Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[LIVE] Grenscontroles.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Focus lijkt een keer op het zuiden van nl/du te liggen.

    Comment


      #17
      Grensovergang Swalmen - Bruggen is ook helemaal geen controle..
      Zo in mijn sas met sas..

      Comment


        #18
        het is denk ik hoe je stapelt/vervoert.

        Ze zullen geen grote locatie op 1 punt doen, omdat dat met social media geen doen is.
        ALles opgebouwd, 1 melding op internet en niemand die daar langs rijd.

        eerder kleine controles stipt genomen..

        Comment


          #19
          54 bij enschede niks gezien
          Jeder Schuss ein Genuss

          Comment


            #20
            Paar minuten geleden grens over gegaan bij roermond. Helemaal niks en in alle winkes super rustig. Alles rustig kunnen pakken en totaal geen drukte

            Comment


              #21
              Ik ben toch maar voor de binnendoor wegen gegaan, ach zo zie je als randstedeling nog eens wat mooie natuur :P

              Comment


                #22
                Emmen <> Meppen helemaal geen controle. Jammerrrrrr

                Comment


                  #23
                  Vanochtend via Arnhem de grens over en paar uur later terug, geen kip gezien! Helemaal goud!

                  Comment


                    #24
                    dit was jou eerste keer geloof ik toch dat je naar duitsland ben gegaan , en is het je bevallen

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Pyrogirl-Ilse Bekijk bericht
                      Paar minuten geleden grens over gegaan bij roermond. Helemaal niks en in alle winkes super rustig. Alles rustig kunnen pakken en totaal geen drukte
                      dit was jou eerste keer toch dat je naar duitsland ging , en is het je bevallen

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
                        dit was jou eerste keer geloof ik toch dat je naar duitsland ben gegaan , en is het je bevallen
                        Weet niet of je het tegen mij hebt Maar het was mijn eerste keer en is zeker goed bevallen!

                        Comment


                          #27
                          was niet voor jou bedoeld maar maakt niet uit , leuk dat het je bevallen is

                          Comment


                            #28

                            Comment


                              #29
                              Vandaag bij kranenburg/Nijmegen grens en emmerich snelweg grens niets gezien.
                              Zolang je niet een heel busje of auto tot het dak toe vol heb geladen maakt het ook niet veel uit... gaat meer om de illegale troep of handel hoeveelheden. Of je moet net zo’n zure tegenkomen

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
                                dit was jou eerste keer toch dat je naar duitsland ging , en is het je bevallen
                                Zeker goed bevallen! Alleen Artus was uitverkocht. Kregen ze nog wel binnen maar niet op gewacht. Is iets voor volgend jaar dan. Was binnen 3 kwartier klaar in 3 winkels, had ik niet verwacht

                                Comment

                                Working...
                                X