Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR 2017] Beste IMPORTEUR van 2017!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb op VWT gestemd. Waarom? Van het vuurwerk dat ik dat jaar had vond ik het VWT spul het best. Ik stem niet op importeurs waar ik op straat geen ervaring mee heb.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
      Kan ik ook zien wie er dan bijvoorbeeld allemaal op vwt hebben gestemt?
      Nee, dat kan helaas niet. Waarom zou je dat graag willen?

      Je kunt natuurlijk wel gaan tellen in dit topic op basis van de reacties, maar de poll is uiteindelijk leidend geweest. Bij de andere polls is dat wel het geval, en kun je gewoon zien wie er wat geroepen heeft!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        Klopt, het is niet enkel de normale consument en de freak, maar daar zitten nog īgradatiesī tussen. Dat laatste stukje wat je schrijft verbaasd je nog trouwens hoe groot gedeelte wordt afgenomen door freaks. Ik zie het elk jaar als ik mīn vuurwerk ga ophalen op een tijd dat er enkel freaks komen. Ik zie dan meer mensen 20+ kartonnen/cakeboxen afnemen dan minder. En dan praat je echt over meer dan 100 klanten in 1 winkel enkel al rond dat tijdstip.
        Precies. 1 freak verkooppunt van het kleine percentage landelijke dealers die dat doen, op 1 verkoopmoment van de drie dagen. Selectieve waarneming geeft vertekenend beeld. Importeurs (als Marchel), die het overzicht hebben, hebben hier in de loop der jaren meer dan eens gemeld hoe de freaks maar een fractie zijn en jij gaat uit van de enkele freakshops op de enkele freakmomenten... Ik heb wel een idee wat betrouwbaarder overkomt.

        Comment


          Helemaal mee eens. Het lijkt wel een misdaad dat VWT gewonnen heeft. Zie zelfs een verzoek staan wie op VWT heeft gestemd. Alsof je je moet verantwoorden voor je stem. Dat is juist het leuke van een poll, er kan altijd iets onverwachts uitkomen. Als je als importeur veel stemmen krijgt, dan is dat toch al een signaal dat je gewoon goed bezig bent en dat de liefhebbers je waarderen. Evolution wordt met een minimaal verschil 2e. Prima gedaan dus!


          Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
          Ik ga niet een heel betoog schrijven hier, daar zie ik de meerwaarde al niet meer van in op dit forum. Vergeten we allemaal niet dat dit een vrij toegankelijk forum is waar iedereen een stem heeft? Die hard freak of niet. Ik snap werkelijk niet waarom er heisa wordt gemaakt over de uitslag van een Pol. Ik zou zelf ook niet op VWT stemmen, maar ik heb mijn stem toch laten horen, waar het om draait? Daarnaast kan een persoon als Marchel hopelijk genoeg voldoening halen uit alle positieve reacties over EVO, zowel over de kwaliteit van het vuurwerk als de communicatie op dit forum. Een poll geeft een mening weer van meer dan één persoon .

          Alright, back on topic. VWT gefeliciteerd, maar Pangu staat op mijn nummer 1. Werkelijk geen enkel blok is me ooit tegengevallen en ook op het forum zie ik bijna geen negatieve reacties op Pangu producten ongeacht een overstap van fabriek of verschillende badges. Ik hoop dat zei iets meer te vinden zullen zijn op het forum en meer informatie kunnen geven over nieuwe producten, in de zin van filmpjes en productomschrijvingen.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
            Helemaal mee eens. Het lijkt wel een misdaad dat VWT gewonnen heeft. Zie zelfs een verzoek staan wie op VWT heeft gestemd. Alsof je je moet verantwoorden voor je stem. Dat is juist het leuke van een poll, er kan altijd iets onverwachts uitkomen. Als je als importeur veel stemmen krijgt, dan is dat toch al een signaal dat je gewoon goed bezig bent en dat de liefhebbers je waarderen. Evolution wordt met een minimaal verschil 2e. Prima gedaan dus!
            Helemaal eens met deze verwoording.

            Gefeliciteerd VWT en Evolution!
            Ik heb een kort lontje.......

            Comment


              De vraag is niet beste vuurwerk of kwaliteit he, gaat om het totaalplaatje wat de beste importeur maakt en in dat opzicht is Vuurwerktotaal voor mij persoonlijk met afstand de beste.

              Aanbod, verkooppunten, labels, collecties, originaliteit, voorraad, assortiment, prijsstelling, marketing, communicatie, actie's, prijs/kwaliteit. Op alle punten is Vuurwerktotaal gewoon een hele sterke speler.
              Naar mijn mening kan een Evolution of een Pangu nooit terecht verkozen worden tot beste importeur zolang deze niet eens hun eigen logistiek doen en enkel een aantal boxen en cake's leveren.

              Felicitaties in ieder geval richting Vuurwerktotaal, dik dik dik verdient!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkplace Bekijk bericht
                De vraag is niet beste vuurwerk of kwaliteit he, gaat om het totaalplaatje wat de beste importeur maakt en in dat opzicht is Vuurwerktotaal voor mij persoonlijk met afstand de beste.

                Aanbod, verkooppunten, labels, collecties, originaliteit, voorraad, assortiment, prijsstelling, marketing, communicatie, actie's, prijs/kwaliteit. Op alle punten is Vuurwerktotaal gewoon een hele sterke speler.
                Naar mijn mening kan een Evolution of een Pangu nooit terecht verkozen worden tot beste importeur zolang deze niet eens hun eigen logistiek doen en enkel een aantal boxen en cake's leveren.

                Felicitaties in ieder geval richting Vuurwerktotaal, dik dik dik verdient!
                Das natuurlijk ook wel een beetje onzin he... dat een Evo of Pangu nooit gekozen kan worden. Ik kies op basis van wat ik zie en of dingen uitgeleverd worden en of het lijkt op wat ik op filpmjes zie van een importeur. Het zou mij jeuken of ze het zelf bezorgen of niet. Pangu heeft in mijn ogen eigenlijk geen tegenvallende producten. Evo heeft veel contact met forum.
                Het blijkt maar weer dat iedereen andere referentiepunten heeft waarop hij oordeelt. Dat is geen probleem. Zo werkt het nu eenmaal. Maar om te zeggen dat Pangu of Evo(of welke importeur dan ook) geen terechte winnaar zou kunnen worden lijkt mij niet helemaal juist.
                Ik blijf het overigens mooi vinden hoe mensen hun gelijk willen halen als ze hun importeur niet op 1 hebben staan. Ik had pangu en evo geloof ik ingevuld. Ze hebben niet gewonnen, nou en? voor mij blijven ze daarmee echt wel de beste. Voor een heel aantal anderen niet. Nou en? Ook dat zal mij een worst zijn.
                Ik laat mijn keuzes voor komend jaar bijvoorbeeld niet afhangen van wat iedereen vindt, maar van wat ik zelf mooi vind en wil hebben.
                greetzzz
                Eer was was was, was was is!

                Comment


                  VWT, Evolution en Rubro van harte! Een terechte top drie als je het mij vraagt. Het verschil met de andere importeurs is volgens de poll dan ook erg groot.

                  Comment


                    Vwt is op schaal een veel grotere importeur dan evo en pangu. Echter ben ik van mening de kwaliteit die evo en pangu leveren tig keer beter is dan Vwt. Ik had echt verwacht dat evolution dit jaar zou winnen in deze poll. Vooral door de betrokkenheid van marchel op het forum. Stel een vraag en binnen een paar uur heb je antwoord. Ik snap dat het stemmen een persoons kwestie is, maar kom op jongens evo en pangu hebben de mooiste en dikste uitwerkingen. Had wolff ook hoog maar na de cruel traction 2017 en cruelty 2017 hebben ze mij niet meer overtuigd. Rubro en Mania hadden leverings problemen maar daar mag je hun niet op afrekenen. Hopelijk gaan we een mooi 2019 tegenmoet en gaan we genieten van al het nieuws wat komen gaat.

                    Comment


                      Toch ook mooi wat zo zo pol terweeg brengt! Ik gun het iedereen, maar vind dat evo/pangu wel een keer beloond mogen worden voor hun producten!! En vooral de korte lijnen van EVO, al vind ik wel dat ze bij EVO niet moeten vergeten waar ze hun bekendheid aan te danken hebben dat zijn wij de freaks, zonder ons zaten ze nu niet in DE/ Oostenrijk en de andere landen!!

                      Comment


                        Ik snap die reacties echt niet hier, die poll was niet eens te zien en ik zie nu pas het resultaat.
                        Ik heb op Vuurwerktotaal gestemd, gewonnen, Pangu, niet gewonnen en Pronk, niet gewonnen. Kan nu wel gaan janken dat er 2 van mijn 3 keuzes niet gewonnen hebben, kan ik lekker meedoen met de leden hier die het blijkbaar als verlies zien? Zie maar posts over Marchel die zo actief, transparant en lekker bezig is, volgens mij zie ik geen post van hem hier met een bedankje aan de leden die hem een prachtige 2e plek hebben opgeleverd. Valt allemaal wel mee dus. Heb eens wat opgezocht hier van die Marchel en Evolution, maar heel indrukwekkend is het niet, vooral allemaal lieve reacties naar hem toe.

                        Ik ben verbaasd dat er zoveel stemmen op hun zijn juist, kende de importeur niet eens, al heb ik blijkbaar wel dat Pro Fire vuurwerk gezien in de winkel, herken het label in de topics net. Wist niet eens dat deze importeur daarbij hoorde. Enige wat ik weet, is dat ik een belachelijke prijs moest betalen voor 1 cake, gewoon ruim 40 euro. En voor 50 euro meer mocht ik een box van Vuurwerktotaal kopen, dan weet je het toch wel. En dat was echt wel fantastisch vuurwerk, net als Pangu en Pronk wat ik had. Allemaal toppers en dus 3 stemmen uitgedeeld.
                        Als die Evolution nou eens wat betaalbaar gaat worden en prominent in de winkel komt, niet zo in een hoog hoekje als nu, dan zal ik er over nadenken. Maar als ik daar zo een zuur persoon van moet worden en hier als een hater moet reageren op mijn andere favorieten die dan wel winnen, importeurs die mij maandenlang acties mailden, dan laat maar zitten... Schare fans is leuk, maar blijkbaar alleen als het goed gaat, dan blijf ik wel de gewone koper zoals dat hier genoemd wordt.

                        Eren wie eer toekomt, ook als je 5e wordt.

                        Comment


                          Wel bijzonder dat deze poll het voor elkaar gekregen heeft dat jij je eerste bericht post sinds je lidmaatschap vanaf 17 december 2012. Blijkbaar was het woord 'evolution' de sleutel tot je eerste bericht

                          Oorspronkelijk geplaatst door Legokerel Bekijk bericht
                          Ik snap die reacties echt niet hier, die poll was niet eens te zien en ik zie nu pas het resultaat.
                          Ik heb op Vuurwerktotaal gestemd, gewonnen, Pangu, niet gewonnen en Pronk, niet gewonnen. Kan nu wel gaan janken dat er 2 van mijn 3 keuzes niet gewonnen hebben, kan ik lekker meedoen met de leden hier die het blijkbaar als verlies zien? Zie maar posts over Marchel die zo actief, transparant en lekker bezig is, volgens mij zie ik geen post van hem hier met een bedankje aan de leden die hem een prachtige 2e plek hebben opgeleverd. Valt allemaal wel mee dus. Heb eens wat opgezocht hier van die Marchel en Evolution, maar heel indrukwekkend is het niet, vooral allemaal lieve reacties naar hem toe.

                          Ik ben verbaasd dat er zoveel stemmen op hun zijn juist, kende de importeur niet eens, al heb ik blijkbaar wel dat Pro Fire vuurwerk gezien in de winkel, herken het label in de topics net. Wist niet eens dat deze importeur daarbij hoorde. Enige wat ik weet, is dat ik een belachelijke prijs moest betalen voor 1 cake, gewoon ruim 40 euro. En voor 50 euro meer mocht ik een box van Vuurwerktotaal kopen, dan weet je het toch wel. En dat was echt wel fantastisch vuurwerk, net als Pangu en Pronk wat ik had. Allemaal toppers en dus 3 stemmen uitgedeeld.
                          Als die Evolution nou eens wat betaalbaar gaat worden en prominent in de winkel komt, niet zo in een hoog hoekje als nu, dan zal ik er over nadenken. Maar als ik daar zo een zuur persoon van moet worden en hier als een hater moet reageren op mijn andere favorieten die dan wel winnen, importeurs die mij maandenlang acties mailden, dan laat maar zitten... Schare fans is leuk, maar blijkbaar alleen als het goed gaat, dan blijf ik wel de gewone koper zoals dat hier genoemd wordt.

                          Eren wie eer toekomt, ook als je 5e wordt.

                          Comment


                            Ik had dit jaar geen enkel product van Evo, niet omdat het mij niet kon bekoren maar puur omdat ik voorgaande jaren al genoeg van deze importeur heb gehad...en dat was overigens kwalitatief mooi vuurwerk.

                            Waar ik mij zelf op betrap is dat ik ieder jaar VWT koop, en dit puur op basis van hun kwaliteit, variatie en goeie prijzen. Hier kan ik ieder jaar vernieuwende producten krijgen dus verveelt deze importeur mij tot op heden nooit.

                            Pangu deed dit jaar ook een duit in het spreekwoordelijke collectie zakje en met verve...de producten die ik had waren prachtig..

                            Mijn stemmen zijn dus ook naar de laatste 2 gegaan.Ik stem in het heden en niet omdat ik in het verleden zo tevreden was over Evo of omdat marchel zo transparant is en iedereen zo lyrisch is hierover.

                            Kortgezegt... ik snap de hele discussie niet zo, en het lijkt me ook niet dat deze hier gevoerd moet worden op een dergelijke felle wijze.

                            Proficiat VWT en natuurlijk Evo en Rubro met de behaalde 2de en 3de plaats!!!

                            Comment


                              Vuurwerkmania
                              Wolff

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door fascinating Bekijk bericht
                                Vuurwerkmania
                                Wolff
                                Helaas is de stemming al gesloten, maar beide importeurs hebben het goed gedaan!

                                Comment

                                Working...
                                X