Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR 2017] Beste IMPORTEUR van 2017!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Voor mij is het Evolution. Heb dit jaar een heel aantal van hun producten gehad en bij allemaal zijn de de effecten gewoon ontzettend goed met een goede prijs. Daarbij komt de communicatie hier via het forum wat voor mij een erg groot pluspunt is.

    Comment


      Ik vind evolution er toch uitspringen. Mijn stem gaat hier daarom naar toe.
      -FireworksHolland-

      Comment


        Dit jaar voor het eerst producten gehad van deze importeurs, voorgaande jaren vooral China Red en het duitse spul, maar wat een toppers. Volgend jaar zeker weer!

        Comment


          Voor mij persoonlijk is het (in willekeurige volgorde). Pangu, Evolution, Wolff en Mania.
          Sowieso Wolff en Mania voor de verkrijgbaarheid, prijskwaliteit en alroundheid. Van klein spul tot pakketten, cakes en boxen, ze hebben alles. Mania trekt voornamelijk aan met de labels, wolff maakt altijd kwaliteit voor goede prijzen (denk aan een stars over Vienna).
          Pangu en Evo zijn naar mijn mening de beste in het grote segment. De uitwerkingen zijn fénomenaal. Voornamelijk Pangu's 30mm tubes zijn echt fan-tas-tisch!! Bredabox, colourful city, ik ben helemaal fan. Evolution staat in de lijst voornamelijk voor het luisteren naar de consument en de freaks, het persoonlijke contact en goede kwaliteit. Helaas wel een tegenvaller gehad met een assortiment van Evo, maar over de gehele linie erg over te spreken! Ook zitten er enkele fantastische labels tussen (ja, labels tellen bij mij dus ook zwaar mee blijkbaar).

          Comment


            Pangu fireworks eigenlijk is alles van hun gewoon minimaal goed

            Comment


              Het is blijft natuurlijk vwt. Kwaliteit voor een mooie prijs. Blijven je verrassen
              Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

              Comment


                PanGu, goede service en prijzen

                Comment


                  Gestemd op evolution pangu en rubro!
                  Vuurwerkmania niet door leveringsgezeik, maar wat ik had was ook mooi.

                  Evolution en pangu door de prachtige kwaliteit.
                  Rubro voor de tramsbomber en event 4 seasons. Blijven nog steeds topboxen.

                  Comment


                    Ik had een paar potten van Pangu. Om te proberen erbij genomen maar positief verrast door grote uitwerkingen en afwerkingen. Daarom op hun gestemd.

                    Verder wat Vuurwerkvisie in de collectie wat allemaal prima voldeed, maar toch bij volt wat wisselende gevoelens. Partyraiser ging als een malle, vertragingen tussen de cakes was ook minimaal.
                    De 1.2 compound van van waren goed, maar had nog niet de wauwfactor.Vertragingen namen ook de snelheid vd box weg.
                    -Step outside the box to see the real picture-

                    Comment


                      Wolff en VWT ivm nieuwe compound producten. Bevalt me prima.

                      Pangu ivm geweldig mooi vuurwerk wederom!!

                      Comment


                        De Solar Storm kreeg dit jaar zoveel complimenten dat ik toch wel voor Evolution moet kiezen!

                        Comment


                          1. Evolution, tikt eigenlijk alle boxen af.
                          2. Rubro, Kwaliteit was zoals je mag verwachten en is dat eigenlijk elk jaar wel.
                          3. Wolf, Zelfde als Rubro heb alleen dit jaar geen nieuwe producten van ze gehad alleen de bewezen cakes en pijlen.

                          Had van Pangu maar 2 cakes dus te weinig om een goede beoordeling te kunnne geven.

                          Comment


                            Weet eerlijk gezegd niet meer of ik al gereageerd had haha. Mijn stemmen dit jaar voor Vuurwerktotaal en Evolution. Voornamelijk vanwege se schitrerende producten, de vernieuwingen die beiden brengen en niet onbelangrijk de makkelijke verkrijgbaarheid van hun artikelen

                            Comment


                              wolff
                              Vuurwerbestel

                              Comment


                                Evolution en Rubro waren afgelopen jaar duidelijk de beste qua kwaliteit. Vuurwerktotaal viel mij dit keer juist heel erg tegen.

                                Comment

                                Working...
                                X