Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 7 van 32 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 105 van 476
  1. #91
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 oktober 2009
    Berichten
    607
    Thanks
    108
    444 waarderingen in 206 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
    Neemt niet weg dat het een gratis festival blijft en je dus geen organisatie mag verwachten zoals bij een Pinkpop of voetbalwedstrijd.
    Vind €5,- parkeer kosten vragen toch wel erg aan de hoge kant voor een verrot grasveld. Als je dit opzet tegen de 15.000 bezoekers, heb je toch een aardig potje bij elkaar!
    Over de horeca op het terrein daar valt gewoonweg niet tegen aan te boksen. Ik zit zelf in de horeca en bij dit soort evenementen kan je wel 100 standjes neerzetten, het blijft druk. Mensen willen nou eenmaal graag eten op welk moment dan ook. De wachtrij zal duidelijk korter worden dan afgelopen jaren, echter blijft het een gekkenhuis.

  2. #92
    VWC-Lid Spolette's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juli 2017
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    228
    Thanks
    244
    691 waarderingen in 148 posts
    15.000 mensen aanwezig, maar dat zijn niet 15.000 auto's! Is wel een heel groot verschil

  3. Deze gebruiker waardeert Spolette voor het bericht:


  4. #93
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TBM09 Bekijk bericht
    Over de horeca op het terrein daar valt gewoonweg niet tegen aan te boksen. Ik zit zelf in de horeca en bij dit soort evenementen kan je wel 100 standjes neerzetten, het blijft druk. Mensen willen nou eenmaal graag eten op welk moment dan ook. De wachtrij zal duidelijk korter worden dan afgelopen jaren, echter blijft het een gekkenhuis.
    Eens dat het altijd druk is op dit soort evenementen, en eventjes wachten op een patatje is ook helemaal niet erg. Afgelopen jaar was het echter zo erg dat je echt nauwelijks terecht kon tussen 4 en 10. En dat is wel vervelend. Er is beterschap beloofd, en ik vond de reactie van Zena in elk geval zeer hoopgevend. Heb er nu al weer zin in!

  5. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


  6. #94
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TBM09 Bekijk bericht
    Ben benieuwd of ze ook het parkeren aanpakken. Dit was erg slecht geregeld vond ik. Paar platen en wat lampen doen wonderen.
    Ik vraag me af of het parkeren ook niet geregeld is door Wunderland Kalkar. Buiten dat vond ik het persoonlijk prima geregeld. Het is heel vaak zo dat je bij festivals op een grasveld staat met maar één uitgang. Elk weiland heeft namelijk een sloot eromheen.

    Probleem is dat iedereen meteen na het vuurwerk weg wil en je zat vorig jaar met een afgesloten weg. Als je nog een half uurtje de dj tent ingaat en daarna naar huis gaat is er helemaal geen file. Verlichting op het grasveld zou fijn zijn, maar voor die 5 euro moeten we echt niet klagen. Heb al vaak zat 10 of 15 euro moeten betalen.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

  7. #95
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    324
    Thanks
    263
    226 waarderingen in 112 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TBM09 Bekijk bericht
    Vind €5,- parkeer kosten vragen toch wel erg aan de hoge kant voor een verrot grasveld.
    Bij een beetje festival kom je er niet met 5 Euro hoor. Daarvoor mag je misschien net een fiets stallen
    En dan sta je ook op een verrot grasveld

  8. #96
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2006
    Berichten
    1.148
    Thanks
    1.607
    596 waarderingen in 305 posts
    Gaan we nou de discussie van vorig jaar herhalen? Parkeren, eten?
    Ik zie liever dat hier nieuws gedeeld wordt over het festival van dit jaar

  9. Deze gebruiker waardeert thermite voor het bericht:


  10. #97
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Inderdaad. Laten we de discussie hierover stoppen, er is al genoeg over gezegd. Daarnaast heeft Zena ook aangegeven dit jaar voor verbeteringen te zorgen. Laten we dat gewoon rustig afwachten. Misschien is alles de aankomende editie wel perfect geregeld!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  12. #98
    VWC-Lid dutcheese's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    48
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 3 posts
    Aanwezig

  13. #99
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 december 2011
    Locatie
    friesland
    Berichten
    93
    Thanks
    0
    28 waarderingen in 23 posts
    ook aanwezig, wc's, moeten beter,had het zweet op het voorhoofd en eten kramen ook,zat tijden lang te wachten, dat zijn mijn min punten, maar de show's zijn geweldig

  14. #100
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Berichten
    188
    Thanks
    156
    49 waarderingen in 34 posts
    Het blijft gewoon subliem dat een inporteur/dealer zo'n groots event organiseert voor ons als vuurwerkliefhebbers. Andere importeurs/dealers met veel grotere omzet heb ik zoiets nog niet weten doen. Het blijft telkens een feest om met zovelen te genieten van deze dag. Top!

  15. Deze 5 gebruikers waarderen cakeboxfreak voor het bericht:


  16. #101
    VWC-Lid vuurvent's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 februari 2012
    Locatie
    Lisserbroek
    Berichten
    1.044
    Thanks
    1.729
    2.622 waarderingen in 721 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cakeboxfreak Bekijk bericht
    Het blijft gewoon subliem dat een inporteur/dealer zo'n groots event organiseert voor ons als vuurwerkliefhebbers. Andere importeurs/dealers met veel grotere omzet heb ik zoiets nog niet weten doen. Het blijft telkens een feest om met zovelen te genieten van deze dag. Top!
    Helemaal mee eens.
    veel waardering voor zena die dit toch weer jaarlijks organiseerd voor de liefhebbers!
    De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

  17. Deze gebruiker waardeert vuurvent voor het bericht:


  18. #102
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.689
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Ben ik het ook mee eens, ze verdienen echt grote complimenten hiervoor. Een hoop liefhebbers kunnen hierdoor relatief dichtbij huis shows zien die je niet in ons eigen landje kunt meemaken.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  19. Deze 2 gebruikers waarderen Thresher voor het bericht:


  20. #103
    VWC-Lid Struijkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Berichten
    358
    Thanks
    378
    157 waarderingen in 88 posts
    Dit jaar wordt onze tweede Trophy. Vorig jaar samen met mijn zoon van 15 voor het eerst dit evenement bezocht. We vonden het geweldig en kijk er nu al naar uit om dit geweldige evenement mee te gaan maken. Zena TOP.

  21. Deze 2 gebruikers waarderen Struijkie voor het bericht:


  22. #104
    VWC-Lid vuurwerkftw's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2008
    Locatie
    Amerongen
    Berichten
    370
    Thanks
    474
    333 waarderingen in 129 posts
    Kijk er naar uit, helemaal top dat ze dit organiseren, ik vind de shows van Zena altijd lekker. gewoon lekker veel vuurwerk ;D. heb er zin in!
    https://www.youtube.com/user/Vuurwerkftw

  23. #105
    VWC-Lid EHVuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    638
    Thanks
    128
    1.271 waarderingen in 323 posts
    *NIEUWS*
    Dit jaar geen mascleta.
    Ik heb niet precies gehoord wat daarvoor in de plaats komt maar het zou wel dubbel zoveel budget krijgen als de mascleta van afgelopen kaar. Bron: mei meeting zena

Pagina 7 van 32 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •