Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: Wie is de beste vuurwerkimporteur van 2017?

Aantal stemmers
825. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Broekhoff Vuurwerk

    10 1,21%
  • Cafferata Vuurwerk

    13 1,58%
  • China Red

    32 3,88%
  • Eurostar Fireworks

    0 0%
  • Evolution Fireworks

    282 34,18%
  • Fireworks for All

    9 1,09%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

    20 2,42%
  • Haokan Vuurwerk

    3 0,36%
  • Katan Vuurwerk

    11 1,33%
  • Lesli Vuurwerk

    28 3,39%
  • Meester Vuurwerk

    2 0,24%
  • Mercurius Vuurwerk

    0 0%
  • Pangu Fireworks

    194 23,52%
  • Pronk Vuurwerk

    6 0,73%
  • Royal Fireworks

    8 0,97%
  • Rubro Vuurwerk

    249 30,18%
  • Vulcan Europe

    42 5,09%
  • Vuurwerkmania

    111 13,45%
  • Vuurwerktotaal

    298 36,12%
  • Welkoop Vuurwerk

    1 0,12%
  • Witte Vuurwerk

    10 1,21%
  • Wolff Vuurwerk

    134 16,24%
  • Zena Vuurwerk NL

    80 9,70%
  • Heron Fireworks

    8 0,97%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
Pagina 16 van 18 EersteEerste ... 61415161718 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 240 van 262
  1. #226
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ach, zo lijkt iedereen er wel een beetje verbaast over. Dat zegt ook wel wat.

  2. #227
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
    Vuurwerktotaal

    Al die jaren m'n verkeerde bril op gehad denk ik en over hun goede producten heen gekeken ofzo...

    Pangu, Evolution en Lesli hadden voor mij de beste producten afgelopen jaar.

    Hier hetzelfde, nog nooit iets van vwt gehad of gezien. Word blijkbaar toch tijd.
    Mooie uitslag verder. Pangu timmert lekker aan de weg en Rubro, Vuurwerkmania en Wolff weten goede kwaliteit vast te houden. En wat betreft Evolution... Wie zijn billen brandt....
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  3. Deze 2 gebruikers waarderen Samenvuurwerkkopen voor het bericht:


  4. #228
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Felicitaties voor Vuurwerktotaal, klasse hoe ze de prijs dit jaar weer hebben weten te winnen. Terechte winnaar ook wat mij betreft, ze hebben veel nieuwe items neergezet en veelal van topkwaliteit, komen ook veel producten terug in de andere polls.

    Ook felicitaties voor Evolution, presteren het weer om een positie in de top 3 te pakken. Naar verwachting ontzettend veel stemmen gekregen door al die acties verleden jaar. Hopelijk weten ze dit vast te houden met uitbreidingen in collecties en kunnen ze de kwaliteit garanderen. Qua prijzen zullen we het zien, vorig jaar een enorm voordeel geweest, nu nog onzeker hoe dat allemaal gaat lopen.

    Opvallende stijger is Pangu, ook mogen profiteren van een boost onder leden van VWC vorig jaar, enorm veel mensen hebben Pangu geprobeerd, ook ik, en ik was ook erg tevreden. Leuk om te zien dat ze zo gewaardeerd worden en ook voor hen geldt dat ik hoop dat ze alles kunnen uitbreiden en in prijs/kwaliteit kunnen vasthouden.

    Mooie uitslag overall, ondanks dat ik het zelf jammer vind dat objectiviteit te weinig wordt meegenomen in de keuzes, geeft het een goed beeld van de wensen in de markt. Een flinke verspreiding van stemmen, leuk om te zien. Uiteindelijk mogen we maar ontzettend blij zijn dat er zo divers gestemd wordt, de kwaliteit van vuurwerk blijft maar stijgen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. #229
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Even om de boel te sussen na de uitlating van 3xh; die opmerking is gebaseerd op de posts die in de eerste dagen van januari zichtbaar was. De poll en de stand zelf, die los staat van de posts in dit topic, was enkel voor crewleden zichtbaar. Dat er een stand geroepen wordt door leden is dus flauwekul, weet ook niet wat daar het idee van is, maar wees gerust, er is geen manipulatie geweest.

    Het is er, ook dit jaar, op gericht waarom Evolution niet op 1 staat. Wij kunnen een klein beeld schetsen van wat wij zagen als crew, want wij hebben de stand in de poll zelf dus ook kunnen volgen;

    De eerste 10 dagen heeft Evolution een flink aantal stemmen gekregen, duidelijk veel liefhebbers die online zijn en vorig jaar allemaal Evolution vuurwerk hebben gekocht in de freakacties.
    Het aantal stemmen stond nagenoeg stil na die dagen en de ophef over de prijsstijging had mogelijk invloed in de week daaropvolgend, we zien dat tevens terug in de posts.
    Na de eerste nieuwsbrief kwamen er ontzettend veel stemmen, met name Pangu en Vuurwerktotaal maakten een enorme spurt, Vuurwerktotaal en Evolution zaten toen al nek aan nek.
    Na de tweede nieuwsbrief wederom een spurt voor Pangu, Vuurwerktotaal, maar nu ook Wolff en vooral juist Rubro die erg hard gingen.
    De uiteindelijke stand is het beeld wat wij al vanaf de 3e week van januari zien, het is niet veel meer veranderd sindsdien, op aantallen verschil na dan.

    Houd daarbij rekening met het feit dat we dit jaar anders met de polls zijn omgegaan;
    • posts werden niet meer getoond, dit heeft in alle polls direct invloed gehad op het stemgedrag, veel meer variatie
    • iedereen weet inmiddels dat er echt mooie prijzen worden weggegeven, stemmen is simpel, met name deze poll waar je iets aanvinkt, zie je ook aan het aantal stemmen per poll
    • wij hebben er flink wat ruchtbaarheid aan gegeven met nieuwsbrieven en social media
    • de hele maand hebben we een vermelding gehad om te stemmen, zowel voor ingelogde leden als bezoekers


    Hopelijk geeft het jullie wat rust, uitlatingen over de posts in dit topic hebben weinig zin, zeker als ze gegrond zijn op 3 van de 31 dagen. Posts tellen als onderbouwing van de stem en niet mee als extra stem, tevens heeft nog geen kwart van alle stemmers gepost.
    Jammer dat vwc zo reageert.

    1 interesseerde EVO me geen Hol.
    Als het aan mij lag won wolff aangezien ik hun een zeer goed constant bedrijf vind.
    Ook weer jammer dat ik niet los gezien wordt van EVO.
    Die berispering die ik heb gekregen vzecht meer over vwc dan over mij..

    Heb ut wel gehad met vwc.
    Importeurs die niet mogen liken om zo oneerlijkheid te voorkomen..
    Waarom mogen de crew members wel stemmen?
    En onwaarheden? Jullie hebben de eerste dagen de poll open gelaten! En oordeelde enkel over dat gedeelte.

    Maar ik snap het al heren!!
    Tot ziens!

  6. #230
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Een mooie en verdiende winnaar in Vuurwerktotaal. Dit jaar amper producten gehad van ze, waaronder wel een geflopte Wicked Whistle, maar de boxen zijn goed bevallen lees ik overal. Ook de films spreken voor zich. Daarnaast hebben zij het voordeel van een perfecte beschikbaarheid in het land, in elke hoek van Nederland is wel een VWT-dealer te vinden. Dat speelt mee in de stemmen die veelal na de 2e week van januari zijn gepost denk ik, aangezien de meeste ''freaks'' al in de 1e week stemmen.

    Eigenlijk is dat ook wel een mooi beeld: 1e week Evolution dik bovenaan (mijn stem, hadden erg mooie spullen) die is gekozen door de freaks, overige weken komen de meest verkrijgbare importeurs bovendrijven welke zijn gekozen door de ''niet-freaks'' (wat overigens geen negatief iets is als je zelf ook in de 2e week hebt gestemd).

    Al met al een mooie uitslag met top importeurs, Vuurwerktotaal, Evolution en Rubro, gefeliciteerd!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  8. #231
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Heb totaal geen banden met Evolution, maar snap 3xh wel volledig. Dat VuurwerkTotaal de beste importeur is echt de grootste verrassing van alle Polls.. Er wordt gestemd vanuit de freaks en Evolution doet echt z´n best het hele jaar en richt zich ook bijna volledig op de freakmarkt. VuurwerkTotaal heeft verder echt helemaal niks met de freaks en richt zich puur om de gewone consument. Het hele jaar door is het totaal geen interactie met VuurwerkTotaal producten, behalve dan via de acties voor gratis cakes.

    Ik had het Evolution 100% gegund en dat hadden ze ook zeker verdiend. En anders Pangu wel voor de top producten! Vorig jaar was het geloof ik Rubro en dat snapte ik toen al niet. Maar Rubro is nog wel meer te begrijpen dan VuurwerkTotaal. Ik ben ook niet de enige die dit zo onverwachts vind. Als Evolution het nu niet is geworden dan kan je nu ook wel vertellen dat ze het nooit meer gaan worden. Je hebt op VWC de echte diehard freaks die meerdere collecties hebben gehad en je hebt blijkbaar ook een groot gedeelte die een beetje tussen freaks en consumenten inzitten die op een andere manier oordeelt dan de freaks. Natuurlijk zullen er ook wel een paar diehard freaks zijn die op VuurwerkTotaal gestemd hebben, maar kan me echt niet voorstellen dat dat er zoveel waren.

    Ik stem ook altijd wel op de Polls, maar ze zijn eigenlijk niks waard. Buiten dat het subjectief is, hangt er ook veel af van verkrijgbaarheid en marketing. VuurwerkTotaal is op elke hoek van de straat verkrijgbaar en Evolution/Pangu moet je vaak wat verder voor rijden. Ik zou bijvoorbeeld nooit producten kopen aan de hand van de top 10 van beste cakes of cakeboxen, omdat daar vaak producten tussen zitten die gewoon voor een actieprijs ( lees dus; marketing ) verkocht worden of gewoon veel verkrijgbaar zijn. Dat gaat in de praktijk vaak boven de echte punten die tellen; kwaliteit, bijzondere effecten etc. En zo werkt dat ook met 'de beste importeur'. Achja het is maar een Poll natuurlijk.

  9. #232
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Prachtig al deze reacties Maar jullie hebben toch echt zelf zo gestemd. En ergens kan ik de uitslag ook wel begrijpen al hadden anderen graag een andere winnaar gezien. En dat mag prima hoor. Zullen altijd mensen niet eens zijn met uitslagen.

    Deze uitslag heeft zeker te maken met de verkrijgbaarheid, maar vond zelf de nieuwe producten van VWtotaal op de importeursdemo al verrassend goed. Daarom toch redelijk wat nieuwe producten besteld. Productie was wellicht nog wel een tikkie beter. Boxen waren super, de cakes ook (zie je ook terug in de verschillende polls). De kwaliteit was ook erg goed dus en de mensen die de producten hebben gehad kunnen dit zeker beamen denk ik.

    Evo eindigt ook terecht hoog hoor. Een plek minder dan de top3 had in mijn ogen zeker ook niet terecht geweest.

    En komend jaar is er weer een jaar moet je maar denken! Aan alle importeurs: Keep up the good work! Want als je kijkt naar de diversiteit is de lijsten zie je dat over de gehele linie van importeurs er goede producten zijn.

  10. Deze 4 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:


  11. #233
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.432
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Heb totaal geen banden met Evolution, maar snap 3xh wel volledig. Dat VuurwerkTotaal de beste importeur is echt de grootste verrassing van alle Polls.. Er wordt gestemd vanuit de freaks
    En ik denk dat iedereen zich daar op verkijkt. Alsof foeumgebruikers hier allemaal het hele jaar ermee bezig zijn en 500 tot 1000en eiros uitgeven. Er is een massa minder vw geobsedeerde vwc leden , die mss enkel in dec of tijdens de verkoopdagen actief zijn, en die stemmen ook. Dat is een deel van de grootste markt waar de importeurs mee te maken heeft. Dat groepje echte freaks hier zijn ondanks de uitgaven een druppel in een oceaan, in omzet en dus ook in een poll als dit, op deze manier uitgevoerd (met mobilisatie van stemmers en blind stemmen). Ik denk een veel meer markt-representatieve uitslag dan ooit.

  12. Deze 4 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  13. #234
    VWC-Lid hout86's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2010
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    857
    Thanks
    528
    567 waarderingen in 301 posts
    Dank voor de opheldering, voor mij is Evolution de nummer 1, die prijsstijging kan invloed hebben gehad, maar dan nog moet je kijken naar de kwaliteit van de producten en die zijn bij evolution en pangu ver van de betere in Nederland. Maar gelukkig heeft iedereen een eigen mening en die moeten we van elkaar respecteren.

    Zijn wel ergere dingen in het leven, volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.

    Nu wachten op het mooie verslag van VWC!!!

  14. Deze 3 gebruikers waarderen hout86 voor het bericht:


  15. #235
    VWC-Lid Arnoud PyroFan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2015
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    1.492
    Thanks
    1.980
    1.223 waarderingen in 409 posts
    Felicitaties aan VWT voor het winnen van de beste importeur. Heb zelf ook op Vuurwerktotaal gestemd, ik vind het al jaren een top importeur met goede producten die in de acties het geld meer dan waard zijn. Zeker de nieuwe 2017 producten (boxen en cakes) zijn echte toppers! Evo en Pangu zijn trouwens ook goede importeurs met prachtige cakes en boxen, alleen heb ik daar weinig ervaring mee.

  16. Deze gebruiker waardeert Arnoud PyroFan voor het bericht:


  17. #236
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    En ik denk dat iedereen zich daar op verkijkt. Alsof foeumgebruikers hier allemaal het hele jaar ermee bezig zijn en 500 tot 1000en eiros uitgeven. Er is een massa minder vw geobsedeerde vwc leden , die mss enkel in dec of tijdens de verkoopdagen actief zijn, en die stemmen ook. Dat is een deel van de grootste markt waar de importeurs mee te maken heeft. Dat groepje echte freaks hier zijn ondanks de uitgaven een druppel in een oceaan, in omzet en dus ook in een poll als dit, op deze manier uitgevoerd (met mobilisatie van stemmers en blind stemmen). Ik denk een veel meer markt-representatieve uitslag dan ooit.
    Klopt, het is niet enkel de normale consument en de freak, maar daar zitten nog ´gradaties´ tussen. Dat laatste stukje wat je schrijft verbaasd je nog trouwens hoe groot gedeelte wordt afgenomen door freaks. Ik zie het elk jaar als ik m´n vuurwerk ga ophalen op een tijd dat er enkel freaks komen. Ik zie dan meer mensen 20+ kartonnen/cakeboxen afnemen dan minder. En dan praat je echt over meer dan 100 klanten in 1 winkel enkel al rond dat tijdstip. Er zijn ook zat mensen die zich niet actief laten horen op een forum die daar bestellen. Er wordt altijd door een enkeling beweert dat de vuurwerkliefhebbers maar een klein percentage zijn van het geheel, maar dat valt echt mee.

  18. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  19. #237
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Klopt, het is niet enkel de normale consument en de freak, maar daar zitten nog ´gradaties´ tussen. Dat laatste stukje wat je schrijft verbaasd je nog trouwens hoe groot gedeelte wordt afgenomen door freaks. Ik zie het elk jaar als ik m´n vuurwerk ga ophalen op een tijd dat er enkel freaks komen. Ik zie dan meer mensen 20+ kartonnen/cakeboxen afnemen dan minder. En dan praat je echt over meer dan 100 klanten in 1 winkel enkel al rond dat tijdstip. Er zijn ook zat mensen die zich niet actief laten horen op een forum die daar bestellen. Er wordt altijd door een enkeling beweert dat de vuurwerkliefhebbers maar een klein percentage zijn van het geheel, maar dat valt echt mee.
    Daartegenover staat natuurlijk wel dat freaks ook minder betalen. Het volume% zal daarom wat hoger liggen dan het omzet% denk ik.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  20. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  21. #238
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    nou de evo fans zijn weer fanatiek aanwezig....

    In mijn ogen is VWT ook echt de terechte winnaar, diverse producten, top kwaliteit en ook verniewend. grote beschikbaarheid vind ik ook erg belangrijk.

    Was zeer te spreken over de white red label, en wicked whistle. wellicht komend jaar wat vwt boxen proberen !

  22. Deze gebruiker waardeert lbanoa voor het bericht:


  23. #239
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Kan ik ook zien wie er dan bijvoorbeeld allemaal op vwt hebben gestemt?

  24. #240
    VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    1.326
    Thanks
    655
    974 waarderingen in 487 posts
    Ik ga niet een heel betoog schrijven hier, daar zie ik de meerwaarde al niet meer van in op dit forum. Vergeten we allemaal niet dat dit een vrij toegankelijk forum is waar iedereen een stem heeft? Die hard freak of niet. Ik snap werkelijk niet waarom er heisa wordt gemaakt over de uitslag van een Pol. Ik zou zelf ook niet op VWT stemmen, maar ik heb mijn stem toch laten horen, waar het om draait? Daarnaast kan een persoon als Marchel hopelijk genoeg voldoening halen uit alle positieve reacties over EVO, zowel over de kwaliteit van het vuurwerk als de communicatie op dit forum. Een poll geeft een mening weer van meer dan één persoon .

    Alright, back on topic. VWT gefeliciteerd, maar Pangu staat op mijn nummer 1. Werkelijk geen enkel blok is me ooit tegengevallen en ook op het forum zie ik bijna geen negatieve reacties op Pangu producten ongeacht een overstap van fabriek of verschillende badges. Ik hoop dat zei iets meer te vinden zullen zijn op het forum en meer informatie kunnen geven over nieuwe producten, in de zin van filmpjes en productomschrijvingen.

  25. Deze 8 gebruikers waarderen Airforce voor het bericht:


Pagina 16 van 18 EersteEerste ... 61415161718 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •