Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Demo] vuurwerk maas en waal beneden-leeuwen 23-12-2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Demo] vuurwerk maas en waal beneden-leeuwen 23-12-2017

    demo van vuurwerkmania

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	25443318_2055085774723796_408445852964437540_n.jpg
Vertoningen:1
Grootte:244,3 KB
ID:	1613803

    #2
    Aanwezig vanavond. Ben benieuwd of ze de nieuwe Mania producten schieten? ( Red Maroon, Extacy of gold ed)

    Comment


      #3
      Nu is het overduidelijk dat ze op de Mania dealer demo Dikke Dikke samples schoten. Extasy en Maroon kleine boxes van formaat met 1100 gr kruit (helaas niet geschoten vanavond) maar heb er een hard hoofd in. Double Demolition en Monster Ride gewoon goed.Mystery box erg goed. Cafferata boxen prijs/kwaliteit erg slecht.

      Comment


        #4
        formaat van de box wil niks zeggen

        Comment


          #5
          Is de incredible fan nog geschoten toevallig?

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
            Nu is het overduidelijk dat ze op de Mania dealer demo Dikke Dikke samples schoten.
            Enne dat kon je zien vanaf die afstand?
            Kom zei de vis in de vissenkom.

            Comment


              #7
              Ik zie op de demo toch ook het verschil tussen de relatief goedkope Double Demolition en de grotere Mania boxen, waarbij de Double gewoon beter presteerd.

              Comment


                #8
                Als double demolition goed presteerd, dan kan de red maroon er in de productie toch ook goed uitzien. Of snap ik je bericht niet helemaal?

                Comment


                  #9
                  Ik bedoel dat de artikelen die al langer meedraaien beter presteren dan de nieuwe (compound) spullen, alles wat ik daarvan tot nu toe heb gezien op demo’s (Rubro overigens ook) maakt de verwachting niet waar. De winkeliers Demo’s waren veel te mooi om waar te zijn.(samples)

                  Comment


                    #10
                    ik denk zo ie zo dat velen de compound boxen hoger inschatten dan wat we in de straat zullen zien

                    Comment

                    Working...
                    X