Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Op www.Socialdeal.nl kun je vouchers kopen voor het pretpark Wunderland Kalkar voor nog geen €20pp met eten en drinken inbegrepen.. Misschien wat forumleden die hun dagje Kalkar hiermee kunnen uitbreiden.

    Comment


      Toch maar een weekend arrangement geboekt bij wunderland alvast. Sommige arrangementen zijn namelijk niet meer beschikbaar dat weekend.....

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Traniet Bekijk bericht
        Toch maar een weekend arrangement geboekt bij wunderland alvast. Sommige arrangementen zijn namelijk niet meer beschikbaar dat weekend.....
        mag ik vragen wat je dan hebt geboekt? Want ik kan niets selecteren voor die datum?!

        Comment


          Een all inn weekend arrangement. Via de site van Wunderland. Op vrijdag de 21e aankomen, de 23e vertrekken.

          Comment


            Ik zie het nu ook, thanks. De prijs is me echter te gortig, zeker omdat ik echt pas op zaterdag die kant op ga.

            Comment


              Ja, dan is het wel wat duur idd. Maar ben samen met zijn zoon. Dus we gaan ook ff het pretpark in op vrijdag en zondag, en uiteraard is gewoon eten en drinken gedekt.

              Comment


                Weet iemand hoe dat zit met het afsteken van cat.1 vuurwerk in Duitsland en op het festival?

                Comment


                  Op het festival is er een aangewezen plek voor kids waar je (onder begeleiding) cat.1 kan afsteken!
                  Eind goed, Knal goed!

                  Comment


                    Ik zou er niet op rekenen dat je zelf meegenomen cat 1 mag afsteken...
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                      Op het festival is er een aangewezen plek voor kids waar je (onder begeleiding) cat.1 kan afsteken!
                      Klopt, maar (vorig jaar) geen zelf meegebracht spul. Ze hadden voor de kids inderdaad een stand met een 'veilig vuurwerk afsteken' thema, waarbij Cat. 1 werd uitgereikt en mocht worden afgestoken.

                      Comment


                        Ben benieuwd of er al wat meer nieuwtjes zijn waar iemand al wat over kan vertellen

                        Comment


                          Vorig jaar was de planning er al doorheen rond deze tijd.
                          Is er al nieuws hoe deze Zena trophy er uit gaat zien dit jaar ?
                          De enige echte vuurwerk freak!

                          Comment


                            Jerry: Lijk mijn helemaal niet fijn voor jou Hond zijn oren met de Mascleta klapen en dan zoveel geweld dus als je geen hondwil met gebarentaal laat hem thuis.

                            Comment


                              Mascaleta ging toch niet door?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door schaafienr1 Bekijk bericht
                                Mascaleta ging toch niet door?
                                Klopt, de mascleta gaat inderdaad niet door. In plaats van een mascleta wordt er een Nocturna geschoten.

                                Info toegevoegd aan startpost:

                                Stad/dorp: Kalkar
                                Land: Duitsland
                                Locatie: Griether Straße
                                Datum: 22 september 2018
                                Tijdstip: ...
                                Schietbedrijf: Xena Vuurwerk
                                Max. kaliber: Consumenten en professioneel vuurwerk
                                Bijzonderheden: Zena Trophy 2018. Programma volgt!

                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X