Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ruben's mooie, leuke, ludieke fotoalbum!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Goede tijden! Hardix - 7 steps. Eerst 1, dan 2, 3, ,4 ,5 ,6, 7... Toen één van de meest spraakmakende cakes.
    Deze zelf helaas maar 1 keer geschoten, 2007 of 2008 moet dat zijn geweest. Het regende toen erg hard en het waaide ook wel, maar zelfs dan was het fantastisch de oplopende salvo's. Jammer dat ik geen alternatief hiervan ken.
    There is no such thing as enough fireworks.

    Comment


      #32
      De 7-steps, redelijk wat keren geschoten. Vond het echt een geweldige cake in die tijd en ook erg vernieuwend door het schieten.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #33
        Dat waren inderdaad Crackling Candle, volgens mij van Brave en Wichers?

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	100_0227.jpg
Vertoningen:1
Grootte:182,7 KB
ID:	1565850

        Zena de Bunker anno 2006; geen nieuwsbrief via de mail maar via het forum of in de winkel erachter komen wat er in de aanbieding was.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
          Dat waren inderdaad Crackling Candle, volgens mij van Brave en Wichers?
          Ja. Dat brengt goede herinneringen naar boven.
          Gelukkig 2024!

          Comment


            #35
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG00059-20110202-1737.jpg
Vertoningen:1
Grootte:179,2 KB
ID:	1565857


            Nog een aantal toppertjes van wat jaren geleden; Bonfireworks! Ondertussen een soort van doorstart gemaakt onder Pangu.

            Comment


              #36
              Dat waren inderdaad erg mooie cake's. Maar buiten het spul van Bonfire staat er ook mooi spul.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #37
                Mooi die stars over cakes ook! Ik heb er ooit naar uitgekeken om de hele set te kopen maar helaas waren die al uit het assortiment toen ik grotere budgetten had.

                Comment


                  #38
                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_5083 kopie.jpg
Vertoningen:1
Grootte:151,6 KB
ID:	1565859

                  Nog meer klein vuurwerk. Jaartal heb ik even niet bij de hand maar er zitten wel toppertjes tussen!

                  Comment


                    #39
                    Prachtige foto en wederom weer veel bekende artikelen. Wat hebben we hier met alle buurjongens vroeger veel van die Extreme Bang kanonslagen afgestoken. Het hele kruispunt was dan oranje gekleurd, mooie tijden. Bumble Bees konden ook nooit ontbreken. Zie ik daar nou Big Assorted Twisters liggen? Die beginnen als fontein en vervolgens hevig gaan draaien als grondbloem.

                    Wat zijn die staven linksonder in beeld met crêpe?
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #40
                      Ja, wat dat waren... Dat jaar was er een actie van Katan Vuurwerk, 10 sample producten voor 100 euro. Was een goede actie want je kreeg meerdere 500 gram cakes mee, en omdat er alleen cakes op de afbeelding stonden en je ook grondvuurwerk meekreeg kreeg je er nog een paar andere 500 gram cakes bij als goedmaker (misschien weet lid Mek hier het fijne nog van). Ik dacht dat dit discofilters waren. Ook waren er nog singleshots.

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_5084.jpg
Vertoningen:1
Grootte:136,3 KB
ID:	1565864

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_5020.JPG
Vertoningen:1
Grootte:205,8 KB
ID:	1565865

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                        Ja, wat dat waren... Dat jaar was er een actie van Katan Vuurwerk, 10 sample producten voor 100 euro. Was een goede actie want je kreeg meerdere 500 gram cakes mee, en omdat er alleen cakes op de afbeelding stonden en je ook grondvuurwerk meekreeg kreeg je er nog een paar andere 500 gram cakes bij als goedmaker (misschien weet lid Mek hier het fijne nog van). Ik dacht dat dit discofilters waren. Ook waren er nog singleshots.

                        [ATTACH=CONFIG]37645[/ATTACH]

                        [ATTACH=CONFIG]37646[/ATTACH]
                        Ik zie smoke (balls) op de verpakking staan als je goed in zoemt
                        我也喜欢年纪较大的烟花

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                          Ik zie smoke (balls) op de verpakking staan als je goed in zoemt
                          Dat weet ik wel zeker. Dat deden ze alleen niet. Dat weet ik dan nog wel.

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	5-5-2010 Hilversum 115.jpg
Vertoningen:1
Grootte:199,5 KB
ID:	1565867
                          Hilversum bevrijdingsdag in..? Er was in ieder geval een VWC meeting bij dat jaar!

                          Comment


                            #43
                            Blijft voor mij 1 van de mooiste locatie's om een goede show neer te zetten. Veel mogelijkheden daar om creatief te zijn.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #44
                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_5303.jpg
Vertoningen:1
Grootte:222,9 KB
ID:	1565880
                              Wie o wie weet welke cake dit is? Ik weet het nog

                              Comment


                                #45
                                De super500 van Wolff ?
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X