Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    VWC-Lid 2spacend4u's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2013
    Berichten
    91
    Thanks
    27
    59 waarderingen in 26 posts

    Silver Teardrop Palms

    Artikelnummer: 8412
    Artikelnaam: Silver Teardrop Palms
    Bruto Gewicht: 15 KG
    Netto Kruitgewicht: 1970,4 G
    Aantal Schoten: 100 schoten
    Kaliber 30 MM
    Effectomschrijving: ...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: ...

    Naam: Silver teardrop palms.jpg
Bekeken: 1100
Grootte: 109,7 KB
    Naam: Silver teardrop palms label.jpg
Bekeken: 1092
Grootte: 142,3 KB
    Laatst gewijzigd door 2spacend4u; 2 januari 2020 om 15:36 Reden: Nieuwe info

  2. #2
    VWC-Lid 2spacend4u's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2013
    Berichten
    91
    Thanks
    27
    59 waarderingen in 26 posts
    Tja wat moet ik van deze bak zeggen...

    Als dit de toekomst is van compound vuurwerk dan staat er ons heel veel te wachten.
    Ik kreeg dit blok gratis bij mijn bestelling en kon er echt niks over vinden. De winkel waar ik deze kreeg wist er ook niet veel over te vertellen. De eigenaar van de winkel zij dat het volgens de importeur echt een prachtblok was maar had geen filmpje of effectomschrijving. Ik zag het wel met vertrouwen tegemoet. Een 30mm blok is over het algemeen wel goed.

    Dit was 1 van de 2 compound boxen die ik had en hoopte dat de vertraging mee zou vallen. Toen ik thuis was heb ik de doos opengemaakt en zag dit.
    Naam: Silver teardrop palms bovenkant.jpg
Bekeken: 1012
Grootte: 111,4 KB

    Het leek net een professioneel 100 shots blok. Afgezien van de nummers die er opgeplakt waren leek het 1 geheel. Het zilverfolie was als een hoes over de tubes heen getrokken en kon in zijn geheel eraf gehaald worden met de zijkanten erbij. Dit heb ik natuurlijk gedaan om te kijken hoe de connectie tussen de cakes waren. Dat zag er zo uit.
    Naam: Silver teardrop palms compound systeem..jpg
Bekeken: 962
Grootte: 86,7 KB

    Ik dacht dat komt wel goed, dit gaat geen pauzes opleveren aangezien het gewoon met snel/schiet lont naar de ''volgende'' cake gaat.

    Rond kwart voor 1 droeg ik de doos naar buiten. Het was niet mijn laatste box aangezien ik wilde afsluiten met de nieuwe boxen van Evo en als laatste The Best For Last wilde schieten. Eenmaal het lontje aangestoken ben ik op de plek gaan staan waar ik de hele tijd al stond om naar het vuurwerk te kijken.

    Het lontje schoot de doos in, wat er toen gebeurde verbaast mij en het publiek echt nog steeds. Deze doos schoot alles binnen 10 seconde weg, misschien wel 5. Een 100 schots box die alles eruit spuugt zoals de laatste cake van de Transbomber. Wat een geweld, snoeiharde burst, grootte effecten. Complete chaos dus. Iedereen stond met een bek vol tanden te kijken wat er hier net was gebeurt. Dit kon geen consumenten vuurwerk zijn dacht ik. Dit kan nooit door de keuring komen als dit op grootte schaal hierheen gehaald word. Maar als dit de toekomst is van compound vuurwerk staat ons heel veel te gebeuren.

    Ik weet niet of dit een productie fout is of dat deze box zo hoort te zijn maar ik vond hem geweldig. Dit is echt DE finalebox voor in een show. Zal ik hem zelf kopen voor 100/100+ euro: Nee. Gaat veel te snel, maar het is werkelijk waar een meesterstuk.

    Ik vergeef het mezelf alleen nooit dat ik hem niet gefilmd heb.
    Laatst gewijzigd door 2spacend4u; 2 januari 2018 om 20:11

  3. Deze 2 gebruikers waarderen 2spacend4u voor het bericht:


  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2020
    Berichten
    3
    Thanks
    1
    6 waarderingen in 3 posts
    Ik heb de doos dit jaar gehad en gefilmd, was een mooie doos voor de prijs waar ik hem voor had. Ik weet alleen niet hoe ik het filmpje moet plaatsen

  5. Deze gebruiker waardeert Jouri voor het bericht:


  6. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2020
    Berichten
    3
    Thanks
    1
    6 waarderingen in 3 posts
    Oja tijdsduur was 1 min en 18 seconden

  7. Deze gebruiker waardeert Jouri voor het bericht:


  8. #5
    VWC-Lid 2spacend4u's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2013
    Berichten
    91
    Thanks
    27
    59 waarderingen in 26 posts
    Heb de tijdsduur en effectomschrijving voor nu weggehaald. Vond het toen ook bizar dat die box zich in 1 keer leegschoot. Misschien dat het een productiefout was o.i.d.

  9. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2020
    Berichten
    3
    Thanks
    1
    6 waarderingen in 3 posts


    Hier is een link, geen beste kwalitijd maar ja, het is mn eerste video

  10. Deze 4 gebruikers waarderen Jouri voor het bericht:


  11. #7
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Dit is helemaal geen verkeerde box vind ik zelf, hij schiet lekker door, effecten zijn redelijk, burst is goed, kleurenspektakel genoeg en hij blijft goed hangen.
    Ik geef hem een ruime voldoende iig.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  12. Deze 2 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •