Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtbrakerstopic 27-28 december.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zo ook ik heb de eerste bestelling opgehaald. Bij tp kelpen oler.. ��. Door mis communicatie een box niet op voorraad maar een super vervanger ervoor in de plaats gekregen. De rest alles netjes in orde. De eerste boxxen zijn al klaar voor de 31ste. ���� vanmiddag naar de andere winkels en morgenvroeg duiken we nog even brabant in. De spaanning van afgelopen dagen is weer heerlijk omgeslagen na enthousiasme. Veel plezier allemaal
    #pollius http://bit.ly/AbonneerPolliusFirework

    Comment


      Zo! De eerste dag zit erop. Ritje naar Leeuwarden en Hoogkerk en weer terug naar huis hakt er lekker in. Ik had veel drama-verhalen verwacht hier op het forum na wat ik vannacht kreeg te horen, maar blijkbaar valt het gelukkig mee met de chaos. Het Haokan-topic zelfs pas op pagina 2 van de nieuwe berichten
      Well, that depends...

      Comment


        Super mooi om hier alles te lezen, mijn ophaaldag gaat morgen om 7 uur van start, gelukkig een prijs gewonnen (extreme salute 2.0) en die zojuist opgehaald

        Comment


          Vanochtend bij kevins vuurwerkhal en ijsselmotoren geweest top winkels!

          Comment


            Zo,verschillende winkels nu gehad.
            Kreeg bij Magic Vuurwerk Gorredijk de vraag welk jaar Transbomber ik wilde,de '16 of '17,uiteraard voor de '16 gegaan,super service.
            Rest van de winkels was alles ook dik voor mekaar,mis niks,alles compleet,groot compliment hebben ze allemaal wel verdiend!

            Comment


              Heb aangegeven om 17:00uur ophalen..
              heb alleen niets meer te doen op het werk.. dus dat wordt nog minimaal 1,5uur voor me uit staren

              Comment


                Meestal doen ze niet zo moeilijk over de tijdsvakken hoor.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
                  Meestal doen ze niet zo moeilijk over de tijdsvakken hoor.
                  Heb weleens mee gemaakt dat ik ergens kwam, maar mijn vuurwerk er nog niet was.
                  Daarbij moet ik eigenlijk nog wel wat dingen afmaken.. dus blijf nog even hangen tot 16:15uur

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                    Goedenavond nachtbrakers! Dunne poepdagen weer begonnen?!!!
                    Geen woord aan gelogen!
                    Well, that depends...

                    Comment

                    Working...
                    X