Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    zonde, maar dat zat er wel in. Iemand enig idee wat er voor in de plaatskomt?

    Comment


      Van wat ik begreep een Nocturna. Dus knallen in het donker, en inderdaad met dubbel budget. Daarnaast zullen ze proberen om van 5 naar 6 inch te gaan, maar dit is nog niet zeker.
      Laatst aangepast door Avalanche; 28 May 2018, 16:12.

      Comment


        Vind ik niet heel erg, met een Nocturna kun je geweldige dingen doen, vooral als het budget verdubbeld is.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Nocturna dus... dan heb je toch alsnog een mascleta (welliswaar ondersteunt met siervuurwerk). Ik vermoed dat dit ook pas in het donker zal plaatsvinden. Betekent dit dat de begintijd ook later zal zijn?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door firewall Bekijk bericht
            Nocturna dus... dan heb je toch alsnog een mascleta (welliswaar ondersteunt met siervuurwerk). Ik vermoed dat dit ook pas in het donker zal plaatsvinden. Betekent dit dat de begintijd ook later zal zijn?
            Inderdaad. En of de begintijd later zal zijn horen we vast nog wel voor eind september...
            www.huismanvuurwerk.nl

            Comment


              De hotels in de omgeving beginnen flink vol te raken voor 22 september. Eerdaags toch maar boeken, inclusief annuleer-optie. Je weet nooit...

              Comment


                Er staat nog geen arrangement online voor het weekend bij wunderland. Iemand een idee wanneer dat komt?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Traniet Bekijk bericht
                  Er staat nog geen arrangement online voor het weekend bij wunderland. Iemand een idee wanneer dat komt?
                  Ik las het als 'uitverkocht'. Maar wellicht zit ik ernaast hoor.

                  Comment


                    Ik vond het stuk prima te rijden vorig jaar en je hebt genoeg tijd om toch nog 2 biertjes te kunnen nuttigen in het mooie weer. Ik ga dit jaar dus ook gewoon weer lekker heen en weer rijden!

                    Comment


                      Ik heb een hotelletje geboekt vanmiddag, op 6km afstand. Dan kan er net een biertje extra in, en met een beetje geluk kan ik een lift regelen van en naar het hotel. Is mij prima bevallen vorig jaar, sta ik toch net even wat relaxter op het festival.

                      Comment


                        Hallo Vuurwerk fans.

                        Ook dit jaar gaat er een bus transfer vanuit groenrijk Tilburg naar de zena-trophy!!

                        voor meer informatie en tickets vind je op https://www.tuinmeubels.nl/product/2...september-2018

                        Wie gaat er mee??

                        Vuurwerk team Groenrijk Tilburg

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk tilburg Bekijk bericht
                          Hallo Vuurwerk fans.

                          Ook dit jaar gaat er een bus transfer vanuit groenrijk Tilburg naar de zena-trophy!!

                          voor meer informatie en tickets vind je op https://www.tuinmeubels.nl/product/2...september-2018

                          Wie gaat er mee??

                          Vuurwerk team Groenrijk Tilburg
                          Nog wel even een tip: jullie hebben het programma van vorig jaar nog op jullie webpagina staan. Omdat daar onderdelen instaan die er dit jaar niet meer zijn, zoals de Mascleta (zie vorige pagina), en omdat de tijden nog niet bekend zijn is het misschien beter om dat daar even weg te halen.
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            Oke! bedankt voor de tip! deze info is rechtstreeks vanuit de site van hun gehaald die lijkt mij up to date....maar we gaan er naar kijken.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk tilburg Bekijk bericht
                              Oke! bedankt voor de tip! deze info is rechtstreeks vanuit de site van hun gehaald die lijkt mij up to date....maar we gaan er naar kijken.
                              Graag gedaan! Ik snap de verwarring, op de Trophy-site staat "Bekijk programma 2017" met ook de datum van vorig jaar...
                              www.huismanvuurwerk.nl

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                                Graag gedaan! Ik snap de verwarring, op de Trophy-site staat "Bekijk programma 2017" met ook de datum van vorig jaar...
                                Oke, gaan we regelen.....

                                Comment

                                Working...
                                X