Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts

    Wintervuurwerk Scheveningen 2017



    Stad/dorp: Scheveningen
    Locatie: Op het strand van Scheveningen ter hoogte van het Amrâth Kurhaus Hotel
    Datum: 26-11-2017 (RedWire demoshow), 3-12-2017, 10-12-2017 en 17-12-2017
    Tijdstip: 19:00 uur
    Schietbedrijf: Xena Vuurwerk
    Max. kaliber: ...
    Bijzonderheden: Stichting Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen organiseert in samenwerking met Xena Vuurwerk vier avonden Wintervuurwerk op het strand van Scheveningen ter hoogte van het Amrâth Kurhaus Hotel

    De eerste show van het wintervuurwerk heb ik gezien op 26-11-2017. Hier ging het om een RedWire demoshow en het verslag hiervan vind je hier: RedWire Demo Wintervuurwerk Scheveningen

    Daarnaast heb ik ook de show op 3-12-2017 en 17-12-2017 gezien in Scheveningen. Afgelopen zondag was er duidelijk het meeste publiek. Ik kom al van kleins af aan in Scheveningen om de vuurwerkshows te bekijken. De shows van het Internationale vuurwerkfestival in de zomer, zijn zoals bekend al 2 jaar van veel betere kwaliteit. Maar ook het wintervuurwerk van Scheveningen mag er nu zijn hoor. Eerst al genoten van de RedWire demo show. Op 3-12-2017 werden er zelfs wat PSE artikelen geschoten en dit was een leuke verrassing.

    Afgelopen zondag, toen ik het schietveld zag staan dacht ik eerst: "Oh, dit is niet heel veel". Na even wat beter te hebben gekeken zag ik aan de kustlijn nog een schietpositie staan en zeker niet de minste! Ik stond zoals altijd weer voor het Kurhaus, maar toen de show begon voel meteen op dat precies dezelfde show gelijktijdig werd ontstoken aan de rechterkant van de pier. Bijna de gehele show werd in W, V of fanshape geschoten. Het tempo zat er goed in en het was een leuke gevarieerde show en op de achterste positie stonden vermoedelijk (RedWire) profblokken en shells of PSE. Dit was veruit de beste show van het wintervuurwerk die ik in jaren heb gezien. Het schieten op 2 verschillende posities naast de pier is zeker leuk, maar voor volgend jaar zou ik graag zien dat het budget voor de laatste show wordt gebruikt om één grote show neer te zetten voor het Kurhaus.

    Kwam nog een filmpje tegen van Omroep Scheveningen waarop een deel van de show te zien is.
    Laatst gewijzigd door pyrofan#1; 19 december 2017 om 09:34 Reden: Film toegevoegd
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •