Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 66 van 66
  1. #61
    Banned
    Geregistreerd
    25 november 2017
    Berichten
    57
    Thanks
    17
    30 waarderingen in 20 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Killuminati Bekijk bericht
    Je bent ziek in je hoofd als je in de straat een 8'' gaat lanceren. Ook al doe je dat met elektronische apparatuur. Je begrijpt zelf ook wel dat geen 1 bol de garantie geeft om tijdens ontsteking niet onmiddellijk af te gaan.
    haha ;) wat ik zeg er zijn zat leden hier die dat doen ;) ..persoonlijk kan en wil ik geen eens F4 in bezit hebben ivm vgo . maar zijn er zat hier

  2. Deze gebruiker waardeert erik94 voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Rustig aan mensen reageer nou eens op dit topic zonder welles niettes vergeet dat dit topic een dode te betreuren heeft beetje respect aub.

  4. Deze 2 gebruikers waarderen chappie voor het bericht:


  5. #63
    Banned
    Geregistreerd
    25 november 2017
    Berichten
    57
    Thanks
    17
    30 waarderingen in 20 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
    Rustig aan mensen reageer nou eens op dit topic zonder welles niettes vergeet dat dit topic een dode te betreuren heeft beetje respect aub.
    Klopt helemaal maar als mensen dit ongeval er bij halen om als "les" te gebruiken vliegen mijn haren recht overeind.
    Er is één VADER !!!!overleden die twee kinderen achterlaat .. weet niet maar elk mens met een beetje hart weet ook dat de kinderen hun vader dood hebben zien liggen en de rest van hun leven nooit meer zou horen,zien,ruiken,lachen en wat te denken van verjaardagen enz .
    Mensen met kinderen begrijpen mij reactie ! dit had nooit en nooit mogen gebeuren en ja mijn reactie is hard maar denk dat het leven van de kinderen van deze man harder wordt ! en nu al is besef dat meer .
    We hebben één liefde en dat is vuurwerk en of het nu cat F1 of cat F4 is we moeten elkaar helpen en niet eilandjes maken ! want dat is juist waar Nederland op hoop en dat we over een paar jaar elkaar naaien omdat hij iets harder heeft !

    Sorry mensen die mij hardheid niet aan kunnen maar besef ik heb het beste met jullie allemaal voor maar wees wel real!

    Vuurwerk is en blijft gevaarlijk !

  6. Deze gebruiker waardeert erik94 voor het bericht:


  7. #64
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erik94 Bekijk bericht
    WTF lul jij nu pannenkoek ... er zijn zat leden hier op vwc die in verleden en nu nog zelf 8"in de straat af steken . vuurwerk moet je verstand hebben en niet doen of het maar iets is .
    hohoho even rustig he, los of je wel of geen verstand hebt, dit spul hoort niet in de handen van een particulier laat staan in een woonwijk.

  8. Deze 7 gebruikers waarderen Pyroboy26 voor het bericht:


  9. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 december 2010
    Berichten
    555
    Thanks
    923
    303 waarderingen in 152 posts
    Veel moraal ridders ....

    Dus met 140 km op de snelweg tegen de vangrail klappen en overlijden is ook niet erg vinden jullie omdat je te hard reed ?

  10. Deze gebruiker waardeert hamtaro88 voor het bericht:


  11. #66
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Klaar maar weer, topic op slot.
    Er is iemand dood jongens, een tragedie voor familie en vrienden. Stop eens met dat bashen, heeft totaal geen zin. Deze man zal dit niet zo voorzien hebben, aan de recherche om het uit te zoeken en niet aan ons om te speculeren en elkaar op speculaties aan te vallen...
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. Deze 13 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •