktotaal, elk jaar heerlijke nieuwe producten. Zowel voor klein als groot budget!

    - ruim assortiment
    - goede kwaliteit in elke prijsklasse
    - veel nieuwe producten
    - super veel goede reclame en toffe acties!

  6. #51
    VWC-Lid flyineddy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 november 2010
    Berichten
    830
    Thanks
    11.915
    976 waarderingen in 360 posts
    Zonder twijfel Evolution. Het is niet voor niets dat dit jaar ongeveer de helft van al mijn cakes van Evolution afkomstig was. (de andere helft verdeeld over Wolff, Rubro, Royal, Pangu, Vuurwerktotaal, Zena, Lesli, Katan en Broekhoff)

    Eddy.
    Waar rook is, is vuurwerk.

  7. #52
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    Mijn stem gaat naar evo, marchel verdient alle lof voor zijn communicatie ophet forum, hij luistert naar wat wij aankaarten in de topics en leest alles na, tevens is elk stukje vuurwerk van evo kwaliteit en heeft geen enkel stuk vuurwerk van evo, wat ik in me collectie heb gehad me teleurgesteld.
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

  8. #53
    VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.973
    Thanks
    2.153
    2.986 waarderingen in 986 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
    En herken me ook niet in de klachten van die combi pakketten.
    Zoals de dreamscape box 15, 25 of FF Boxen. Dit zijn actie,s vanuit winkelieren.
    Waarin Marchel op dit Forum al heeft aangegeven dat Dealers naar voorraad etc invullen.
    En dit gewoon een extra optie is voor de winkelier.
    En als je als freak dag 1 gaat en aangeeft welke cakes je erin wilt hebben kan dit met regelmaat ook.
    Je hebt helemaal gelijk als je het hebt over de setjes of boxen die de winkelier onder een eigen label uitbrengt, zoals de Valk en Orthen Exclusive collections. Echter, wanneer het product onder het label van de importeur in de markt wordt gezet, zoals bij de Dreamscape sets, dan denk ik dat je de winkelier niet de ruimte moet bieden om daarin te gaan rommelen.

    Marchel heeft hier op het forum inderdaad in een vroeg stadium aangegeven dat de samenstelling zou kunnen afwijken (Flashing Flower i.p.v. Red Ghosts), maar ik kan me niet voorstellen dat het de bedoeling was om 25mm-cakes van andere importeurs uit te leveren. Ook kun je niet alles vanuit het perspectief van de freaks bekijken. Het merendeel van het vuurwerk wordt nog steeds door gewone consumenten gekocht en die mensen verwachten dat ze krijgen geleverd wat ze bestellen. Mijn opmerking was overigens niet bedoeld om af te zeiken, maar gewoon als verbeterpunt. Wat mij betreft staat Evolution momenteel op eenzame hoogte, maar het kan natuurlijk altijd beter.
    Well, that depends...

  9. #54
    VWC-Lid hout86's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2010
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    857
    Thanks
    528
    567 waarderingen in 301 posts
    Voor mij is Evolution de beste importeur, waarom omdat ze de kwaliteit elk jaar vast houden bij bestaande producten en de nieuwe producten een nog betere kwaliteit produceren. Voor mij dus Evolution op 1 en Pangu op 2, ook Pangu heeft top spul maar vindt evolution toch iets beter uitgewerkt.

  10. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.482
    Thanks
    580
    847 waarderingen in 367 posts
    Zonder enige twijfel ga ik voor evolution als beste importeur, wolff vuurwerk is voor mij een hele goede tweede.

  11. #56
    VWC-Lid Cornel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 juli 2005
    Berichten
    1.321
    Thanks
    1.033
    726 waarderingen in 373 posts
    Dit jaar weer van heel veel verschillende importeurs producten afgeschoten.
    1 importeur die voor mij dit jaar de prijs echt gewonnen heeft en dat is Vuurwerktotaal!
    De nieuwe Volt lijn is echt geweldig!

    Op de tweede plaats heb ik Pangu staan, op echt maar heel klein stukje afstand van Vuurwerktotaal.
    Geweldige boxen bij Pangu die gewoon een goede kwaliteit hebben. Denk dat er weinig importeurs aan de boeket grootte van Pangu kunnen tippen.

    Eervolle vermelding voor Evo, dit jaar had ik weinig Evo producten vandaar dat zij niet in mijn top2 staan, maar de paar potten die ik had waren weer top!

  12. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2016
    Berichten
    116
    Thanks
    8
    27 waarderingen in 10 posts
    Gekozen voor evo, dit jaar veel nieuwe producten van hun gehad en niks is tegengevallen. Waren stuk voor stuk topproducten. Ook fijn dat ze hier regelmatig op het forum te vinden zijn

  13. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Berichten
    490
    Thanks
    86
    233 waarderingen in 142 posts
    Bijzonder dat de hele crew op vuurwerktotaal stemt . Vuurwerktotaal is niet slecht, maar word echt wel afgetroefd door merken zoals evo pangu wolff. Heb heel veel langs zien komen, en twijfel om deze laatste importeurs.

    Sowieso een eervolle vermelding voor broekhof, we hadden een aantal boxen van hen die niet onder deden voor de toppers van andere merken.

    Mijn stem gaat toch uit naar evo als 1, de rambam 2.0 echt lekker!
    De hele profire lijn stuk voor stuk toppers om van te genieten.

    2 pangu, ik wijfel eigenlijk om deze boven aan te zetten. Hebben de smashboxen gezien de smash box 1 vond ik fantastisch en is dan ook voor mij de box van het jaar.

    3 Wolff alles presteert gewoon lekker, de verrassing was toch wel de compound time machine gewoon een heerlijke show box.

    Sowieso wat een top spul hebben we tegenwoordig, moeilijk om een keuze te maken omdat er gewoon veel goede kwaliteit is over meer merken. Vuurwerkmania noem ik ook even deze had ook prachtige boxen!

  14. #59
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rikkoenjeffrey Bekijk bericht
    Bijzonder dat de hele crew op vuurwerktotaal stemt . Vuurwerktotaal is niet slecht, maar word echt wel afgetroefd door merken zoals evo pangu wolff. Heb heel veel langs zien komen, en twijfel om deze laatste importeurs.

    Sowieso een eervolle vermelding voor broekhof, we hadden een aantal boxen van hen die niet onder deden voor de toppers van andere merken.

    Mijn stem gaat toch uit naar evo als 1, de rambam 2.0 echt lekker!
    De hele profire lijn stuk voor stuk toppers om van te genieten.

    2 pangu, ik wijfel eigenlijk om deze boven aan te zetten. Hebben de smashboxen gezien de smash box 1 vond ik fantastisch en is dan ook voor mij de box van het jaar.

    3 Wolff alles presteert gewoon lekker, de verrassing was toch wel de compound time machine gewoon een heerlijke show box.

    Sowieso wat een top spul hebben we tegenwoordig, moeilijk om een keuze te maken omdat er gewoon veel goede kwaliteit is over meer merken. Vuurwerkmania noem ik ook even deze had ook prachtige boxen!
    Kan weg...

  15. #60
    VWC-Lid PieterV's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    816
    Thanks
    2.450
    379 waarderingen in 181 posts
    Gestemd op VWT, Wolff en Evo. Voor het eerst niet op Rubro en/of Mania ondanks o.a. de fantastische Crashbox en Pounding Napalm.

Pagina 4 van 18 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •