Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste pakket voor in de voor-avond?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Beste pakket voor in de voor-avond?

    Aloha!

    Dit topic mis ik eigenlijk een beetje (of ik kijk er over heen?), maar we kennen allemaal de meter-pakketten, de familieboxen en meer van dat soort kleinere pakketten die voor een paar tientjes overal te verkrijgen zijn. Meestal koop ik ze voor in de voor-avond om wat kleiner spul te stoken, maar wat is nou de beste, de goedkoopste, de mooiste voor het geld et cetera?


    #2
    Ik denk dat wij liefhebbers meer neigen naar de pakketten met nostalgische labels. Kwalitatief gezien zijn er geen goede (meter-)pakketten meer te vinden.

    Comment


      #3
      voor de prijs van een meterpakket (zeg 25 euro) kun je bij diverse winkels gewoon heel veel leuke budget spullen los halen. Denk aan een pakje happiness, assortiment Fonteinen, paar 16 /19 kleine potjes, pijlenpakje van paar euro der bij. Heb je net zo'n mooi spul, maar kun je het een beetje uitkiezen

      Comment


        #4
        Bad boys assortiment van Vulcan.

        Comment


          #5
          De sierpakketten van Cafferata zijn mijn favoriet. Het pakket Big Bag/New York bijvoorbeeld heeft iets van 670 gram kruit en is voor een tientje of 4 te krijgen.
          Well, that depends...

          Comment


            #6
            star selection en fire box van broekhoff.

            bij vuurwerk.expert te verkrijgen en ze doen er ook nog pijlen pakketjes bij

            Comment


              #7
              Zou zeggen de silver en platinum box van pangu.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                Zou zeggen de silver en platinum box van pangu.
                Dat is wat mij betreft toch een ander type product. Als je een pakket van kleine cakes zoekt, dan ben ik het helemaal met je eens, maar de topic-starter bedoelt volgens mij meer meter-achtige pakketten met van alles wat.

                Het is trouwens best een nuttig topic, want mijn god, wat wordt een hoop bagger aangeboden in dit segment.
                Well, that depends...

                Comment


                  #9
                  ik koop altijd het meterpakket van cafferata voor 12,50. Zit 315 gram krijt in. best mooie fonteintje en 4 vuurpijlen. Daarnaast koop ik veel van die budgetcakes als gate of heaven, multibliz, binbini palm etc

                  Comment


                    #10
                    Haal altijd een meterpakket van 12,- hier bij de intratuin, goed gevuld pakket met leuke fonteinen, kaarsen en klein spul.

                    Voor de rest wat kleine cakes die je gratis krijgt bij bepaalde bedragen aan voorbestellingen
                    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
                      Haal altijd een meterpakket van 12,- hier bij de intratuin, goed gevuld pakket met leuke fonteinen, kaarsen en klein spul.

                      Voor de rest wat kleine cakes die je gratis krijgt bij bepaalde bedragen aan voorbestellingen
                      Deze dus

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	3535.1445425738.png
Vertoningen:1
Grootte:87,4 KB
ID:	1564799
                      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                      Comment


                        #12
                        Iemand nog tips voor een leuk 'meterpakket' of iets dat hier op lijkt voor max 20€?

                        Comment


                          #13
                          Bij aldi heb je voor 8.99 een hele zak fonteintjes. Prima vervanger voor een meter pakket.
                          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                            Bij aldi heb je voor 8.99 een hele zak fonteintjes. Prima vervanger voor een meter pakket.
                            Wat ben je ook een onruststokertje hé?!
                            Ik herken me er zelf in, van toen ik een jaar of 15 was!

                            On topic: Zijn er nog importeurs die deze met nostalgische labels importeren?
                            Of waren wij destijds bij Schuurmans de laatsten?

                            Comment


                              #15
                              Nee die zijn een niet meer. Al jaren niet meer. Enkel in België zijn er misschien nog wat winkels die zulke pakketten hebben maar ze zijn erg schaars (en mij onbekend).

                              Comment

                              Working...
                              X