Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 18 van 18
    VWC-Lid
    Thanks
    329
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Ja en nee. Prullenbak moet worden vergoed en boete kan dan ook omgezet worden in een taakstraf. Laat staan prullenbak en boete is samen 1000 euro dan laat hem maar 100 uur werken. Anders zijn de ouders de dupe en dat vind ik dan weer te ver gaan.
    Met een taakstraf leren ze het echt niet af, laat ze maar werken tot de boete en schade afbetaald is, dan leren ze het heel gauw af. De ouders ook niet aansprakelijk stellen want dan straf je hun ook af terwijl hun het niet gedaan hebben.

VWC-Lid Pyromovies HD's schermafbeelding
    Thanks
    762
    Thanked 1.203 Times in 453 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Lijkt wel dat je een hekel aan kinderen hebt en de ouders de schuld van alles geeft van alle ellende in de wereld. Het is zo makkelijk praten wanneer je geen kinderen hebt. Ik ben van mening dat het kind zelf voor de schade moet opdraaien en dat kan heel goed met een ONBETAALDE baantje dat TAAKSTRAF heet.
    Nee ik heb een hekel aan de OUDERS van kinderen die ze niet opvoeden/ onder controle hebben.

De taakstraf mag toch inmiddels wel bewezen zijn dat dat niet werkt? Ik heb ooit ook een taakstraf moeten doen, wat een lachertje was dat zeg.

VWC-Lid Pyromovies HD's schermafbeelding
    Thanks
    762
    Thanked 1.203 Times in 453 Posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Killuminati Bekijk bericht
    Ja en als ouders een te strenge opvoeding geven oftewel hun kind 24/7 in de gaten houden is het weer slecht en wordt bureau jeugdzorg ingeschakeld vanwege een depressieve kind. Niet ieder kind is hetzelfde en vooral niet 16 jarige pubers.

Voor de rest is dit een goede actie geweest van de burgers. De vernielde prullenbak zelf laten betalen en anders de uren berekenen en laten werken!
    Dit soort gedachten veroorzaakt deze situaties juist.

te strenge opvoeding? depressief kind? ga toch weg, naar mijn mening zijn dat uitvluchten van de ouders om maar goed te praten dat ze de kinderen niet onder controle hebben.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten