Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[LIVE] Grenscontroles.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Kranenburg / Kleve niks. Gestopt bij Lidl, alle schappen leeg en een stel gierigheid daar. Snel ingestapt naar de Norma, en doorgereden naar het binnenland. Niks geen drukte.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Pyrogirl-Ilse Bekijk bericht
      Zeker goed bevallen! Alleen Artus was uitverkocht. Kregen ze nog wel binnen maar niet op gewacht. Is iets voor volgend jaar dan. Was binnen 3 kwartier klaar in 3 winkels, had ik niet verwacht
      waar ben je geweest als ik vragen mag

      Comment


        #33
        Vandaag geweest. Politiecontrole op de weg terug bij emerich. Niet veel maar het was wel aanwezig, bij het shell station.

        Zelf naar Bochelt geweest, norma was top. Lidl was er veel niet maar binnen een half uur alles in het karretje (bijgevuld)! Aldi lag een kartonnetje Artus voor me klaar dus toppp

        Comment


          #34
          Ben in kleve tis niet te doen maar wil doorrijden maar waar naartoe

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
            waar ben je geweest als ik vragen mag
            Niederkruchten

            Comment


              #36
              Nope, was mijn derde keer! Zoals elke keer helemaal top.

              Comment


                #37
                Heerlijk geshopt in Bottrop. Alles was goed bijgevuld behalve bij de Kaufland waar de vrouw die de bevoorrading deed er al aardig doorheen zat geloof ik haha. Alleen de pink vulkaan was lastig te vinden maar gelukkig zaten er iets van 5 Lidls en 3 Aldis dicht bij elkaar haha. Norma, Netto enzo beetje gelegen in de achterstandswijken. Alles was nog zo goed als vol. Had niet het idee dat daar echt een run was op vuurwerk.

                Als laatste mijn Funke en Blackboxx spullen opgehaald bij Ruhr Feuerwerk. Een klein winkeltje op een industrieterrein. Prima geregeld ook.

                Volgend jaar weer. Slechts een half uurtje verder rijden dan al het drukke gestress aan de grensstreek. Aanrader dus.

                Op terugweg een file precies bij de grens A12 maar meer dan een marechaussee wagen aan de grens was er eigenlijk niet te zien uiteindelijk en kwam de file gewoon door extreme drukte.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
                  Heerlijk geshopt in Bottrop. Alles was goed bijgevuld behalve bij de Kaufland waar de vrouw die de bevoorrading deed er al aardig doorheen zat geloof ik haha. Alleen de pink vulkaan was lastig te vinden maar gelukkig zaten er iets van 5 Lidls en 3 Aldis dicht bij elkaar haha. Norma, Netto enzo beetje gelegen in de achterstandswijken. Alles was nog zo goed als vol. Had niet het idee dat daar echt een run was op vuurwerk.

                  Als laatste mijn Funke en Blackboxx spullen opgehaald bij Ruhr Feuerwerk. Een klein winkeltje op een industrieterrein. Prima geregeld ook.

                  Volgend jaar weer. Slechts een half uurtje verder rijden dan al het drukke gestress aan de grensstreek. Aanrader dus.

                  Op terugweg een file precies bij de grens A12 maar meer dan een marechaussee wagen aan de grens was er eigenlijk niet te zien uiteindelijk en kwam de file gewoon door extreme drukte.
                  De supermarkten in bottrop waren idd prima bevoorraadt en totaal niet druk.
                  Jeder Schuss ein Genuss

                  Comment


                    #39
                    Vandaag in de buurt van Venlo ook niks gezien...Snap trouwens niet waarom mensen gelijk de eerste beste winkel na de grens bezoeken. Wij zijn 10 minuten doorgereden en heerlijk rustig en alles op voorraad. Ideaal!
                    Groeten...:)

                    Comment


                      #40
                      File op de A12 staat er nogsteeds. Politie is wel vertrokken lijkt het. Slecht weer he.

                      Wel gelachen in de supermarkt. Borken was prima te doen leek het. Bocholt was super druk. Scheelt welgeteld 10 minuten met dr auto. Zelf alleen maar Duits bier gehaald voor de jaarwisseling. Drinkt net even wat beter weg dan dat Hollandse slootwater.
                      [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
                        Vandaag in de buurt van Venlo ook niks gezien...Snap trouwens niet waarom mensen gelijk de eerste beste winkel na de grens bezoeken. Wij zijn 10 minuten doorgereden en heerlijk rustig en alles op voorraad. Ideaal!
                        Haha inderdaad, niet te doen. De afslag naar emerich was gewoon al helemaal vol terwijl de rest doorrijd. Hilarisch als je die keuze maakt!

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
                          Vandaag in de buurt van Venlo ook niks gezien...Snap trouwens niet waarom mensen gelijk de eerste beste winkel na de grens bezoeken. Wij zijn 10 minuten doorgereden en heerlijk rustig en alles op voorraad. Ideaal!
                          Typisch Hollands kudddegedrag
                          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                          Comment


                            #43
                            Vandaag in nordhorn geweest. Hier was het ook rustig. Bijna alles wel te krijgen en helemaal geen controle gezien.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
                              File op de A12 staat er nogsteeds. Politie is wel vertrokken lijkt het. Slecht weer he.

                              Wel gelachen in de supermarkt. Borken was prima te doen leek het. Bocholt was super druk. Scheelt welgeteld 10 minuten met dr auto. Zelf alleen maar Duits bier gehaald voor de jaarwisseling. Drinkt net even wat beter weg dan dat Hollandse slootwater.
                              Idem, als je er toch bent
                              Jeder Schuss ein Genuss

                              Comment


                                #45
                                Zojuist ook weer terug uit Duitsland. Emmerich niet eens geprobeerd, was echt bizar druk. Doorgereden naar Kalkar, maar daar was amper nog iets moois op voorraad. Uiteindelijk toch nog wat leuke pijltjes meegenomen en wat fonteintjes.

                                Op de terugweg naar Nederland stond vlak over de grens bij Zevenaar een behoorlijke file. Ik zag ook politie, maar ik weet niet zeker of er hier controle was. Wellicht iets om op te letten als je vandaag nog Duitsland ingaat...

                                Comment

                                Working...
                                X