Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 27-28 december.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Heb er zin in! straks nog even tanken en boodschapjes doen voor onderweg en dan wachten tot vannacht om te vertrekken.

    Comment


      #17
      Vannacht goed geslapen. Moet zeggen dat ik er dot jaar weinig last van heb. Normaal al dagen van te voren slecht slapen en dromen dat het allemaal fout gaat.

      Benieuwd hoe het vanavond gaat. Hoop dat ik lekker slaap want 5 uur gaat de wekker en optijd naar bed zit er niet in.


      Maaaaar we hebben er zin in

      Comment


        #18
        Ik ga vanavond nog even naar een demo, daarna tanken, morgen gaat rond 05:30/06:00 de wekker al weer

        Comment


          #19
          Ohja vanavond nog een demo bekijken. Heerlijk begin.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
            Net iets van 10 orders uitgeprint. Vanmiddag het vervoer even goed schoonmaken en ruimte maken, tanken en dan moet ik er klaar voor zijn!
            O nee nog schilderstape halen

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
              Net iets van 10 orders uitgeprint. Vanmiddag het vervoer even goed schoonmaken en ruimte maken, tanken en dan moet ik er klaar voor zijn!
              Hier 8 orders bij 3 winkels. Dus je bent niet de enige. Ontbijt is al ingeslagen bij de Aldi net
              [B]Groetjes Kamikaze[/B]

              Comment


                #22
                Straks nog even werken tot 23:00u,daarna door naar Magic vuurwerk Gorredijk voor de 1e bestelling,heerlijk!

                Comment


                  #23
                  Ik kan het helaas pas de 29e halen, dus moet nog een extra dag wachten Dan maar lekker het forum in de gaten houden, orders uitprinten en vanavond en morgen nog naar vuurwerkshows om toch met vuurwerk bezig te kunnen zijn, haha.

                  Comment


                    #24
                    Ik heb vanmiddag ook nog zat cat 1 te stoken

                    Comment


                      #25
                      Vannacht eerst nog even werken tot 6:00
                      Daarna gelijk door voor de eerste bestelling.. Deze naar huis brengen en dan door naar de volgende bestelling.
                      De 3e word een dag later in de middag opgehaald..
                      Ik heb er zin in

                      Comment


                        #26
                        Het kriebelt zeker. Morgen overdag de eerste kleine bestellinkjes ophalen. s'avonds ook nog even op pad. Tussendoor even sfeer proeven bij mijn lokale winkeltjes waar ik meestal wel weer wat mee pik.(je zou maar te wienig hebben)
                        Dan vrijdag en zaterdag ook nog een aantal bestellinkjes ophalen. Druk,druk,druk.
                        Zaterdag om een uurtje of 4 hoop ik klaar te zijn.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #27
                          Zin in! Ik heb altijd meer moeite met slapen in de nacht richting de 1e verkoopdag dan richting de 31e. Vind het altijd heerlijk die verkoopdagen, leuk sfeertje bij de winkels altijd. Je mag nog niet afsteken maar toch hoor je al knallen die dagen, ik vind het heerlijk!

                          Comment


                            #28
                            Bij het lezen van dit topic begint het meteen te kriebelen als van ouds! ik heb er zin in!
                            No Pyro ! No Party !

                            Comment


                              #29
                              Ik kan het pas op de 30e halen

                              Comment


                                #30
                                heerlijk alles aan het voorbereiden voor vannacht, kriebels kriebels en nog eens kriebels

                                Comment

                                Working...
                                X