Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [VIDEO & FOTOS] Pyromusical Passendale 2007 - DBK Fireworks 14-12-2007

    Het vuurwerk op muziek dat DBK nu al weer voor de 6e keer op rij in Passendale mag schieten is zo zachtjes aan al een echte traditie aan het worden en het wordt dan ook met het jaar drukker op het plein voor het vuurwerk.

    DBK heeft recent weer flink geinvesteerd in haar afvuursysteem. En zodoende kon er dit jaar flink wat beter op muziek geschoten worden. Aan het aantal lijnen lag het dus in iedergeval niet. De locatie is een mooie locatie maar leent zich niet echt voor het schieten van veel grote kalibers inverband met veiligheid en afstanden.





    Het is dan ook een mooi voorbeeld hoe je met kleiner kaliber en zelfs feestvuurwerk, tóch een goede show op muziek kunt schieten. omdat het vuurwerk dit keer nog technischer in elkaar stak en dus beter op muziek geschoten zal zijn. Vergt dat wel meer werk.

    Het was die dag wel mooi weer, maar behoorlijk koud. Bij aankomst was het nog wel redelijk kwa temperatuur maar tegen 20 uur savonds vroor zowat je onderbroek vast aan je bips. Zeker als je op bnepaalde plekken bezig was waar de wind precies door kwam. Alsof je in een vries cel stond met een ventilator op je gericht.





    We waren dan ook erg, erg, erg blij met een warme kop koffie en chocomelk wat daar gratis voor ons beschikbaar was. en ook de vuurkorven die her en der op het plein tegenover het vuurwerk stonden waren dan ook erg populair. Geloof me als een kind zo blij waren we met de warme chocomelk.. Het bracht meteen de winter en kerstsfeer helemaal om ons heen.

    Tegen 22:00 uur was het plein nok en nok vol, en kon het vuurwerk van start gaan. Het publiek werd meegevoerd via een countdown het vuurwerk in. Het was een vuurwerk die bol stond van de singleshots, en singlerows. met muziek van onderandere Petra berger, Scooter, en Clouseau was er eigenlijk voor ieder oor wel wat wils bij.



    Het was voor mij thans weer een geslaagde gluhwein avond in Passendale. En net als deze keer. Kijk ik er nu al weer uit naar 12 December 2008! Want dan mogen we naar alle waarschijnlijkheid weer ons kunstje vertonen daarzo!


    Deze show heb ik natuurlijk op video vast gelegd. Je kunt ze dan ook *HIER* downloaden.

    Meer fotos zijn *HIER* te bekijken.

    Ik hoor graag jullie mening of kritieken over deze show als je deze video gezien hebt. Want ik ben van mening dat je met een beetje passie toch wel zoveel meer kunt doen met deels feestvuurwerk in een show.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Zo worden we vlak voor de kerstdagen nog getrakteerd op een mooie show.
    DBK levert hier prima werk waarvoor complimenten.
    En ook jij Red Baron, geweldige goede en leuke opnamen heb je weer gemaakt.
    Ik vind de intro erg boeiend en leuk gevonden.

    De show zelf vind ik perfect. Mooi vuurwerk, met name de single rows en de glittering willows. De timing met de muziek verloopt vlekkeloos.
    Ik vind trouwens de muziek uitstekend passen bij de muziek.

    Ontzettend leuke bijdrage, waarvoor mijn dank.


  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    "Aan het aantal lijnen lag het niet" zie ik dan staan. Staat er eigenlijk wel héél fout weet je dat...

    "Het was voor mij thans weer een geslaagde gluhwein avond in Passendale." ik dacht dat jij niet dronk?

    Man, wat ben je weet bezig geweest zeg! Ziet er wel goed uit allemaal, ook leuk met die kerk en lichtjes erbij. De hele entourage moet geweldig zijn geweest!

  4. #4
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Ja het was een geweldig (koude) dag dat mag wel gezegd worden!!!
    Geweldige sfeer en genoeg te doen
    Ik stond zelf bij de camera vooraan dus kan het geheel super zien al had ik wel de wind vol op me bakkes dat nam ik dan maar voor lief
    Het zag er gewoon top uit naar mijn mening kan er niet veel meer over kwijt

    Hier nog een artikeltje op PW die ik geschreven heb en die verbazingwekkend overeenkomt met die van RedBaron
    Artikel op PW

  5. #5
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.689
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Bedankt voor het delen.

    Petje af voor de beelden en edit werk, heel goed en professioneel gedaan.

    De show zelf is ook in orde, alleen mocht er hier en daar wat meer de luch in gaan ;)

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Ik heb echt genoten van het bekijken van de video en de foto's heel mooi gedaan!
    De muziek pas er ook precies lekker bij!
    Was echt een mooie show en niet te druk in de lucht maar net als thresher al zegt er mocht wel iets meer de lucht in.
    Vooral met die gebouw op de achtergrond vond ik de show wat extra's hebben, er kwamen hele mooie effecten in voor.
    En de finale? Die was helemmaal prachtig!


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •